کارگر بیمارستان مونترال در ساحل کوبا کشته شد

خانواده آنتوانت ترابولسی بدنبال یافتن پاسخ مونترلر 52 ساله در ساحلی در وارادرو ، کوبا ، در روز سه شنبه هستند.

پسر عموی ترابولسی ، سامی سوسه ، می گوید که وی با امور جهانی کانادا و مقامات کوبا در ارتباط بوده است ، که خبر مرگ او را به او داده اند.

امور جهانی تایید کرده است که یک شهروند کانادایی در کوبا کشته شده است ، اما هویت فرد را فاش نمی کند.

از ترابولسی سه دختر نوجوان باقی مانده است. سوسا او را زنی پرانرژی توصیف می کند که عاشق موسیقی ، رقص و عکس گرفتن برای شبکه های اجتماعی است ، جایی که خودش را با نام مستعار “آنجی” معرفی می کند.

وی یک کارگر بهداشت در بیمارستان ساکره کوئر در شمال مونترال بود. سوسا می گوید ترابولسی عاشق کوبا شده بود و بارها به آنجا سفر کرده بود. به نظر می رسد بسیاری از عکس های ترابولسی در فیس بوک در کوبا گرفته شده است ، وی در ژست گرفتن در سواحل شنی با آب فیروزه ای ، لباس ورزشی با پرچم کوبا و نوشتن “من [heart] Varadero “روی یکی.

سوسا می گوید پسر عمویش جمعه گذشته ، 13 نوامبر به کوبا پرواز کرد. او اتاقی را در یک موسسه به نام Casa Gladys اجاره کرده بود. به گفته سوزا که عکس هایی را که در شبکه های اجتماعی منتشر کرد ، یک روز پس از ورود او صبح شنبه ، او به ساحل رفت.

عصر ، ترابولسی قرار بود با دوست کوبایی دیدار کند ، اما هرگز حاضر نشد. سوسه می گوید که او با دوستی که صبح روز یکشنبه با پلیس کوبا تماس گرفته است در ارتباط است ، زیرا هرگز از ترابولسی خبری نگرفته است.

سوسا می گوید این دوست به او گفت پلیس 48 ساعت منتظر ماند تا ببیند آیا ترابولسی نشانه ای از زندگی را نشان می دهد یا خیر ، اما وقتی او تا سه شنبه این کار را نکرد ، آنها اتاق او را جستجو کردند و دیدند که وسایلش هنوز در آنجا است. آنها بدن او را به زودی در ساحل نزدیک پیدا کردند.

Global Affairs Canada در ایمیلی به سی بی سی گفت: “ما عمیقاً به خانواده و دوستان شهروند کانادایی که در کوبا به قتل رسیده است ، تسلیت می گوییم. خدمات کنسولی به خانواده مقتول ارائه می شود.”

این آژانس گفت که همچنین “برای جمع آوری اطلاعات اضافی” با مقامات کوبا در تماس است.

سوسا می گوید او و خانواده ترابولسی امیدوارند که مسئول مرگ پسر عمویش پیدا و دستگیر شود. آنها می خواهند بدانند که چه اتفاقی برای ترابولسی افتاد ، که سعی داشت از کشوری که تعطیلاتش را دوست داشت لذت ببرد.