کارفرمایان روش‌های خلاقانه‌ای را امتحان می‌کنند تا با کارگران در نمایشگاه کار PEI دادگاهی کنند

برخی از کارفرمایان در PEI مشوق هایی را برای جذب کارگران ارائه می دهند، زیرا کمبود نیروی کار در استان ادامه دارد.

نرخ بیکاری جزیره پرنس ادوارد زمانی یکی از بالاترین نرخ‌ها در کانادا بود، اما در سال‌های اخیر، نیروی کار به اندازه تعداد مشاغل در حال رشد نیست.

صدها نفر در نمایشگاه کاری که توسط Skills PEI در سه‌شنبه سامرزاید برگزار شد، شرکت کردند و ده‌ها کارفرما در آن شرکت کردند – از شرکت‌های ساختمانی گرفته تا بستنی‌فروشی‌ها.

جنیفر ننگریوز، مدیر اجرایی انجمن رشد در دوران کودکی PEI، گفت که مراکز به شدت برای جذب و حفظ مربیان با بسیاری از “ابتکارات واقعا جالب” کار می کنند.

“اگر شما بخشی از سیستم مدیریت عمومی ما هستید، مزایای بهداشتی و دندانی نیز وجود دارد [as] روزهای تعطیل، از این جور چیزها. ما واقعاً سعی می کنیم یک حرفه رقابتی باشیم که هر روز به آن نزدیک تر می شویم.”

Nangreaves گفت که کارفرمایان در همه صنایع برای یک گروه از کارگران با یکدیگر رقابت می کنند و دستمزدهای بالاتر به لطف بودجه دولت در سال 2022 استخدام مربیان دوران کودکی را آسان تر کرده است.

جنیفر ننگریوز از انجمن رشد اولیه دوران کودکی PEI
جنیفر ننگریوز، مدیر اجرایی انجمن رشد در دوران کودکی PEI، می‌گوید افزایش دستمزدها جذب کارگران در حوزه کاری او را آسان‌تر کرده است. (تونی دیویس/سی بی سی)

اما او می گوید هنوز پست های خالی در انتظار پر شدن هستند.

کمبود کارکنان ماهر

طبق نظرسنجی اتاق بازرگانی Greater Summerside Area، 40 درصد از اعضای آن در یافتن کارگران ماهر مشکل داشتند – افرادی که تجربه یا تحصیلات در یک شغل خاص دارند.

مدیر اجرایی کالی اوبراین گفت که کسب و کارها می توانند کارهای زیادی انجام دهند.

بسیاری از کسب‌وکارها در حال حاضر تلاش می‌کنند تا با ساعات کار خود انعطاف‌پذیرتر باشند، تا با کارگرانی که مهارت‌های خود را در سازمان خود برای پر کردن این شکاف‌ها سطح بالاتری می‌برند، انعطاف‌پذیرتر باشند.»

MDS، شرکتی که پوشش محافظ را برای قطعات هواپیما اعمال می کند، آموزش کارکنان را در این زمینه ارائه می دهد.

تریسی استات، مدیر منابع انسانی گفت: «جذب آنها یک چیز است؛ حفظ آنها کاملاً متفاوت است. ما چیزهایی مانند مراقبت های بهداشتی کامل با حقوق کارفرما، مزایای بهداشتی و دندانپزشکی را ارائه می دهیم که در اینجا در جزیره بسیار زیاد است.

این برای جویای کار دایوناتان جیکوب خوب به نظر می رسید.

تریسی استات، مدیر منابع انسانی MDS Coating Technologies.
تریسی استات، مدیر منابع انسانی MDS Coating Technologies، می گوید که جذب کارفرمایان یک چیز است، “نگه داشتن آنها کاملا متفاوت است.” (تونی دیویس/سی بی سی)

فوایدی مانند سلامتی یا دندان، یا هر چیز دیگری که می توانند ارائه دهند، چیزی است که احتمالاً اکثر کارمندان به دنبال آن هستند.

جویندگان کار نیز به دنبال دستمزد خوب بودند. برخی از موقعیت ها 3 دلار در ساعت بیشتر از قبل پرداخت می کنند.

اما جسی گرینان گفت همه چیز پول نیست.

“بازخورد مثبت و انرژی مثبت و … فقط باعث می شود احساس کنید اینجا مکانی است که می خواهید در آن باشید زیرا مثبت است.”