گروه های تئاتر NS از پول کمک های پیشنهادی استان استقبال می کنند

پیشنهاد دولت نوا اسکوشیا برای “حمایت اضطراری” از گروه های هنری و فرهنگی به عنوان یک کریس اونیل ، مدیر اجرایی مرکز هنرهای راس کریک در کنینگ ، نیویورک ، مورد استقبال قرار گرفته است.

روز پنجشنبه ، دولت مک نیل یک برنامه 2.1 میلیون دلاری را برای سازمان های فرهنگی هنری اعلام کرد که حداکثر 75000 دلار در اختیار گروه های واجد شرایط قرار می دهد.

اونیل گفت: “من بسیار سپاسگزارم که چیزی بیرون آمده است.”

کسانی که واجد شرایط هستند شامل حدود 100 گروه هستند که سالانه از استان پشتیبانی عملیاتی دریافت می کنند و حدود 100 گروه دیگر که طی سه سال گذشته بودجه ای را از اداره جوامع ، فرهنگ و میراث برای پروژه های فردی دریافت کرده اند. سازمان ها فقط یک ماه فرصت دارند که اقدام کنند.

مانند بسیاری از سازمان های هنری ، مرکز راس کریک نیز قادر به ارائه برنامه های تابستانی بود ، البته به گروه های کوچکتر از حد معمول و تقریباً منحصراً به کسانی که در این نزدیکی زندگی می كنند. اما شرکت تئاتر وابسته به آن ، Two Planks and a Passion ، کل فصل 2020 خود را به تعویق انداخت. امید این است که بتواند سال آینده پیش برود.

“اونیل گفت:” این برای کمک به ما در این لحظه بحران فوری است ، اما پس از آن وقتی که ما در سال مالی بعدی بازگشایی می کنیم ، امیدواریم که آنها موارد بازگشایی نیز باشند. “

اگر مرکز پول را دریافت کند ، اونیل می داند که چگونه هزینه می شود.

وی گفت: “این چیزهای اضافی است که ما باید بتوانیم آنها را عملی کنیم.” “همه چیز ، از مواد ضد عفونی کننده دست گرفته تا تمیز کردن اضافی که باید انجام دهیم.

“اکنون همه چیز فقط هزینه بیشتری دارد. بیشتر طول می کشد ، هزینه بیشتری دارد و به افراد بیشتری نیاز دارد.”

آندره بوید مدیر هنری تئاتر تابستانی جشنواره آنتیگونیش است. (ارائه شده توسط آندره بوید)

آندره بوید ، مدیر هنری تئاتر تابستانی فستیوال آنتیگونیش ، نیز از دیدن این استان با کمک مالی خوشحال شد.

وی گفت: “مدت زیادی است که می گذرد.” “اوایل بهار بود که اعلام شد که بودجه ای در راه خواهد بود ، و اکنون فقط خبر شنیدن آن را فرا گرفته ایم ، بنابراین با شنیدن این موضوع خیالمان راحت است.”

وی گفت که این تئاتر در تابستان 300000 دلار ضرر کرد. این تئاتر دو نفر از پرسنل چهار نفره خود را اخراج کرد ، اما از آن زمان مدیر تولید خود را به امید برگزاری یک فصل 2021 به خدمت گرفته است.

وی گفت: “ما واقعاً امیدواریم که با این اعلامیه بتوانیم در دریافت این پول موفق شویم و به چهار نفر تمام وقت برگردیم تا بتوانیم از هر ایده خلاقانه ای که برای آینده داریم پشتیبانی کنیم.”

مدیر هنری بزرگترین تئاتر حرفه ای نوا اسکوشیا ، نپتون ، نیز از دیدن برخی کمک ها خوشحال شد ، اما جرمی وب نیز به دنبال جاده بود.

وب گفت: “با از بین رفتن درآمد ما در ماه مارس یک شبه ، ما فقط در سه ماه اول این بیماری همه گیر 1.7 میلیون دلار افت کردیم ، بنابراین بدون شک کمک به هر پنی می شود.” “ما برای آن درخواست می دهیم و به طور کامل درخواست خواهیم داد.

“ما باید زنده بمانیم تا در اینجا ، آماده خدمت به جامعه خود باشیم و فعالیت خود را در این ساختمان در مرکز شهر هالیفاکس ادامه دهیم.”

جرمی وب مدیر هنری تئاتر نپتون است. (ایزابل شوریر)

وب گفت در حالی که این کمک مورد استقبال قرار گرفت ، پول بیشتری لازم خواهد بود تا اطمینان حاصل شود که نپتون و دیگر سالن های نمایش می توانند به اندازه کافی برای زنده ماندن از بیماری همه گیر معلق بمانند.

وی گفت: “ما باید به دنبال یک وضعیت طولانی مدت تر باشیم.” “یکی از مواردی که ما به وزیر ارائه داده ایم و ما برای همکاری چند ساله با این بخش بسیار آزاد هستیم تا اساساً بخش هنر و فرهنگ را دوباره روی کار خود برگردانیم ، زمانی که ما قادر به انجام آن هستیم بنابراین.”

اما وزیر جدید کابینه مسئول فرهنگ ، جوامع و میراث ، سوزان لونز-کرافت ، روز پنجشنبه آماده نبود که متعهد به تأمین بودجه آینده فراتر از کمک های اضطراری شود.

وی به سی بی سی نیوز گفت: “ما هم اکنون در حال بررسی این سال مالی هستیم.” “بنابراین هنوز باید مشخص شود که نیازهای آنها چیست.”

وی گفت که تمرکز خود بر این بود که بودجه اضطراری را هرچه سریعتر به گروه هایی که به آنها نیاز داشتند ، انتقال دهد و اذعان داشت که این کمک ها پاسخگوی تمام نیازهای آنها نیست.

لونز گفت: “این کار آنها را دوباره کامل نمی کند ، اما بودجه اضطراری است ، بنابراین به برخی از آنها کمک می کند کمی روی پا بایستند ، شاید به نوعی به دنبال اختراع مجدد خود باشند تا بتوانند کار کنند.” -کرافت

در حال حاضر ، گروه های هنری خوشحال هستند که استان به درخواست آنها برای کمک پاسخ داده است.

اونیل گفت: “این یک قطعه از یک پازل است ، اما یک قطعه مهم است زیرا قطعه ای است که گم شده است.”