پلیس مونترال یک کلاغ کنار جاده پیدا کرد. آیا این پرنده گمشده Ecomuseum است؟

دو هفته پس از ورود به مدرسه در Ecomuseum در Sainte-Anne-de-Bellevue ، ممکن است یک تماس مرموز 911 پلیس را به کلاغ گمشده هدایت کند ، اما کارکنان باغ وحش هنوز هویت پرنده پیدا شده را تأیید نکرده اند.

روز شنبه بعد از ظهر ، شهردار سنت آن بلد ، پائولا هاوا اعلام کرد که یک کلاغ در جعبه ای در کنار جاده پیدا شده است ، نشان می دهد که ممکن است کولا ، پرنده گمشده باشد.

سخنگوی پلیس مونترال ، کنست. ژان پیر برابانت گفت: کسی تماس گرفت و گفت افسران می توانند جعبه ای را در جاده Anse-a-l’Orme در Kirkland پیدا کنند.

وی گفت: “آنها نگاه كردند ، جعبه را تكان دادند و دیدند كه چیزی زنده است ، بنابراین به چند سوراخ كه در جعبه ایجاد شده است نگاه می كنند و دیدند كه داخل جعبه زاغی زنده است.”

“از آنجا ، افسران دانستند که در آن ماه زاغی وجود دارد که به سرقت رفته است. بنابراین آنها پیوند را ایجاد کردند.”

مدیر اجرایی باغ وحش ، دیوید رودریگز گفت که وی معتقد است شخصی در هنگام شکستن شبانه در 23 نوامبر از ابزارهایی برای ایجاد دهانه ای در پرورشگاه کلاغ استفاده کرده است. از آن زمان ، امنیت باغ وحش ارتقا یافته است.

به دنبال این شکست ، رودریگز به CBC گفت که کولا دارای مشکلات مزمن سلامتی و شکسته شدن بال است. وی گفت: زاغ بدون مراقبت های ویژه زنده نمی ماند.

باغ وحش اكوموزئوم متخصص مراقبت از حیواناتی است كه یتیم شده و توانبخشی شده اند.

روز یکشنبه ، موزه در مورد پرنده پیدا شده در صفحه فیس بوک خود پست گذاشت.

موزه می گوید: “لطفا توجه داشته باشید که در این مرحله ، ما هنوز نمی توانیم تأیید کنیم که واقعاً کلا است. آزمایشات در حال انجام است تا او را تأیید کنیم یا نه.”

“ما شما را در اسرع وقت پست خواهیم کرد ، تا در تحقیقات جنایی در حال انجام تداخل نداشته باشد.”