کانادایی‌های آسیب‌دیده به دنبال آینده‌ای بهتر پس از فصل سخت هستند

مونترال کانادین ها در طول فصل 2022-2023 دست اندازها زیادی در جاده داشتند اما هیچ چیز بیشتر از مصدومیت کمپین آنها را مشخص نکرد.

کول کاوفیلد (شانه)، کریستین دووراک (زانو)، شان موناهان (کشاله ران) و آربر ژکاج همگی مجبور شدند تا پایان فصل تحت عمل جراحی قرار بگیرند. جاش اندرسون (مچ پا)، کایدن گوهل (مچ پا)، کربی داچ (تصادف مغزی) و ژوراج اسلافکوفسکی (پایین تنه) نیز فصل های خود را کوتاه کردند.

سرمربی مارتین سنت لوئیس و دفتر جلویی هابز مجبور شدند بازیکن به بازیکن را فراخوانی کنند تا بدن کافی روی یخ داشته باشند.

مدیر کل کنت هیوز گفت که مدیریت Canadiens در هفته های آینده “هر مورد آسیب” را ارزیابی خواهد کرد تا ببیند سازمان می تواند در چه زمینه هایی بهبود یابد.

جف گورتون، معاون اجرایی، اضافه کرد: «ما در بازی‌های مردی که سال گذشته شکست خوردیم، لیگ را رهبری کردیم و فکر می‌کنم امسال رکورد را شکستیم، بنابراین کاملاً به آن توجه داریم. ما زمان زیادی را صرف تلاش خواهیم کرد تا بفهمیم کجا باید بهتر شویم و قطعاً این چیزی است که ما را از دست نمی دهد.»

مرد جوان به دور نگاه می کند.
کول کافیلد بیشتر فصل را به دلیل آسیب دیدگی شانه راست که نیاز به جراحی داشت، از دست داد. (چارلز کنتانت/سی بی سی)

از آنجایی که تردیدها در مورد کارایی کادر پزشکی شروع شد، جوئل ادموندسون به آنها رای اعتماد داد و از آسیب دیدگی یک فصل مونترال به عنوان “بدشانسی” یاد کرد.

ادموندسون گفت: “ما یک دسته مچ پا، زانو، چیزهایی داریم که نمی توانید آنها را کنترل کنید.” بازی سختی است، مصدومیت‌هایی وجود دارد و اتفاقاً در این فصل تعداد زیادی وجود دارد.

“من فکر می کنم همه برای داشتن یک تابستان طولانی خوب برای سلامتی، قوی تر شدن و امید به فصلی سالم هیجان زده اند. این تنها چیزی است که می توانیم بخواهیم.”

شان موناهان همچنین اعتراف کرد که بازیکنان نقش خود را در این شرایط دارند و گفت: «انتخاب من بود» که به بازی برگردم. موناهان پس از شکستگی پایش مقابل تیم سابقش، کلگری فلیمز، در 1 دسامبر بازگشت.

او گفت: “من در دوران حرفه ای ام مصدومیت های زیادی را تجربه کرده ام و چندین بار با شکستگی پایم روبرو شده ام.” واضح است که این یک بازی مهم برای من بود.”

مردی در محاصره میکروفون ها و خبرنگاران ایستاده است.
برندان گالاگر اعتراف می کند که در مورد مصدومیتش همیشه با کادر پزشکی همراهی نمی کند. (چارلز کنتانت/سی بی سی)

برندان گالاگر که برای بار دوم مچ پای خود را در حین مهار ضربه آسیب دید، گفت: “آیا من (با کادر پزشکی) کاملاً صادق هستم؟ احتمالاً نه.”

“شما می خواهید در ترکیب باشید، می خواهید آنجا باشید. آنها شما را ارزیابی می کنند، با شما برخورد می کنند، اما آنها فقط می توانند با اطلاعات زیادی برخورد کنند. به عنوان یک بازیکن، شما این مسئولیت را دارید.”

آینده روشن، انتظارات بالاتر

کانادایی ها علیرغم پایان دادن به دو فصل متوالی در پنج تیم انتهایی لیگ ملی هاکی، روحیه بالایی داشتند.

برنامه بازسازی هیوز همراه با تلاش سنت لوئیس برای موفقیت باعث شده تا بازیکنان مسیر صعودی را در مونترال پیش بینی کنند.

کربی داچ گفت: “من فکر می کنم که ما در این گروه پتانسیل زیادی داریم.” من فکر می کنم امسال شاید نتایج در همه زمان ها وجود نداشته باشد، اما ما می توانیم با برخی از تیم های برتر رقابت کنیم و بازی های سختی انجام دهیم.”

