خرید کتاب لاتین پزشکی

بیست و هفتمین دوره نمایشگاه کتاب دهلی نو برای دومین سال پیاپی خرید کتاب لاتین پزشکی به صورت آنلاین برگزار می شود.
برگزاری آنلاین نمایشگاه کتاب دهلی نو برای دومین بار
به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) ، انجمن ناشران هند تصمیم گرفت امسال و نیز سال گذشته نمایشگاه کتاب آنلاین را در دهلی نو ، بزرگترین رویداد ادبی هند برگزار کند.

پلتفرم ابتکاری و پیچیده رویداد pragatiE مانند سال گذشته میزبان نمایشگاه کتاب دهلی خواهد بود. این پلتفرم برای تسهیل فروش کتاب مجهز به فضای تجاری جدید و بهبود یافته است و همچنین دارای ویژگی هایی است که به بازدیدکنندگان امکان برقراری تماس مستقیم ویدئویی و ادغام پیام رسان های WhatsApp را می دهد.

خرید کتابهای مورد علاقه ، تعامل با نویسندگان مورد علاقه کتاب لاتین ، شرکت در بازیها و سرگرمیهای مختلف ، گوش دادن به وبینارهای قابل تأمل توسط متخصصان و مدیران صنعت ، و همچنین جوایز سالانه فیفا و غیره. محیط فیزیکی خرید کتاب لاتین + افست در یک پلت فرم مجازی برای مخاطبان بیشتر.

سال گذشته ، نمایشگاه کتاب دهلی یکی از بزرگترین و پربازدیدترین نمایشگاه های کتاب بود که تقریباً به دلیل اپیدمی تاج برگزار شد. امسال ، دوره نمایشگاه گسترده تر از سال گذشته با بیش از 300000 بازدیدکننده ، 200 غرفه دار ، 10000 عنوان کتاب و 50 وبینار است. انتظار می رود امسال بیش از 15000 بازدیدکننده بین المللی از این نمایشگاه دیدن کنند.

شایان ذکر است که انجمن نشر هند از همه ناشران ، نویسندگان و کتابفروشان با هرگونه تجربه و تجربه دعوت کرده است تا برای شرکت در این نمایشگاه به آدرس [email protected] مراجعه کنند.

بیست و هفتمین دوره نمایشگاه کتاب دهلی نو در 5 سپتامبر (14 سپتامبر) با دو موضوع: سلامت روان و پایداری آغاز می شود.

نمایشگاه کتاب دهلی تا سال 2013 هر دو سال یکبار برگزار می شد. اما از امسال به بعد خرید کتاب لاتین + افست، هر سال برگزار می شود.

حاج خلیل موفقی اولین کتابفروشی مدرن را در مهاباد در دهه 1320 افتتاح کرد. یازده سال پس از مرگ وی ، خانواده مرحوم موافکی اکنون بیش از 4500 جلد از کتابخانه شخصی خود را به کتابخانه های عمومی شهر خود اهدا کرده اند.
موفقیت آمیز؛ پدر یک کتابفروشی مدرن در مهاباد
به گزارش خبرنگار آژانس اطلاع رسانی کتاب ایران (ایبنا) در آذربایجان غربی ، مهاباد از دیرباز به عنوان یک شهر فرهنگی و مکانی برای توسعه افراد تأثیرگذار در تمدن این منطقه شناخته شده و خرید کتاب لاتین پزشکی در سالهای اخیر به عنوان “شهر خلاق برای ترویج مطالعه. “در این زمینه ، در سطح ملی مطرح شده است.

صد سال پیش مردی در مهاباد متولد شد که اکنون به عنوان پدر کتابفروشی مدرن در این سرزمین از او یاد می شود. شخصی که از تهران و دیگر شهرهای ایران و حتی بغداد ، قاهره ، استانبول و … کتابهای لازم را برای علاقمندان این شهر به ارمغان می آورد تا در مشارکت های طولانی مدت کتاب لاتین آنها را در اختیار دوستداران کتاب قرار دهد.

بسیاری معتقدند که حاج خلیل مفکی در تاریخ کتاب و کتابخوانی و در نتیجه ارتقاء سطح فرهنگ عمومی شهر و منطقه مهاباد نقشی اساسی و مسلم داشته است. آنها ذکر کردند که به او بدهکار هستند.

زندیاف مفقی در سال 1300 در شهر مهاباد متولد شد. وی بنیانگذار اولین کتابفروشی در این شهر بود و در سال 1328 چاپخانه ای را در مهاباد تأسیس کرد. او با تمام محدودیت هایش ، یک سری کتاب های ارزشمند ادبی و مذهبی را نیز در همان چاپخانه با امکانات اندک منتشر کرد.

 

در واقع او بنیانگذار اولین کتابفروشی مدرن در شهر مهاباد است. تأسیس خرید کتاب لاتین پزشکی و راه اندازی چندین کتابفروشی دیگر در مهاباد با تشویق و حمایت “موفق” بخشی فراموش نشدنی از کار وی خرید کتاب لاتین + افست است.

حاج خلیل موفقی در 16 ژوئیه 2008 پس از نزدیک به شصت سال فعالیت و کار به عنوان کتابفروش و حضور مفید و م inثر در عرصه فرهنگی منطقه درگذشت. یازده سال بعد ، در نوامبر 2017 ، خانواده مرحوم حاج محمد خلیل مفقی 4000 کتاب در زمینه های مختلف روانشناسی ، تاریخ ، ادبیات و دین به کتابخانه های عمومی شهر اهدا کردند. این گنج شامل کتابهایی در زمینه تاریخ ، ادبیات فارسی و کردی ، دین ، ​​رمان ، روانشناسی ، جامعه شناسی ، آرشیو مجلات و روزنامه ها و غیره است. آثار به یاد کتابخانه مرحوم محمد خلیل مفکی ، صاحب اولین چاپخانه و کتابفروشی در مهاباد.

 

برخی از این کتابها شامل کتابهای آرشیوی ، مرجع و کردی بود. نسرین مفقی ، دختر مرحوم حاج خلیل مفقی ، در مصاحبه با ایبنا ، انگیزه خانواده خود را از اهدای این گنج به عنوان خدمتی به شهروندان و فرهنگ توسعه کتابخوانی عنوان کرد. وی آن را به عنوان “کتابفروشی موفق” تاسیس کرد و علیرغم فشارهای رژیم پهلوی کتاب لاتین و خرابکاری مقامات به فعالیتهای خود در این زمینه ادامه داد.

به گفته فرزند مرحوم موفقی ، وی سعی کرد جوانان را به تحصیل و تحصیل اخبار مینرال تشویق کند و کم کم با احساس نیاز به چاپخانه در مهاباد ، وی را به راه اندازی چاپخانه ترغیب کرد.