کارکنان استانی بیشتر برای کار در خانه در طول قطع کننده مدار 2 هفته ای

دولت PEI از همه کارمندان استانی که می توانند طی دو هفته آینده در یک مرحله “قطع کننده مدار” از واکنش همه گیر جزیره COVID-19 در جزیره کار کنند ، خواسته است.

قطع کننده مدار ، که روز یکشنبه معرفی شد ، یک پاسخ کوتاه و تیز به تعداد فزاینده موارد مثبت COVID-19 در PEI در چند روز گذشته است. امید این است که نگه داشتن تعداد بیشتری از افراد در خانه باعث متوقف شدن ویروس کرونا شود ، همانطور که یک قطع کننده مدار برای جلوگیری از جریان برق طراحی شده است.

سخنگوی دولت استان گفت: “در نتیجه اقدامات جدید بهداشت عمومی اعلام شده ، کمیسیون خدمات عمومی ، با مشارکت کمیته عملیات دولت ، از همه کارمندانی که می توانند و تأیید شده اند که از خانه کار می کنند ، خواستند که بلافاصله این کار را شروع کنند.” دوشنبه در یک ایمیل به CBC News.

در این ایمیل آمده است که ادارات و آژانس های دولتی نحوه ارائه خدمات را اصلاح می کنند و هماهنگی هایی را برای داشتن کارکنانی که می توانند از خانه کار کنند انجام می دهند. کسانی که به دلیل ماهیت کار خود نمی توانند از خانه کار کنند ، همچنان به محل کار خود گزارش می دهند و پروتکل های بهداشت عمومی را دنبال می کنند.

“خدمات به جزایر در طول این مدت ، با احتیاط بیشتر ، ادامه خواهد داشت و عملاً در صورت امکان ارائه خواهد شد.”

قبل از خارج کردن ، بررسی کنید

در این نامه الکترونیکی آمده است ، حدود یک سوم خدمات ملکی PEI قبلاً حداقل هفته ای از کار خود را از راه دور کار می کرده اند.

“ما پیش بینی می کنیم که این افزایش یابد ، زیرا پیش بینی می شود افرادی که در حال حاضر از راه دور به صورت نیمه وقت کار می کنند ، این کار را به صورت تمام وقت برای دو هفته آینده انجام دهند و سایر افرادی که تاکنون از راه دور کار نکرده اند ممکن است اکنون این کار را انجام دهند.”

اگر به دنبال یک سرویس دولتی هستید ، این استان از مصرف کنندگان می خواهد قبل از سفر سایت اطلاعات COVID-19 خود را بررسی کنند.

یادآوری در مورد علائم

علائم COVID-19 می تواند شامل موارد زیر باشد:

  • تب.
  • سرفه یا بدتر شدن سرفه قبلی.
  • از دست دادن احتمالی چشایی و / یا بویایی.
  • گلو درد.
  • سردرد
  • خستگی جدید یا بدتر
  • تنگی نفس.
  • آبریزش بینی.

اطلاعات بیشتر از CBC PEI