چگونه افراد خارج از حباب آتلانتیک اکنون می توانند به دیدار یکی از عزیزان در حال مرگ در PEI بروند

در حالی که موارد COVID-19 در بقیه کانادا به طور چشمگیری در حال افزایش است ، PEI در حال تغییر برخی از قوانین خود است.

روز جمعه بیانیه CBC News از تیم واکنش مشترک سیستم بهداشتی PEI گفت: پیش بینی شده ویرایش COVID-19 در استان همه گیر و پروتکل بازدید از زمین دلسوز انتظار می رود از هفته آینده اجرایی شود و هم در مراکز خصوصی و هم در مراکز PEI اعمال خواهد شد.

در این بیانیه آمده است: “این پروتکل ها برای اطمینان از این است که جزیره نشینان و عزیزانشان که در خارج از کشور آتلانتیک کانادا اقامت دارند می توانند در این دوره های مهم زندگی خود با یکدیگر وقت معناداری داشته باشند.”

“آنها همچنین نیاز به محدود کردن خطر گسترش COVID-19 در PEI و به ویژه در مراکز بهداشتی درمانی را متعادل می کنند.”

پروتکل لیست طولانی شرایط را ارائه می دهد.

  • بازدیدکنندگان نیاز به پیش تأیید هم از دفتر ایمنی عمومی PEI و هم از مرکز بهداشتی که قصد دارند از آن بازدید کنند ، دارند.
  • پزشک یا پزشک پرستار بیمار باید مرگ آنها را تأیید کند.
  • بازدیدکنندگان باید آزمایش COVID-19 را قبل از اولین بازدید خود منفی کنند و باید در طی 12 روز دو بار دیگر آزمایش شوند: بین روزهای 4-7 تا 10-12.
  • بازدیدکنندگان مجبورند خود را منزوی کنند در حالی که در کنار بیمار نیستند.
  • بازدیدها در یک بازه زمانی مشخص انجام می شود و بازدید کنندگان باید از تجهیزات محافظ شخصی کامل از جمله روپوش ، دستکش و ماسک استفاده کنند.
  • اگر بازدیدکننده ای از خارج از حباب آتلانتیک داشته باشند ، بیماران باید تنها یک نفر در اتاق خود باشند.

در این بیانیه آمده است بیمارانی که به طور فعال برای بیماری تهدیدکننده زندگی که ممکن است به زندگی آنها خاتمه دهد تحت درمان قرار می گیرند برای بازدیدهای دلسوزانه از خارج از استانهای اقیانوس اطلس در نظر گرفته شود.

سرپرستان تأسیسات مورد بازدید باید نامه ای به دفتر ایمنی عمومی بنویسند و اجازه بازدید کننده از بازدید از تاسیسات را تعیین کنند.

“ما از آن استقبال می کنیم”

مدیر عامل شرکت PEI Seniors Homes ، جیسون لی ، می گوید این یک “حرکت بزرگ” است.

لی گفت: “ما از آن استقبال می کنیم. ما فکر می کنیم که دفتر رئیس بهداشت عمومی سیاستی را تنظیم کرده است که واقعاً تعادل ایمنی را با نیاز یک خانواده در کنار هم بودن یک خانواده برقرار می کند.” “بنابراین ما از آن استقبال می کنیم و مطمئنا خانه ها را در دسترس بازدید کنندگان دلسوز قرار خواهیم داد.”

جیسون لی ، مدیرعامل PEI Seniors Homes ، که صاحب سه خانه مراقبت طولانی مدت در PEI است ، می گوید: “ما اقدامات احتیاط بیشتری خواهیم کرد.” (تراویس کینگدون / CBC)

با این حال ، گسترش COVID-19 در کانادا و به ویژه خارج از حباب آتلانتیک نگران کننده است.

وی گفت: “ما اقدامات احتیاطی بیشتری خواهیم کرد.” کارکنان وقت خواهند گرفت و به بازدیدکنندگان یاد می دهند که چگونه صحیح PPE را تهیه و از آن استفاده کنند ، این امر به زمان و تلاش نیاز دارد.

در بیانیه ذکر شده ، اگر بازدید کننده حباب آتلانتیک را ترک کرده و برگردد ، مجبور است مراحل آزمایش را از ابتدا شروع کند.

اطلاعات بیشتر از CBC PEI