پناهگاه زمستانی هالیفاکس آماده می شود تا با تقاضای زیاد روبرو شود

متصدیان یک پناهگاه جدید در هالیفاکس آماده می شوند تا با افزایش تعداد افرادی که بی خانمان هستند ، تقاضای زیادی داشته باشند.

پناهگاه 25 تختخوابی واقع در 1221 Barrington St. ، اداره شده توسط Out of the Cold ، قرار است 12 دسامبر افتتاح شود و تا پایان آوریل باز خواهد بود.

خارج از سرما قبلاً در ماه های زمستان یک مرکز ترک شبانه را اداره می کرد که بیشتر توسط داوطلبان اداره می شد ، اما امسال برای اولین بار یک پناهگاه 24/7 کارمند ارائه می دهد.

میشل مالت ، مدیر اجرایی ، گفت که این تغییر انعکاسی از COVID-19 و نیاز به فاصله فیزیکی و تمایل به ایجاد دوام بیشتر است.

وی گفت: “هر شتاب عجله ای وجود نخواهد داشت ، و هرج و مرج تلاش برای فهمیدن اینکه آیا تخت خواب می گیرید یا نه و سپس مجبورید با تمام وسایل خود را ساعت هشت صبح ترک کنید.” ملت

وی گفت که فضای جدید “با وقارتر” نسبت به اتاقهای باز با تختخواب هایی که خارج از سرما در گذشته ارائه داده بود ، “با وقارتر” است.

اتاق های کوچکی برای هر دو تا سه نفر ، حمام هایی با دوش ، امکانات لباسشویی و آشپزخانه وجود دارد.

احتمالاً سال گذشته به عنوان پناهگاه اضطراری

هنوز هم ، ملت گفت که فضای جدید یک شکاف متوقف برای چیز دیگری است. بخشی از آن به این دلیل است که ساختمان فقط برای یک فصل در دسترس است ، اما همچنین به این دلیل است که Out of the Cold امیدوار است که به یک ارائه دهنده مسکن حمایتی در طول سال تبدیل شود.

برای چندین سال ، خارج از سرما از زیرزمین کلیسای سنت متیو برای بهره برداری از زمستان استفاده کرد. سال گذشته ، به طور موقت فضایی را در ساختمانی در کالج استریت متعلق به مرکز دوستی بومی Mi’kmaw به امانت گرفت و بعداً برخی از مشتریان را به اتاق های هتل منتقل کرد.

Malette گفت که این همیشه تلاش برای یافتن فضای مناسب است.

“ما واقعاً هرگز در موقعیتی نبوده ایم که بتوانیم واقعاً گزینش شویم.”

Malette گفت ، ایجاد مسکن حمایتی – مدلی که از مسکن و دسترسی به خدمات اجتماعی در یک فضا استفاده می کند – منوط به یافتن بودجه کافی با ثبات است.

میشل مالت مدیر اجرایی انجمن خارج از جامعه سرد است. (CBC)

در این سال ، Out of the Cold از جریان بودجه اتاوا برای کاهش بی خانمان استفاده کرده است.

دولت استان ماه گذشته اعلام کرد که 1.7 میلیون دلار در پناهگاه های هالیفاکس هزینه می کند تا ظرفیت را به سطح قبل از COVID برساند. در زمستان گذشته حدود 30 تخت بریده شد تا فاصله فیزیکی حاصل شود.

هنوز مشخص نیست که چگونه این پول هزینه می شود.

آنچه واضح است این است که تقاضا برای تختخواب های پناهگاهی بسیار بیشتر از آنچه در حال حاضر موجود است یا حتی به زودی در دسترس خواهد بود.

Malette گفت زمستان گذشته Out of the Cold به طور منظم بیش از دوازده نفر هر روز به دنبال تخت می شنیدند و از آن زمان تعداد افرادی که در هالیفاکس دچار بی خانمانی شده اند فقط افزایش یافته است.

بر اساس ارقام ثبت شده توسط انجمن مسکن ارزان قیمت نوا اسکوشیا ، تعداد بی خانمان های مزمن در هالیفاکس بین اکتبر 2019 و نوامبر 2020 دو برابر شده است. فقط در ماه گذشته ، این تعداد از 477 به 492 نفر رسیده است.

تختخواب بر اساس نیاز ارائه می شود

اریک جونسون ، یک مددکار اجتماعی با خدمات ناوبری در خیابان ، به Malette کمک خواهد کرد تا شناسایی کند که چه افرادی بیشتر از تختخواب های جدید خارج از Cold نیاز دارند.

وی گفت این یک کار پیچیده و غیر قابل رنج است.

جونسون گفت: “من دوست ندارم که این قدرت را داشته باشم … من دوست ندارم بازی کنم که چه کسی در داخل می تواند راحت بخوابد و چه کسی نمی تواند در داخل بماند.”

اما او این رویکرد را به گزینه جایگزین ترجیح می دهد ، که اولین خدمت است. این روشی است که بیشتر پناهگاه ها کار می کنند اما Jonsson گفت که این سرویس همیشه به آسیب پذیرترین افراد ، به جای کسانی که بیشترین آشنایی را با سیستم دارند ، خدمت نمی کند.

وی گفت که لیستی از 40-50 نفری که در خارج از خانه خوابیده اند دارد و ممکن است بخواهند نقل مکان کنند. هنگامی که او و مالت این لیست را مرتب کردند ، جونسون گفت که این هفته با مردم تماس خواهد گرفت تا برای آنها تختخواب برای زمان پناهگاه باز می شود