گزارش دولت می گوید که PEI در دهه آینده به 2000 کارمند مراقبت های بهداشتی نیاز دارد

گزارشی در مورد نیازهای منابع انسانی برای سیستم مراقبت های بهداشتی PEI نیاز به هزاران کارگر جدید را طی 10 سال آینده نشان می دهد.

برنامه ریزی خدمات بالینی و پیشگیرانه استانی برای جزیره پرنس ادواردمارک مک‌لین، وزیر بهداشت روز سه‌شنبه به مجلس قانونگذاری گفت، که به گزارش پیچی معروف است و به سفارش دولت استانی تهیه شده است، یک سند 1000 صفحه‌ای و اولین نگاه جامع به نیازهای منابع انسانی از سال 2010 است.

این گزارش می گوید که برای پوشش رشد جمعیت و بازنشستگی به بیش از 2000 کارمند جدید مراقبت های بهداشتی نیاز است. با توجه به مشکلات فعلی استخدام، کارلا برنارد MLA سبز ابراز تردید کرد که دولت در برابر این چالش است.

برنارد گفت: «این دولت قول داده است تا سال 2024 30 خانه پزشکی را در سراسر استان افتتاح کند.

صرف انتساب ساکنان جزیره به یک ساختمان خالی هیچ کمکی به بهبود دسترسی آنها به مراقبت های بهداشتی نمی کند.

مک‌لین پاسخ داد که خانه‌های پزشکی با باز شدن، به استان در جذب نیرو در سطح ملی برتری می‌دهد. خانه های پزشکی متخصصان مختلف مراقبت های بهداشتی – پزشکان، پرستاران، فیزیوتراپیست ها و دیگران – را گرد هم می آورد که برای ارائه مراقبت از بیمار با یکدیگر همکاری می کنند.

مک‌لین گفت: «این نوعی محیط مشارکتی است که آنها در دانشکده‌های پزشکی در آن آموزش می‌بینند.

“این به ما مزیتی را در آینده برای جذب متخصصان می دهد زیرا این مدل مراقبتی است که آنها می خواهند.”

برنارد گفت که حزب سبز از ایده پشت خانه های پزشکی حمایت می کند و اشاره کرد که اقدامات مشترک بخشی از برنامه انتخاباتی این حزب در سال 2019 بود.

گزارش Peachey تاریخ 25 فوریه دارد، اما به تازگی سه شنبه برای عموم منتشر شد.

مک لین گفت که این یک سند بزرگ است و دولت برای هضم آن به زمان نیاز دارد.