چگونه لنی گالانت تقریباً درخواست جیمی بافت برای نوشتن آهنگ با هم را رد کرد

این فرصتی بود که از بین رفت، اما به دلیل ارتباط بد تقریباً این اتفاق نیفتاد.

لنی گالانت، نوازنده PEI پیش از این با ترانه سرای افسانه ای جیمی بافت کار کرده بود. در سال 2001، بافت آهنگ گالانت را ضبط کرد مادمازل (Vulez-Vous Danser) و آن را با هم روی صحنه اجرا کرده اند. بازدیدهایی هم در ماریتایمز و هم در نشویل صورت گرفته است.

اما مدتی از صحبت آنها گذشته بود و زمانی که بافت پاییز گذشته با گالانت تماس گرفت، ارتباط کمی قطع شد. اتاقی پر سر و صدا بود و گالانت در شنوایی مشکل داشت.

گالانت گفت: “کمی شرم آور بود.” خیابان اصلی این هفته میزبان مت رینی است.

“فکر کردم او گفته است که نامش جیمی دوکت است و می خواهد چند آهنگ بنویسد.”

این همان تماسی بود که گالانت قبلاً دریافت کرده بود. PEI یک جامعه نزدیک است. خیلی سخت نیست که کسی را بشناسی که کسی را می شناسد و شماره تلفن شخص دیگری را بدست بیاوری.

لنی گالانت در حال ضبط آهنگ آوازی در استودیوی جیمی بافت.
گالانت درباره ترانه سرایی با جیمی بافت می گوید: «این کمی بیضوی است. (لنی گالانت/فیسبوک)

گالانت می‌گوید: «به‌عنوان یک ترانه‌سرا، اغلب افراد مختلفی که می‌خواهند کار کنند، با شما تماس می‌گیرند، و وقتی سرتان شلوغ است، سازگاری با آن سخت است.

“پس من مودب بودم و همه چیز.”

“چیزی در مورد هواپیمای دریایی او”

گالانت به مردی که فکر می‌کرد جیمی دوکت است گفت که می‌خواهد برای یک تور در آلبرتا برود و واقعا وقتش را ندارد. تماس گیرنده گفت فهمیده است، اما اصرار کرد.

گالانت گفت: «تا پایان مکالمه که او چیزی در مورد هواپیمای دریایی خود گفت که متوجه شدم با چه کسی صحبت می کنم.

“بنابراین من در آستانه حذف جیمی بافت بودم که او می خواست با هم آهنگی بنویسد.”

مردی که در جلوی هواپیمای کوچک به عقب به کوپه مسافر نگاه می کند.
لنی گالانت از روی صندلی کمک خلبان هواپیمای دریایی جیمی بافت سلام می کند. (ارسال شده توسط لنی گالانت)

سردرگمی برطرف شد، گالانت و بافت این ماه در فلوریدا دور هم جمع شدند و دو آهنگ را در استودیو کی وست بافت نوشتند و ضبط کردند.

گالانت گفت بافت فرآیند نوشتن متفاوتی دارد و این تجربه فوق‌العاده‌ای بود.

او گفت: “این سرگرم کننده است. شما هرگز نمی دانید که ممکن است به کجا برسد.” ممکن است کمی بیضوی باشد، اما در نهایت همه چیز با هم جمع می‌شود و شما می‌گویید: “وای، این عالی است.”

گالانت گفت که یکی از آهنگ‌ها برای ساکنان جزیره پرنس ادوارد جذابیت خاصی دارد، اما مردم باید منتظر انتشار باشند – انتظار می‌رود در سپتامبر – برای کسب اطلاعات بیشتر.

گالانت امیدوار است این انتشار توجه بیشتری را برای او در جنوب مرز جلب کند. او گفت که او چند تور در ایالات متحده انجام داده است و دوست دارد بیشتر انجام دهد.

گالانت برای چندین دهه سنگ بنای صحنه موسیقی کانادا بوده است و اولین آلبوم خود را منتشر کرده است موج شکن در سال 1988 و از آن زمان تاکنون 18 جایزه موسیقی ساحل شرقی را کسب کرده است. او در سال 2003 به عضویت Order of Canada درآمد.

بافت یک اسطوره موسیقی است که آثار کلاسیکی مانند مارگاریتاویل و دوشنبه بیا، و توسط گروهی از طرفداران مشتاق معروف به Parrotheads مورد احترام است.