چگونه رمزهای مخفی و سیگنالهای خاموش برای کمک به قربانیان خشونت خانگی استفاده می شود

یک استاد دانشگاه دالاهوسی در حال مطالعه روشهای پنهانی قربانیان خشونت خانگی برای کمک به COVID-19 است که موارد سو of استفاده در حال افزایش است.

هفته های لری با دانشکده پرستاری دانشگاه امیدوار است که آژانس های نوا اسکوشیا با به اشتراک گذاشتن تاکتیک های استفاده شده در جاهای دیگر بتوانند روش های خود را برای کمک به افرادی که از سو abuse استفاده رنج می برند اما قادر به دستیابی به آنها نیستند ، توسعه دهند.

وی اخیراً گزارشی منتشر کرده است که جزئیات برخی از این سیگنالهای خاموش و رمزهای مخفی را نشان می دهد ، از حرکات دستی که افراد می توانند در جلسات آنلاین استفاده کنند تا سفارشات ویژه در یک فروشگاه مواد غذایی.

“ما فکر کردیم مهم این است که بتوانیم این اطلاعات را با هم جمع کنیم و بتوانیم آن را با مردم به اشتراک بگذاریم تا افراد بتوانند ایده بگیرند ، به ویژه کسانی که در خدمات خشونت خانگی کار می کنند ، که می توانند از زنان حمایت کنند که سو abuse استفاده را تجربه کرده است ، “هفته ها به CBC گفت صبح اطلاعات.

گفتگوی او با مجری مهمان پائولین داکین به دلیل وضوح و طولانی بودن ویرایش شده است.

چگونه فهمیدید که مردم از چه نوع سیگنالهایی ترغیب می شوند که استفاده کنند؟

ما در واقع یک پایگاه داده گزارش رسانه ای را جستجو کردیم ، در واقع منابع معتبر رسانه ای. واقعاً جالب بود زیرا این راهی است که اطلاعات به وضوح به سرعت به جای اشتراک در سایر نشریات به اشتراک گذاشته می شود. بنابراین ما توانستیم از طریق آن پایگاه داده به جستجوی نمونه هایی در سرتاسر جهان بپردازیم و واقعاً خوشحال بودیم که توانستیم 51 گزارش مختلف از انواع مختلف خدمات و پشتیبانی را شناسایی کنیم که به طور خاص از ابتدای COVID در این کشور ساخته شده اند. مارس.

شاید کمی درباره شکل ظاهری این سیگنال ها صحبت کنید؟

بعضی از جالب ترین چیزهایی که پیدا کردیم مواردی بود که در واقع می توانستید بی صدا انجام دهید. بنابراین اگر کسی واقعاً در خانه با شخصی که سوus استفاده کننده است در خانه باشد ، در جستجوی پشتیبانی به روش عادی موانع و چالش های بسیاری وجود دارد که ممکن است فقط مثلاً گرفتن تلفن و تماس یا حتی امکان خارج شدن از خانه خود باشد. . اما اگر دائماً تحت مراقبت باشید ، این واقعاً چالش برانگیز است.

اگر کسی در واقع با شخصی که سوus استفاده می کند در خانه باشد ، در جستجوی پشتیبانی موانع و چالش های بسیاری وجود دارد …– هفته های لری ، دانشکده پرستاری دانشگاه دالاهو

در جستجوی چیزهای موجود ، ابتکارات دسته های مختلفی بود که ما در گزارش خود شناسایی کردیم. اما ، بله ، راه حل های خاموش ، همان چیزی است که ما آن دسته از چیزها را می خوانیم. بنابراین راه هایی که زنان بتوانند هنگام صحبت صحبت از سو abuse استفاده کنند ، گزینه ای نیست. بنابراین یکی از آنها ، به عنوان مثال ، تماس با خط اضطراری است – بسته به جایی که در سراسر جهان هستید ، ممکن است 999 یا 911 باشد – و پس از تماس با این شماره ، با فشار دادن مجموعه ای از شماره ها. به عنوان مثال ، ابتکاری پیدا کردیم که اگر 55 را فشار دهید ، به عنوان مثال ، بدون گفتن چیزی ، فقط آن شماره ها را فشار دهید ، سپس این امر به … اپراتوری که این تماس را دریافت می کند ، نشان می دهد که شما در خشونت خانگی هستید و نیاز به پشتیبانی دارید.

و آیا اپراتورها این را فهمیده اند؟

با توجه به آنچه که ما کشف کردیم بسیار مهم است که روشن کنیم این موارد لزوماً در یک منطقه خاص محلی در دسترس نیستند. بنابراین قطعاً می خواهیم اطلاعاتی را که یافته ایم به اشتراک بگذاریم تا این موارد به صورت محلی قابل اجرا باشد ، به طوری که مردم واقعاً می توانند این ایده های عالی را بگیرند و امیدوارم مطمئن شوند که در محل خاص خود در دسترس زنان هستند.