در حالی که طرح بازسازی هنوز در حال اجراست، هیوز به بازیکنانش در دیدارهای خروجش فهمید که این یک فصل مهم برای تیم خواهد بود.

کیسه های ورزشی انباشته شده اند.
فصل مونترال کانادین ها قبل از شروع پلی آف به پایان رسیده است. (چارلز کنتانت/سی بی سی)

هیوز گفت: ما می خواهیم آنها بدانند که انتظارات ما در حال تغییر است.

نمی‌دانم به پلی‌آف می‌رویم یا نه، اما به این فصل نمی‌رسیم که این یک نتیجه‌گیری از پیش است.

“ما می خواهیم برای صعود به پلی آف تلاش کنیم. اگر به پلی آف نرسیم، خوب است. این همان چیزی است که در طول مسیر شاهد تلاش بزرگی بوده ایم.”

گورتون با مقایسه پروژه بازسازی مونترال خود با پروژه ای که با نیویورک رنجرز به عنوان مدیر کل شروع کرده بود، از طرفداران خواست تا به روند آنها اعتماد کنند.

گورتون گفت: «من دوست ندارم برای چیزی جدول زمانی بگذارم. انتظارات هواداران برای بردن بیشتر به طور منظم وجود دارد، اما من فقط کمی صبر می‌خواهم و درک می‌کنم که در راه است.»

تماشا | نیک سوزوکی گل کوتاه‌نویسی می‌زند:

سوزوکی کانادایی ها گل کوتاه و فوق العاده ای را مقابل جزیرهرز به ثمر رساند

تلاش عالی کاپیتان نیک سوزوکی با یک دست روی چوبش منجر به یک گل کوتاه می شود و کسری مونترال را به یک می رساند.

دروین: برای ماندن باز است

پس از شش فصل حضور در کانادا، جاناتان دروین ممکن است آخرین بازی خود را با این تیم پنجشنبه گذشته مقابل بروین انجام داده باشد.

این بازیکن 28 ساله در تابستان تبدیل به بازیکن آزاد بدون محدودیت خواهد شد و بازار را آزمایش خواهد کرد. با این حال، Drouin درب تیم شهر خود را نبسته است.

Drouin گفت: “آنها به من گفتند که تصمیمات مدیریتی خواهند گرفت و آنها به دنبال من خواهند بود و اینکه ترکیب چگونه خواهد بود.”

“من برای بازگشت بسیار آماده بودم. من دوست دارم مارتین درباره بازی فکر کند، این مکان واقعاً خوبی برای بازی است و فکر می کنم بهترین ها هنوز برای مونترال کانادین ها در راه است.”

بایرون مدیریت را در نظر می گیرد

پل بایرون در این فصل حتی یک بازی هم انجام نداد و قراردادش با کانادایی‌ها در تابستان به پایان می‌رسد، اما او آماده نیست اسکیت‌هایش را قطع کند.

چندین شکست، از جمله آسیب دیدگی مفصل ران که نیاز به جراحی داشت، باعث شد مهاجم به دلیل درد طولانی مدت قادر به بازی نباشد.

بایرون گفت: “من هنوز می خواهم بازی کنم، اما می دانم که هر روز که می گذرد سخت تر می شود.” “من برای تصمیم گیری زمان می گذارم. در حال حاضر آماده تصمیم گیری نیستم اما شاید در چند هفته آینده.”

رختکن شلوغ، مرد در پیش زمینه قدم می زند.
پل بایرون در این فصل به دلیل آسیب دیدگی لگن حتی یک بازی با کانادین ها انجام نداد. او می گوید که علاقه مند به کار در نقش مدیریت است. (ایوانو دمرز/سی بی سی)

بایرون تصمیم گرفت در این فصل در مونترال بماند و به ویژه در کنار هیوز و گورتون بازی ها را تماشا کند. این بازیکن 34 ساله افزود که تمایل خود را برای انتقال احتمالی به مدیریت در جلسه خروج خود ابراز کرده است.

بایرون گفت: «بدیهی است که این می تواند عاملی در تصمیم گیری من در آینده باشد.

“مدیریت جدید، تیم های جدید، آنها شما را نمی شناسند. بنابراین من فقط برای حضور در آنجا وقت گذاشتم، خودم را در آنجا قرار دادم و به آنها اجازه دادم با من و نوع فردی که هستم آشنا شوند.”