کرایه همچنان مه آلود است زیرا خدمات کشتی بین PEI و نوا اسکوشیا از سر گرفته می شود

خدمات کشتی بین PEI و نوا اسکوشیا از دوشنبه از سر گرفته می شود، با یک کشتی آماده حرکت و دیگری برای افزایش ظرفیت در هفته های اوج تابستان برنامه ریزی شده است که در اوایل جولای وارد شود.

با این حال، میزان پرداخت مسافران در سال جاری هنوز در حال نهایی شدن است.

تابستان گذشته، با قیمت بیش از 2 دلار در هر لیتر بنزین، 10 دلار اضافه به کرایه ها اضافه شد که هزینه عبور خودرو را به 94 دلار رساند. همانطور که در مورد پل کنفدراسیون، مسافران تنها زمانی که PEI را ترک می کنند، هزینه دریافت می کنند

مارک ویلسون، معاون ارشد Northumberland Ferries Ltd.، گفت که آنها همچنان در حال بررسی کرایه ها با Transport Canada هستند، اما قبل از دوشنبه به اطلاع عموم خواهد رسید.

قیمت سوخت تثبیت شده است و بنابراین باید در این زمینه دنباله رو باشیم.– مارک ویلسون

وی در گفت‌وگو با وی گفت: قیمت سوخت تثبیت شده است و بنابراین باید در این زمینه دنباله‌روی کنیم CBC News: قطب نما میزبان لوئیز مارتین

کنفدراسیون MV تمام گذرگاه‌های تنگه نورثامبرلند را تا زمانی که MV Saaremaa 1 در ماه ژوئیه از کبک برسد، اداره خواهد کرد. نورثامبرلند فریز سال گذشته نیز پس از اینکه جزیره تعطیلات MV در آتش سوزی آسیب جدی دید، Saaremaa را اجاره کرده بود.

طراحی یک کشتی دائمی جدید در این مسیر در حال نهایی شدن است، با برنامه‌هایی که می‌خواهند آن قایق تا سال 2027 به بهره‌برداری برسد. این کشتی جایگزین جزیره تعطیلات خواهد شد که پس از آتش‌سوزی قابل تعمیر نبود.

ویلسون گفت که آنها به دنبال جایگزین های دیگری در میان مدت هستند که اندازه مناسبی برای جاگیری در اسکله آن داشته باشند، اما خوشحال هستند که حداقل برای امسال Saaremaa را ایمن کنند.

او گفت: “ما بسیار خوش شانس هستیم که کشتی را دریافت کردیم.” تعداد زیادی کشتی در بازار وجود ندارد که برای اجاره در دسترس باشند.

یک یا دو قایق، ویلسون مردم را تشویق می کند که از قبل برنامه ریزی کنند و سفرهای کشتی خود را به صورت آنلاین در این فصل رزرو کنند.

“اگر این کار انجام شود، ما قادر خواهیم بود آن بارها را در مقابل نمایش و رفتن مدیریت کنیم، چیزی است که من آن را در هر یک از ترمینال ها می نامم… ما می توانیم کار بسیار بهتری برای مدیریت ترافیک انجام دهیم.”