پلیس مونترال برای شناسایی مرد جوان مظنون به جرم خشونت آمیز نفرت از مردم درخواست کمک می کند

هشدار: این داستان حاوی توضیحاتی در مورد حملات خشونت آمیز است

پلیس مونترال از مردم برای شناسایی مظنونی که گفته می شود در 20 ژانویه در منطقه اوترمونت مرتکب جنایات نفرت شده است، کمک می خواهد.

به گفته پلیس، مظنون در حوادث جداگانه ای که در همان شب اتفاق افتاد به دو نفر از اعضای جامعه حسیدی حمله لفظی و مورد آزار و اذیت فیزیکی قرار داد.

اولین حادثه حوالی ساعت 9:50 شب در گوشه خیابان Van Horne و Bloomfield رخ داد.

گفته می شود مظنون به یک قربانی که در خیابان Van Horne به سمت غرب می رفت حمله لفظی کرده است. به گفته پلیس، او سپس به شدت هل داد و مرد را به زمین انداخت. این فرد متواری شد و به گروهی از افراد در خیابان وان هورن که به سمت شرق حرکت می کردند، پیوست.

حادثه دوم حوالی ساعت 10:25 شب در گوشه خیابان برنارد و اوترمونت رخ داد.

مظنون به قربانی دوم با لگد زدن به ناحیه کمر مورد تعرض قرار گرفت و باعث افتادن او روی زمین شد. مظنون سپس در خیابان وایزمن به شمال گریخت تا دوباره به گروه بپیوندد.

واحد جرایم نفرت پلیس مونترال، که با نام اختصاری MICH نامیده می شود، در حال تحقیق است.

پلیس ویدئویی از یکی از این حملات را همراه با عکس های ثابت منتشر کرده است، اما آنها فقط تا 24 آوریل آنلاین خواهند بود زیرا این نگرانی وجود دارد که ممکن است مظنون خردسال باشد. ویدئو (که حمله خشونت آمیز را نشان می دهد) و تصاویر ثابت را می توانید در اینجا پیدا کنید.

مظنون مردی سفیدپوست حدوداً 18 ساله است که در زمان وقوع حوادث کت مشکی، دونده خاکستری و کفش سفید به تن داشت.

از هر کس که اطلاعاتی در مورد هویت یا محل اختفای مظنون دارد، درخواست می‌شود با پلیس تماس بگیرد یا به‌طور ناشناس و محرمانه با Info-Crime Montréal با شماره تلفن 514 393-1133 یا تماس بگیرید. بازدید از وب سایت.

برای اطلاعاتی که منجر به دستگیری مظنونین شود، با توجه به شرایط خاص، جوایزی تا 3000 دلار از Info-Crime در دسترس است.