کنکور 1400 با حرف آخر

در سالهای اخیر ، تغییرات زیادی در کنکور ایجاد شده است و فشار زیادی به داوطلبان وارد می کند. به ویژه براساس سیستم جدید ، داوطلبان پایه دوازدهم مشکلات اصلی سال قبل را ندارند و موفقیت در کنکور 1400 ممکن است همانند سال قبل باشد. حدس و گمان های زیادی در مورد کنکور 1400 وجود دارد ، اما نگران نباشید. موسسه حرف آخر با کمک معلمان باتجربه ای که در کنکور شرکت کرده اند بسیار فعال است و به دنبال کمک به نامزدها در آموزش دوره های عمومی و مقدماتی است. ما قول می دهیم جدیدترین موارد را به موسسه بیاورید حرف آخر حرف آخر مبتکر روشهای جدید آموزشی در کشور است. مرحله بعدی معرفی کامل موسسه حرف آخر به شما است. در ادامه می توانید مقاله نحوه آزمون به سبک کاملا حرفه ای را هم مشاهده کنید.

ما موسسهEحرف آخر را ارائه می دهیم:

موسسهE حرف آخر در سال 2011 توسط پروفسور عبدالرضا منتظری تاسیس شد. هدف این مجموعه ایجاد روشهای ساده و متفاوت برای دستیابی به موفقیت تحصیلی برای کلیه دانشجویان و داوطلبان پذیرش است. یادگیری مفهومی برای محتوا مفید است ، بنابراین داوطلبان آن را به خاطر نمی آورند. در حقیقت ، حرف آخر آموزش های مبتنی بر انیمیشن را برای کمک به داوطلبان برای مدت طولانی در قلب خود ارائه می دهد. استفاده از محتوای متحرک و تصاویر کتاب درسی می تواند جذاب و جالب باشد. این مطالب آموزش داده خواهد شد. درک معلمان حرف آخر بسیار آسان و آسان است. حرف آخر به دانشجویان می آموزد كه چگونه با همه مشكلات كشوری كه موسسات دیگر ندارند مقابله كنند. علاوه بر این ، سرعت آزمون و مهارت های آموزشی برای داوطلبان حرف آخر نیز گنجانده شده است. در ادامه می توانید آموزش دروس ابتدایی با تکنولوژی جدید موسسه اجی مجی را هم مشاهده کنید.

کل کنکور در 4 ماه با حرف آخر:

اهداف بزرگ با دقت برنامه ریزی شده است ، بنابراین برای قبولی در کنکور به یک برنامه عالی نیاز دارید. موسسهE حرف آخر تمام دوره ها را برنامه ریزی می کند و یک برنامه دقیق را بر اساس محیط یادگیری و سطح آموزش داوطلب ارائه می دهد ، داوطلبان طبق یک برنامه خاص. لازم نیست نگران زمان تعیین شده برای هر دوره باشید ، می توانید با تعیین مجموع کنکور در 4 ماه ، همه دروس را با هم ارسال کنید. حرف آخر موسسهE حرف آخر ، به همراه مشاوران مجرب ، فرصت مشاوره ویژه ای را برای هر داوطلب فراهم کردند. عزیز ، آنها می توانند 4 ماه تمام دوره ها را مطالعه کنند. بسته 4 ماهه موسسهEحرف آخر شامل دوره های آموزشی ، راه حل های آزمون کتبی و سراسری و پایان آزمون داوطلب است. داوطلبان بیش از 7000 امتحان را طی چهار ماه به پایان می رسانند. آنها با انواع سالادهایی که ممکن است در این دوره در روز کنکور مواجه شوند آشنا هستند.

بالاترین امتیاز حرف آخر:

هر ساله بسیاری از داوطلبان با استفاده از محصولات حرف آخر در آزمون های ورودی قبول می شوند. رتبه بندی عمومی رتبه بندی حرف آخر توسط مشاوران مجموعه حرفه ای حرف آخر با دقت ویرایش و بازبینی شده است. هانایاری با بالاترین امتیاز استفاده برای بسته موسسه در رشته تجربی رتبه 12 و راجینزاری در آزمون پذیرش آزمایشی رتبه 18 را کسب کرد. پاسخ: برای دستیابی به 95٪ در زیست شناسی و 92٪ در شیمی ، باید اصولی را که موسسهEحرف آخر برای داوطلبان ایجاد کرده است ، برنامه ریزی و یاد بگیرید. در کنکور شرکت کنید و در کنکور تجربی رتبه 71 را کسب کنید. علاوه بر این ، میلزایی از فارنا ، که در کنکور تجربی رتبه 373 را کسب کرد ، 94 درصد پاسخ های بیولوژیکی را در تدریس زیست شناسی به استاد شعبانی داد.

سایت منبع