گروه کسب و کار کوچک از NS می‌خواهد که برای رسیدگی به فقر فراتر از افزایش حداقل دستمزد نگاه کند

گروهی به نمایندگی از کسب و کارهای کوچک، دولت نوا اسکوشیا را تحت فشار قرار می دهد تا برای مقابله با فقر، فراتر از افزایش حداقل دستمزدها نگاه کند.

«اگر می‌خواهید فقر را برطرف کنید، یک سری چیزها وجود دارد [the] دولت می تواند روی آن کار کند. شما می توانید در سطوح رفاهی کار کنید.

این کمیته روز سه شنبه در مجلس قانونگذاری نوا اسکوشیا برای شنیدن نظرات بخش دولتی و خصوصی در مورد کمبود نیروی کار و حداقل دستمزد تشکیل جلسه داد.

گوتیه در مصاحبه ای با سی بی سی نیوز گفت: همه به این ذهنیت پیش فرض برمی گردند که حداقل دستمزد همه چیز را حل می کند.

او گفت که کسب و کارهای کوچک با افزایش حداقل دستمزد برای تامین هزینه های زندگی خود مشکل دارند. در اول آوریل، حداقل دستمزد در نوا اسکوشیا 90 سنت افزایش یافت و به 14.50 دلار در ساعت رسید. در ماه اکتبر، افزایش دوم دستمزد را به 15 دلار در ساعت می رساند.

نوا اسکوشیا همچنین موافقت کرده است که حداقل دستمزد را در ماه آوریل بر اساس درصد تغییر شاخص قیمت مصرف کننده در سال گذشته به اضافه یک درصد افزایش دهد.

گوتیه گفت: هرکسی که با حداقل دستمزد کار می کند به دستمزد معیشتی نیاز ندارد، که به عنوان حداقل دستمزد ساعتی در هفته کاری 35 ساعته که برای تامین سرپناه، غذا و مایحتاج لازم است، تعریف می شود. یک گزارش در سال 2022 محاسبه کرد که این مبلغ برای کارگران هالیفاکس 23.50 دلار است.

او گفت بسیاری از افرادی که حداقل دستمزد دریافت می کنند، از یک خانواده حمایت نمی کنند.

“[A] تعداد قابل توجهی دانش آموزانی هستند که هنوز در مدرسه هستند.”

بر اساس گزارش بررسی حداقل دستمزد نوا اسکوشیا، 74 درصد از کارمندان حداقل دستمزد در این استان غیردانشجو هستند و 53 درصد در حال حاضر دارای تحصیلات پس از متوسطه هستند. این گزارش همچنین بیان می کند که 34 درصد از حداقل دستمزدها در نوا اسکوشیا بالای 35 سال سن دارند.

پیشنهاد یارانه دستمزد

کولت رابرت بخشی از کمیته بررسی حداقل دستمزد استان است، گروهی متشکل از نمایندگان کارمندان و کارفرمایان که توصیه هایی به دولت در مورد تعیین حداقل دستمزد می دهند.

رابرت، یکی از نمایندگان کارمندان، به کمیته گفت که او دارای مدرک کارشناسی ارشد در رشته علوم است و برای گذران زندگی دو شغل کار می کند. او گفت که یکی از مشاغل او حداقل دستمزد است و دیگری فقط کمی بیشتر حقوق می گیرد.

رابرت پیشنهاد کرد که یارانه دستمزد دولتی می تواند به حمایت از کارگران و مشاغلی که درگیر هستند کمک کند.

او در مصاحبه‌ای به سی‌بی‌سی نیوز گفت: «همه مستحق دریافت دستمزد زندگی هستند.

جلسه کمیته همچنین صحبت های معاون وزیر آوا چاپالی از وزارت کار، مهارت ها و مهاجرت را شنید. او انواع برنامه های اجتماعی را برای حمایت از نوااسکوتیایی ها که می خواهند شغلی با دستمزد بیشتر از حداقل سن پیدا کنند، ارائه کرد.

Czapalay گفت: “آنها می توانند به دفتر محلی Nova Scotia Works مراجعه کنند، جایی که فرصت هایی برای انجام همه کارها از تهیه رزومه خود تا گرفتن مشاوره در مورد مهارت های مصاحبه پیدا می کنند.”

گری بوریل و سوزی هانسن، نمایندگان دموکرات جدید، سوالاتی را در مورد فقر کارگران در سراسر استان مطرح کردند.

“چگونه می‌توانیم در شرایطی قرار بگیریم که همه کسانی که کار تمام وقت دارند، تضمین معقولی داشته باشند که می‌توانند هزینه‌های خانواده خود را تامین کنند و صورت حساب‌های خود را بپردازند؟” بوریل در مصاحبه ای گفت.

یکی از جنبه‌هایی که همه طرف‌ها بر آن توافق داشتند، نیاز به پرداختن به مشکلات اقتصادی نوا اسکوشیا بود.

“ما باید بتوانیم کارهای بیشتری انجام دهیم و برای آن جوامع و آن مردم بهتر عمل کنیم [need] هانسن گفت که سه یا چهار شغل برای زندگی داشته باشند، و آنها نمی توانند مواد غذایی خود را بپردازند، آنها نمی توانند هزینه داروهای خود را بپردازند.

گوتیه مشکل فقر در استان را تصدیق می کند، اما امیدوار است قوانینی غیر از افزایش حداقل دستمزد بتواند این مشکل را برطرف کند.

او گفت: ابزارهای دیگری در جعبه ابزار وجود دارد.