کمبود کارکنان کالج دامپزشکی آتلانتیک را غیر ممکن کرد

مقامات کالج دامپزشکی آتلانتیک در شارلوت تاون می گویند که توقف مراقبت های اضطراری از حیوانات خانگی پس از ساعت کاری فلج کننده است اما به دلیل کمبود شدید نیروی انسانی در صنعت غیرقابل اجتناب است.

کالج روز دوشنبه اعلام کرد که دیگر خدمات اورژانس مراقبت های اولیه را بین ساعت 10 شب تا 7 صبح ارائه نخواهد کرد.

دکتر هدر گان مک‌کویلان، که بر بیمارستان آموزشی نظارت می‌کند، گفت که کالج همچنان مراقبت‌های اضطراری پس از ساعت کاری را برای ارجاع‌های تخصصی – مانند جراحی‌های حیوانات کوچک و قلب ارائه می‌کند. او توضیح داد که خدماتی که دیگر ارائه نمی شود مشابه مراجعه به پزشک خانواده یا رفتن به اورژانس بیمارستان است، در حالی که ارجاعات متخصص ادامه خواهد داشت.

او گفت که این حرکت به دلیل افزایش تقاضا و کمبود کارکنان ضروری است.

او گفت: «این یک چالش صنعتی است که در حال حاضر شاهد آن هستیم.

کالج دامپزشکی هرگز نمی‌خواهد خدمات را محدود یا تغییر دهد. ما می‌دانیم که این بسیار تأثیرگذار است و هر زمانی که سرویس تغییر یا تغییر یا قطع شود، … تأثیرات عمده‌ای برای حیوانات، صاحبان آنها و فقط برای جامعه گسترده‌تر دارد. بنابراین. ما هیچ تغییری را ساده نمی‌گیریم.”

گان مک کوین گفت که حفظ خدمات اورژانس در 24 ساعت شبانه روز و 365 روز در سال غیرممکن شده است و AVC دیگر ظرفیت پاسخگویی به تماس های اورژانسی برای هر کلینیک در PEI را ندارد.

این بدان معناست که کلینیک های دامپزشکی محلی اکنون باید راهی برای رسیدگی به تماس های شبانه خود بیابند، همانطور که قبل از ورود کالج دامپزشکی با خدمات اورژانسی خود در سال 2019 انجام دادند.

اگر حیوان خانگی شما نیاز به مراقبت شبانه دارد چه باید کرد؟

گان مک کوئین گفت: “مطمئنم که این برای آنها بسیار ناامید کننده است.”

“من شخصاً با او تلفنی صحبت کرده ام [every clinic] به‌طور جداگانه، چندین بار در طول سال، هر زمان که در خدمات وقفه‌ای داشته‌ایم – و صادقانه بگویم، برخی از دلخراش‌ترین گفتگوهایی را که در تمام دوران حرفه‌ام داشته‌ام داشته‌ایم.»

Gunn McQuillan به صاحبان حیوانات خانگی توصیه می کند که از قبل برنامه ریزی کنند.

اگر دامپزشک معمولی دارید، با کلینیک خود تماس بگیرید و دستورالعمل های آن را دنبال کنید. او گفت که برخی از مطب ها بار پوشش شبانه را به اشتراک می گذارند، بنابراین بسته به شب ممکن است به کلینیک دیگری هدایت شوید.

یک گربه نارنجی و یک سگ روی یک مبل در آغوش می گیرند
به صاحبان حیوانات خانگی توصیه می شود در مواقع اضطراری بعد از ساعت کاری از قبل برنامه ریزی کنند. (گتی ایماژ)

اگر کلینیک تصمیم بگیرد که یک اورژانس در سطح ارجاع است، ممکن است با یک متخصص تماس بگیرد و شما را به کالج دامپزشکی راهنمایی کند.

گان مک کویلان گفت هرکسی که دامپزشک معمولی ندارد باید با نزدیک ترین کلینیک به خانه خود تماس بگیرد.

او گفت: «ما در یک قایق هستیم. “این کاملا فلج کننده است و هیچ کس نمی خواست این اتفاق را ببیند.”

AVC قصد دارد به ارائه پوشش خدمات اضطراری روزانه از ساعت 7 صبح تا 10 شب ادامه دهد، اما اکنون از صاحبان حیوانات خانگی می‌خواهد تا از قبل تماس بگیرند تا از ظرفیت نگهداری حیوانات خود در آن روز اطمینان حاصل کنند.

گان مک‌کویلان می‌گوید که کالج همچنان مانند سایر دامپزشکان جزیره، خدمات اضطراری را برای مراجعین مراقبت‌های اولیه ارائه می‌کند.