کبک در میان تقاضای روزافزون 100 میلیون دلار بیشتر برای مراقبت از منزل هزینه می کند

وزیر بهداشت روز یکشنبه اعلام کرد ، کبک سالانه 100 میلیون دلار اضافی برای تقویت خدمات مراقبت در منزل برای سالمندان و سایر کبک ها با کاهش استقلال هزینه خواهد کرد.

این استان به دلیل پیر شدن سریع جمعیت در حال حاضر با افزایش تقاضا برای خدمات مراقبت در منزل روبرو بود. این تقاضا در طی همه گیر شدن بیماری ، که منجر به کشته شدن بیش از 4000 نفر از ساکنان خانه های مراقبت طولانی مدت تحت نظارت دولت شده ، افزایش یافت.

کریستین دوب ، وزیر بهداشت ، در یک کنفرانس خبری در مونترال گفت: “مراقبت در منزل همان چیزی است که مردم می خواهند و آنها به دلیل بیماری همه گیر حتی بیشتر می خواهند.”

كبك در ابتدا امسال 1.7 میلیارد دلار بودجه برای مراقبت در منزل برای سالمندان در نظر گرفته بود.

بخش عمده ای از پول جدید – 65 میلیون دلار – به منابع مالی ارائه شده توسط مقامات بهداشت منطقه ای اختصاص خواهد یافت. این تعادل به سمت افزایش حقوق کارگران مراقبت در منزل و تجهیزات جدید خواهد بود.

کارگرانی که از طریق برنامه حقوق و دستمزد اشتغال مستقیم خدمات دولت استخدام شده اند ، شاهد افزایش ساعتی دستمزد خود از 14.25 دلار به 16 دلار خواهند بود. کارگرانی که از طریق مشاغل کمک خانگی استخدام می شوند نیز 1.75 دلار در ساعت افزایش خواهند یافت.

گرچه کبکرهای سالخورده احتمالاً ذینفع اصلی این بودجه اضافی خواهند بود ، افرادی که از افراد دارای معلولیت جسمی و ذهنی قابل توجه مراقبت می کنند نیز به پیشنهادات مراقبت در خانه بیشتر دسترسی خواهند داشت.

دوبه گفت که این بودجه به این معنی است که حدود 1500 نفر دیگر قادر به دریافت مراقبت در منزل خواهند بود و کسانی که قبلاً خدمات دریافت می کنند ساعات بیشتری مراقبت خواهند داشت.

بیش از 370،000 کبکی خدمات مراقبت در منزل را دریافت می کنند.