چگونه خرید شیر غیرقانونی از PEI به نویسنده در کشف مکاشفه فرهنگی کمک کرد

پردیس پارکر امیدوار است اگر چیزی وجود داشته باشد که خوانندگان از داستان معصوم او در مورد خرید شیر غیرقانونی از PEI دور کنند ، این که از هر کجا که باشیم ، بسیاری از تجربیات کودکی ما شبیه به هم هستند.

وی گفت ، این تجربیات اغلب ریشه در غذا دارند. و البته “شیطان بودن”.

هر دو در او نقش اساسی دارند شیر غیرقانونی، که اخیراً در New York Review of Books منتشر شده است. این در مورد این است که چگونه پدربزرگ وی راهی برای تهیه شیر خام در PEI برای تهیه ماست سفت پیدا کرد ، به روشی که آنها در ایران درست کردند.

مشکل این است که فروش مستقیم شیر خام از گاو در کانادا غیرقانونی است.

پارکر متوجه شد که این راه سخت در خانه کشاورز در اواسط دهه 80 زمانی که شش ساله بود بود.

“توافق” با کشاورزان

“آنها با افرادی مانند پدربزرگ من توافق کردند ، جایی که اگر فقط شیر خام را مستقیماً از گاو می خواستید ، می توانید به مزرعه بروید ، فقط به عقب برگردید ، می دانید با کسی تعامل نکنید ، خود را وارد کنید … هر چقدر می خواهید بگیرید ، پول را در ظرف بگذارید. ” صبح جزیره.

پارکر می گوید بسیاری از تجربیات دوران کودکی مشابه هستند – فرقی نمی کند اهل کجا باشید. (ارائه شده توسط پردیس پارکر)

یک بار وقتی جوان بود ، پارکر پدر و پدربزرگش را به مزرعه همراهی کرد که کشاورز به طور غیر منتظره ای روی آنها رفت.

پارکر گفت: “این یک لحظه اصلی و عمده تنش در آن قسمت بود زیرا او اکنون شاهد بود.”

“حالا ، اگر بازرسان لبنیاتی از او می پرسیدند كه آیا مردم شیر خام او را می خورند ، او دیگر نمی تواند اظهار بی اطلاعی كند. و بنابراین در همان زمان بود كه فهمیدم آنچه كه ما انجام می دهیم بالاتر از حد مجاز نیست. “

بسیاری از داستان هایی که وقتی به نژاد مربوط می شود می شنویم ریشه در تروما دارند و شنیدن داستان هایی که جشن دارند بسیار خوشایند است.– پردیس پارکر

پارکر یک نویسنده و کمدین است که اهل هالیفاکس است اما تابستان های زیادی را در خانه پدربزرگ و مادربزرگ خود در PEI می گذراند. طرف پدرش از ایران و مادرش از سریلانکا است. وی گفت که نوشتن مقاله به وی درک خوبی از کودکی و فرهنگ پدرش می دهد.

“بسیاری از داستان هایی که وقتی به نژاد مربوط می شود می شنویم ریشه در تروما دارند و شنیدن داستان هایی که جشن دارند بسیار زیبا است. و من فکر می کنم برای من مهم است که در این امر سهیم باشم ، می دانید تا کی می توانم.”

وی گفت ، بسیاری از داستانها شبیه آنچه در هر كجا می شنوید هستند.

“می دانید که در نهایت تجربه هایی که از کودکی داشته اید ، کاملاً شبیه به هم هستند ، و آنها کاملاً بی گناه هستند و ریشه در اکتشاف و سرگرمی و یادگیری و غذا خوردن دارند ، می دانید – و شیطنت کردن ، شکستن قوانین ، مثل اینکه همه جهانی هستند. همه ما یکسان هستیم. “

“بنابراین ، امیدوارم ، مردم بتوانند این را ببینند.”

اطلاعات بیشتر از CBC PEI