مطمئناً ما نمی خواهیم همه از سیستم استفاده کنند یا این کارها را انجام می دهند در صورت وجود کمک در این زمینه. ما قطعاً می خواهیم ارائه دهندگان خدمات ، افرادی که در موقعیتی هستند که می توانند این موارد را پیاده کنند ، ببینند چه چیزهایی پیدا کردیم و ببینیم چه کارهایی می توان انجام داد و آنها را واقعاً متناسب با بافت محلی خود تطبیق داده و سپس اطلاعاتی را درباره آنچه در دسترس است به اشتراک بگذاریم تا مردم در مورد آن اطلاعات کسب کنند. .

برخی دیگر از سیگنالهای خاموش که زنان می توانند استفاده کنند چیست؟

نمونه دیگری پیدا کردیم که توسط بنیاد زنان کانادایی راه اندازی شد. این یکی از مواردی بود که اگر کسی به نوعی با یک شخص چت ویدیویی یا مکالمه تصویری داشته باشد ، شاید فقط در یک محیط اجتماعی یا هر چیز دیگری ، بدون اینکه در واقع این حرف را بزند ، می دانید ، “من سو abuse استفاده را تجربه می کنم” ، یا “من سو ab استفاده کنندگان در اینجا و من به کمک احتیاج دارم “، می دانید که در واقع می تواند یک وضعیت دشوار را برای زن ایجاد کند. بنابراین در تماس ویدئویی ، من از یک سیگنال دستی استفاده می کنم بدون اینکه بگویم از شما سوused استفاده می شود و شما به کمک نیاز دارید ، اگر بازوی خود را به سمت دوربین قرار دهید و انگشت شست خود را درون آن قرار دهید و انگشتان خود را به سمت پایین بر روی خود قرار دهید انگشت شست ، شما به نوعی دوست دارید یک مشت به سمت دوربین بگیرید. این کاری نیست که شما به طور معمول در یک تماس ویدیویی انجام دهید. بنابراین این نمونه ای از سیگنالی است که مردم می توانند با استفاده از آن به هرکسی که با او صحبت می کنند نشان دهند که به کمک احتیاج دارند.

همچنین مواردی در مورد خرید برخی چیزها در یک فروشگاه مواد غذایی یا داروخانه وجود داشت که می توانید از آنها به عنوان سیگنال استفاده کنید؟

دقیقا. بنابراین دسته دیگری از ابتکاراتی که در گزارش خود شناسایی کردیم ، همان مشارکت با خدمات ضروری بود. بنابراین حتی در حین قفل کردن ، در طی COVID ، مردم هنوز هم نیاز به دسترسی به مواردی مانند غذا و دارو و لوازم دارند. به ویژه در فروشگاه های مواد غذایی و داروخانه ها چیزهای جالبی ساخته شده است ، جایی كه افرادی كه در آنجا چیزهایی را می خرند ، می توانند از كلمات رمز استفاده كنند … بنابراین آنها به شخصی كه در آنجا كار می كند كلماتی را بیان می كنند كه نشانگر نیاز آنها به كمك است یا به نظر من این جالب بود ، اگر آنها اقلام خاص خاصی را خریداری کنند که می تواند نشان دهنده نیاز آنها به کمک باشد.

ما نمونه هایی از آنها را درج اطلاعات بر روی رسیدها کردیم تا مردم بدانند چه چیزی برای پشتیبانی محلی در منطقه خاص آنها موجود است. مطمئناً ، این اتفاقات نیاز به اتفاقاتی دارد. این مستلزم آن است که کارکنانی که در این مکانها کار می کنند بتوانند در صورت گفتن نیاز به کمک یا نشان دادن نیاز به کمک ، پاسخ مناسب داده و از مردم حمایت کنند. و البته زنان ، باید بدانند که می توانند در آن نوع تنظیمات خاص ، به خدمات دسترسی داشته باشند. بنابراین چند مورد باید اتفاق بیفتد تا این موارد مطمئناً مثر واقع شوند.

این تاکتیک ها در زندگی واقعی چقدر موثر بودند؟

از آنجا که ما در ماه ژوئن به جستجوی آنچه واقعاً از ابتدای COVID توسعه یافته است پرداختیم ، آنچه در این گزارش خاص واقعاً قادر به انجام آن بودیم این بود که گزارش دهیم چه ابتکاراتی ایجاد شده است.

تعیین اینکه در واقع چقدر موثر هستند بسیار مهم است. متأسفانه ، ما هنوز این مدارک را در دسترس نداریم. امید ما این است که بتوانیم اطلاعات مربوط به این ابتکارات را تا حد ممکن به اشتراک بگذاریم … تا بتوان واقعاً از این راهبردها استفاده کرد.