کافه تعمیرات PEI قصد دارد با تمام وسایل تعمیری بازگردد

سرویسی که به ساکنان جزیره کمک می‌کرد به جای بیرون ریختن یا خرید موارد جدید، آنها را تعمیر کنند.

کافه تعمیرات PEI در سال 2017 شروع به کار کرد، اما در طول همه‌گیری COVID-19 تعطیل شد.

این به مردم اجازه می داد اقلامی مانند لوازم کوچک آشپزخانه یا لباس را بیاورند و آنها را تعمیر کنند. همچنین، آنها به آموزش یک مجموعه مهارت جدید به فرد کمک می کنند.

دانیل کازینز، بنیانگذار کافه تعمیرات PEI، گفت که هدف تشویق مردم به تعمیر کالاها و کاهش اثرات زیست محیطی پرتاب آنها در زباله است.

همچنین باعث صرفه جویی در هزینه می شود.

“تقریباً در هر پروژه ای که من روی آن کار می کنم، هدف نهایی دسترسی است و مقرون به صرفه بودن مانعی برای بسیاری از چیزها است. اگر نتوانید به اصول اولیه دسترسی داشته باشید، همه چیز بسیار گران تر می شود.”

کافه تعمیر.
کازینز می گوید که داوطلبان به مهارت خاصی نیاز ندارند، آنها فقط باید مایل به یادگیری باشند. (کافه تعمیرات PEI/فیسبوک)

کازنز گفت کافه تعمیر که بدون بودجه کار می کند، به دنبال داوطلبانی است که در تعمیرات کمک کنند و مکان هایی که مایل به اهدای فضا برای این رویداد هستند.

“برای هر کسی که به داوطلب شدن علاقه دارد، نیازی نیست که متخصص باشد، نیازی نیست واقعاً چیزی در مورد تعمیر بدانید. فقط باید مایل به یادگیری باشید.”

تعمیرات به مهارت داوطلبان بستگی دارد

چه چیزی را می توان و چه چیزی را نمی توان تعمیر کرد به مهارت های داوطلب بستگی دارد. به عنوان مثال مبلمان بزرگ و وسایل پیچیده مانند ساعت های عتیقه قابل تعمیر نیستند.

پسرعموها گفتند که امیدوارند یک کافه تعمیر در هر فصل داشته باشند و اولین کافه در اواخر بهار باشد. به روز رسانی ها را می توانید در صفحه فیس بوک PEI Repair Café پیدا کنید.

خدمات رایگان است، اما کمک های مالی پذیرفته می شود.

Repair Café PEI همچنین امیدوار است که پروژه جدیدی برای ساخت حداقل یک ایستگاه تعمیر عمومی با تمرکز بر تعمیرات فنی و الکترونیکی تامین کند. هزینه ایستگاه اول حدود 1500 دلار پیش بینی شده است.