گردم به خاطر اظهارات آی سی یو عذرخواهی می کند، کارکنان بیمارستان سامراساید به درستی ناراحت هستند

مدیر عامل Health PEI از کارکنان بیمارستان پرینس کانتی به خاطر نظراتی که در این هفته درباره سطح مراقبت‌هایی که بخش مراقبت‌های ویژه در گذشته ارائه کرده است، عذرخواهی می‌کند.

روز دوشنبه، دکتر مایکل گاردام اعلام کرد که بخش مراقبت های ویژه در بیمارستان سامراساید به یک واحد مراقبت های پیشرونده منتقل می شود و بیمارانی که نیاز به مراقبت های ویژه دارند در بیمارستان ملکه الیزابت در شارلوت تاون درمان خواهند شد.

در آن زمان، گردام گفت که PCH “برای اینکه یک ICU بیمار واقعاً بزرگ باشد، تنظیم نشده است.”

او گفت: «هرگز چنین نبوده است. ما همیشه بیماران را به QEH منتقل کرده‌ایم.

معلوم شد، این درست نیست.

در گذشته، بیمارستان به طور متوسط ​​کمتر از یک بار در ماه، تنها بیماران ICU را برای مراقبت های تخصصی تر به شارلوت تاون منتقل می کرد.

روز چهارشنبه، گردام یادداشتی را برای کارکنان ارسال کرد و در آن به خاطر نظرات خود عذرخواهی کرد و اذعان کرد که اشتباه کرده است.

او در یادداشتی که در شبکه‌های اجتماعی توزیع شد، گفت: “آخرین چیزی که می‌خواهم این است که کار شما را نادرست توصیف کنم یا به فقدان مهارت دلالت کنم. از این بابت عذرخواهی می‌کنم.”

دکتر مایکل گاردام
دکتر مایکل گاردام، مدیر عامل Health PEI، بر روی تخمین‌هایی ایستاد که نشان می‌دهد این حرکت باید به طور متوسط ​​یک یا دو بیمار در هفته را تحت تأثیر قرار دهد. (CBC)

گردام در مصاحبه روز چهارشنبه با CBC News: قطب نما میزبان لوئیز مارتین

“بنابراین چیزی که وقتی به عقب برگشتیم و به داده‌هایمان نگاه کردیم متوجه شدم، در واقع، ما بیماران را انتقال می‌دهیم. اما دلیلش این نیست که آنها لزوماً بیمارترین بیماران هستند. بیشتر اوقات، به این دلیل است که تخت کافی نداریم. برای مثال در PCH.

بنابراین، افراد در PCH به درستی ناراحت بودند که می‌توان چنین استنباط کرد که من فکر نمی‌کردم آنها بتوانند از بیماران بیمار مراقبت کنند، که بدیهی است که قصد من این نبود.»

برخی از پرستاران ICU نیز به رسانه‌های اجتماعی مراجعه کرده‌اند و پیشنهاد می‌کنند که تخمین‌های Health PEI درباره تعداد بیمارانی که اکنون نیاز به مراقبت‌های ویژه دارند باید به QEH منتقل شوند، بسیار کم است.

Health PEI گفت که به طور متوسط ​​باید هر هفته یک یا دو باشد. اما هفته هایی وجود دارد که بیش از یک یا دو بیمار باید به QEH منتقل شوند.

6 بیمار در این هفته منتقل شدند

در واقع، از روز یکشنبه که PCH ارائه مراقبت های ویژه را متوقف کرد، شش بیمار منتقل شده اند.

روز چهارشنبه، گردم بر برآورد Health PEI، که با توجه به تعداد کل بیماران ICU در 15 ماه گذشته محاسبه شد و اینکه چه تعداد از آنها نیاز به مراقبت های ویژه واقعی داشتند، ایستاد.

او گفت پرستاران نیز همین داده ها را دارند.

“آنها داده ها را از لنز خود تفسیر می کنند، که واضح است، آنها از آنچه در حال رخ دادن است بسیار ناراضی هستند. اما باید در همه این موارد عینیت وجود داشته باشد تا بگویند، “با منابعی که در اختیار داریم چه کار می توانیم بکنیم. آی‌سی‌یو کار کند؟ من همچنان می گویم: جایگزین کاری که ما انجام می دهیم چیست؟ من دوست دارم آن را بشنوم.”

پرستاران از اینکه این انتقال چگونه بر حجم کاری و زمان مرخصی آنها تأثیر می گذارد ابراز ناامیدی کرده اند.

گردام گفت که برنامه های پرسنلی در حال انجام است تا اطمینان حاصل شود که ICU شارلوت تاون می تواند با افزایش تقاضا مقابله کند.