چگونه حمام کردن در جنگل می تواند به شما کمک کند تا با استرس همه گیر کنار بیایید

استرس بسیاری از بیماری همه گیر در سر شما وجود دارد و استحمام در جنگل می تواند به شما کمک کند تا از آن فرار کنید.

و بهترین قسمت ، راهنمای جنگل درمانی مجاز ، جولیتا سورنسن کاس را گفت صبح جزیره میزبان میچ کورمیر ، آیا شما برای این کار حتی به جنگل هم نیازی ندارید.

کاس گفت: “بسیاری از ما نمی توانیم به آنجا برویم ، و نیازی به آن نیست ، زیرا تا زمانی که با موجودات زنده سبز سر و کار دارید ، سود خواهید برد.”

“حتی لازم نیست یک فضای طبیعی باشد. شما می توانید با گذراندن وقت با کمی گیاه یشم در محل کار خود ، بهبودی و بسیاری از پاسخ های مثبت را ناخودآگاه تجربه کنید.”

ایده های جنگل درمانی مبتنی بر عملكرد shinrin’yoku در ژاپن است كه وقتی دولت ژاپن در هنگام كاهش سلامت مردم خود از مزارع و كارخانه های خود ، در حال كاهش است ، توسط دولت ژاپن توسعه یافت. کاس گفت ، قسمت اساسی این است که از ذهن خود بیرون بیایید و از حواس خود برای تجربه لحظه ای که اکنون در آن زندگی می کنید استفاده کنید.

جولیتا سورنسون کاس پیشنهاد می کند که تمام حواس خود را از جمله حس بویایی را درگیر کنید. (ارائه شده توسط ژولیتا سورنسون کاس)

وی گفت: “این کمی متفاوت از مراقبه است ، جایی که داخلی است.”

“کاری که می خواهید هنگام غسل دادن در جنگل یا انجام جنگل درمانی انجام دهید این است که از ذهن خود خارج شوید ، زیرا نگرانی در اینجاست ، در اینجا استرس ، ترس است.”

وی گفت ، ترس و استرس از بیماری همه گیر به ویژه مشکل ساز است ، زیرا ترس باعث فرار یا پاسخ جنگ در افراد می شود. اما هیچ چیز برای جنگیدن و هیچ جایی برای دویدن وجود ندارد.

هدف از جنگل درمانی این است که برای فرار از افکار خود وقت بگذارید.

“سعی کنید مواردی را پیدا کنید که از طریق جسمی می توانید با آنها ارتباط برقرار کنید. پوست لمس ، خزه را لمس کنید ، هوا را روی پوست خود احساس کنید ، به دنبال رایحه های مختلف باشید که جالب باشد. گوش کنید ، تا چه حد می توانید چیزها را بشنوید؟” گفت کاس.

وقتی ساکت می نشینید ، تا چه حدی می توانید چیزها را بشنوید؟ (کوین یار / CBC)

“شما سعی می کنید با حواس فیزیکی خود درگیر شوید تا در حال حاضر به شما کمک کند ، نه اینکه بر روی افکار خود در بسیاری از موضوعات تمرکز کنید.”

تحقیقات نشان داده است که جنگل درمانی می تواند فشار خون را کاهش دهد ، هضم را بهبود بخشد و به طور کلی روحیه شما را بهبود بخشد.

کاس توصیه می کند فقط 10 دقیقه وقت بگذارید تا با موجودات زنده اطراف خود ارتباط برقرار کنید ، چه در جنگل ، در ساحل و چه در گیاهان خانه.

و اگر به سختی می توانید 10 دقیقه تمرکز کنید ، این نشانه ای است که شما واقعاً به آن نیاز دارید. او گفت ، اما نگران نباش. با تمرین راحت تر خواهد شد.

اطلاعات بیشتر از CBC PEI