کمبود داوطلب می تواند به سنت 99 ساله هفته خانه قدیمی پایان دهد

موسسه زنان PEI، بخشی از نمایشگاه کشاورزی هفته خانه قدیمی از سال 1924، ممکن است در نمایشگاه امسال در شارلوت تاون غایب باشد.

استراتارد راد، رئیس انجمن نمایشگاه‌های جزیره پرنس ادوارد، که نمایشگاه استانی PEI و هفته خانه قدیمی را برگزار می‌کند، گفت که مؤسسه زنان به سازمان‌دهندگان گفت که در جذب تعداد کافی داوطلب با مشکل مواجه هستند.

راد می‌گوید: «در ابتدا به نوعی شوکه شدم، اما او توضیح داد که به سختی می‌توان داوطلبان را یافت.

این یک حفره بزرگ در نمایشگاه ایجاد خواهد کرد. ما باید چیزی برای جایگزینی آنها برای امسال بیاندیشیم.”

نمایشگاه هنر و صنایع دستی مؤسسه زنان برای مدت طولانی یکی از اصلی‌ترین بخش‌های هفته خانه قدیمی بوده است. نقش مؤسسه در آگوست گذشته به همین دلیل محدود شد، فقدان داوطلب، و اعضا به جای ارائه یک نمایشگاه ثابت، در طول روز تظاهرات انجام می دادند.

در ایمیلی به CBC News، موسسه زنان گفت هفته خانه قدیمی یک رویداد گرامی است، اما سازمان در حال تغییر است. این سازمان گفت که پس از کنوانسیون استانی خود در ژوئن، حرف های بیشتری برای گفتن خواهد داشت.

این روزها “جو متفاوت است”.

راد در مورد این توسعه گفت: “همه چیز درست خواهد شد” و اشاره کرد که از زمان شرکت در اولین هفته خانه قدیمی خود در سال 1953 تغییرات زیادی را دیده است.

اسبی که توسط مردی با کلاه گاوچرانی به اطراف یک پیست هدایت می شود.
هفته خانه قدیمی از 11 تا 19 اوت امسال برگزار می شود. (کریستال راملاخان/CBC)

او گفت: “قسمت گوشت گاو تقریباً همان چیزی است که در آن زمان بود. گاوهای شیری، اکنون تعداد گاوهای شیری نسبت به دهه 50 بیشتر است.”

“فضا هم متفاوت است. فکر می کنم وقتی بچه هستید برای رسیدن به هفته خانه قدیمی هیجان زده می شوید.”

راد گفت، در حالی که بسیاری از ساکنان جزیره، هفته خانه قدیمی را به عنوان یک کارناوال به دلیل وسایل تفریحی و تفریحی که در میانه راه ارائه می شود، می دانند، اما هنوز هم مکان مهمی برای فروش دام در صنعت دامداری است.

نسخه امسال هفته خانه قدیمی، که با مسابقه جام طلایی در رد سورس در شارلوت تاون به اوج خود می رسد، از 11 اوت در مرکز Eastlink آغاز می شود.