پلیس مکزیک در ارتباط با قتل یک مرد کبک دستگیر شد

مقامات مکزیکی در ارتباط با قتل یک مرد کبکی در اوایل ماه جاری در شهر ساحلی پورتو اسکوندیدو در ساحل اقیانوس آرام دستگیری کردند.

دادستان کل ایالت اواکساکا روز جمعه بیانیه ای صادر کرد و گفت که حکم بازداشت مردی در پورتو اسکوندیدو که تنها با حروف اول او در ارتباط با قتل ویکتور ماسون شناسایی شده بود، صادر شد.

در این بیانیه به اتهامات مشخصی اشاره نشده و گفته شده است که قاضی در مورد اقدامات بعدی متهم تصمیم گیری خواهد کرد.

دادستان ها گفتند که ماسون در 15 ماه مه در ماشینش در محله ای که گردشگران کمی در آن اقامت دارند، جسد پیدا شد.

چند روز پس از قتل، مقامات در بیانیه دیگری گفتند که قتل ماسون ناشی از درگیری با افرادی بود که شب قبل در یک نوار نوار بدون حقوق در یک مؤسسه محلی ملاقات کرده بود.

یک دادستان ارشد منطقه گفت که ماسون با دوست دختر مکزیکی خود از اوآخاکا دیدن کرده بود و تنها یک روز قبل از قتل به آنجا آمده بود.

دادستان برناردو رودریگز آلامیلو گفت که ماسون در حالی که دوست دخترش با افرادی که می‌شناخت در یک رویداد شرکت می‌کرد، به تنهایی به یک رستوران-بار در منطقه‌ای به نام “El adoquin” در Puerto Escondido رفت.

رودریگز آلامیلو گفت که تحقیقات نشان داد که ماسون با چهار نفر – دو مرد و دو زن – در این موسسه ملاقات کرد. وقتی زمان پرداخت صورتحساب فرا رسید، بین قربانی و افرادی که ملاقات کرده بود درگیری رخ داد.

دادستان گفت پس از خروج، ماسون با شماره 9-1-1 تماس گرفت و گزارش داد که دزدیده شده است. روز بعد جسدش پیدا شد.

ماسون، 27 ساله، اهل منطقه Saguenay-Lac-St-Jean استان در شمال شهر کبک است.

خانواده وی پس از قتل در بیانیه ای مرگ او را تایید کردند.

در این بیانیه آمده است: “شما متوجه خواهید شد که خانواده ویکتور ماسون در شوک هستند و اعضای آن از طریق رسانه ها از مرگ مطلع شدند.”

سخنگوی خانواده روز شنبه به درخواست برای اظهار نظر پاسخ نداد.