چند نمونه از بهترین نمونه های گوشی اپل

قابلیت دیگری که برای نمایشگر گوشی آیفون مطرح است، نرخ به روز رسانی تصویر یا همان رفرش ریت می باشد که همان امکان گذر از منوها و اپلیکیشن ها به یکدیگر با سرعت بالا بوده که می تواند تجربه لذت بخشی را برای کاربران و به خصوص علاقه مندان به بازی های گوشی ایجاد می نماید. این موضوع باعث شد تا با توجه به نیازهایی که در سطح بازار و با کم شدن تدریجی این مدل، قیمت این گوشی بطور نامعقولی بالا رود. ازاینرو تنها پلمپ این گوشیها باز شده ولی دلیل بر کار کرده بودن این گوشیها نیست و از نظر سختافزاری و نرم افزاری کاملاً با گوشیهای Not-Active یکسان هستند.

از جمله قابلیتهای دیگر که تکمیل کننده مشخصات سخت افزاری ایفون ۱۳ پرو مکس است میتوان به سنسورهای Face ID، شتابسنج، ژیروسکوپ، سنسور مجاورت، قطبنما، فشارسنج، دستیار صوتی پشتیبانی از زبان محاوره و پشتیبانی از پهنای باند فوق عریض (UWB) اشاره کرد؛ خب با همه این تفاسیر به نظر شما باز هم iphone 13 pro max قیمت نجومی دارد؟ این محصولات از طریق حافظه ابری در ارتباط بوده و امکانات فراوانی را در اختیار اشخاص قرار می دهند. این اولین بار است که شرکت اپل در مدل آیفون پرو 13 نرخ به روز رسانی 120 (120 هرتز) را برای نمایشگر خود ارائه داده که نسبت به رقیب همیشه در صحنه خود یعنی سامسونگ، یک رکورد محسوب می شود.

مقرون به صرفه بودن خرید یک گوشی به اندازه امکانات آن قابل اهمیت و تاثیرگذار است. در این قسمت به معرفی مشخصات فنی آیفون 13 پرداخته شده است. این ویژگی ها محدود به کیفیت بالای 12 مگاپیکسل دوربین و یا HDR نبوده و با قابلیت تغییر دیافراگم دوریبن تکمیل می شود.

اندازه دیافراگم آن به F/1.8 میرسد و فاصله کانونی آن هم ۱۳ میلیمتر خواهد بود. آنها حتی مشاوره خرید آیفون 13 را در کنار گارانتی آیفون ۱۳ ارائه میدهند. اما نکته مهم در هزینه کردن برای خرید گوشی، مدت زمان کارکرد آن و قابلیت به گوشی آیفون زنگ نمی خورد روز شدن است. مدل آیفون 13 و آیفون 13 مینی به ترتیب با قیمت پایه 800 و 700 دلار آمریکا به فروش می رسند که قیمت نهایی این گوشی ها در ایران با در نظرداشتن قیمت دلار و هزینه رجیستر قابل محاسبه می باشد. در این میان نمایشگر دو مدل iphone 13و iphone 13 mini از نوع 60 هرتزی است که در آن عدد 60 بیان گر تعداد دفعات به روز رسانی صفحه در مدت یک ثانیه است.

اگر شما این مقاله آموزنده را دوست داشتید و می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد گوشی آیفون 6 دیجی کالا لطفا از سایت ما دیدن کنید.