پرستاران از تغییرات در ICU بیمارستان سامراساید ناامید شدند

طرح تنزل رتبه بخش مراقبت های ویژه در بیمارستان شهرستان پرینس در سامراساید به یک واحد مراقبت پیشرونده، مورد بحث در مجلس قانونگذاری PEI در روز سه شنبه قرار گرفت – و اتحادیه ای که پرستاران جزیره را نمایندگی می کند، مرتبط است.

این تصمیم ناشی از کمبود پزشکان داخلی در بیمارستان و پزشکانی است که نیاز به ارائه مراقبت های ویژه دارند.

دو نفر در این ماه باقی مانده اند و هیچ جایگزینی پیدا نشده است.

Health PEI روز دوشنبه اعلام کرد که واحد مراقبت های پیشرونده دو تخت بیشتر از ICU خواهد داشت و توسط پزشکان خانواده، بیمارستان ها و کارکنان پرستاری به جای پزشکان داخلی اداره می شود.

همه بیمارانی که نیاز به مراقبت های ویژه دارند اکنون به شارلوت تاون فرستاده خواهند شد. دکتر مایکل گاردام، مدیر عامل Health PEI، گفت که احتمالاً “چند بیمار دیگر در ماه” به بیمارستان ملکه الیزابت منتقل می شود.

باربارا بروکینز
باربارا بروکینز، رئیس اتحادیه پرستاران PEI، می‌گوید که پرستاران نگران این هستند که این تغییر برای حجم کاری و برنامه‌هایشان چه معنایی خواهد داشت. (استیو بروس/سی‌بی‌سی)

اما باربارا بروکینز، رئیس اتحادیه پرستاران PEI، گفت که تخت های بیشتر در PCH و بیماران بیشتر در QEH به این معنی است که هر دو بیمارستان به پرستاران بیشتری نیاز خواهند داشت.

او گفت که اتحادیه نگران است که این تغییر برای حجم کاری و برنامه زمانی آنها چه معنایی دارد و آنها چگونه تقاضای مراقبت را برآورده خواهند کرد.

“بیش از یک ماه است که درباره کمبود داروهای داخلی می شنویم. بنابراین در ساعت نهم جای تعجب نیست که ما در حال حاضر با مشکل مواجه هستیم و دوباره از پرستاران خواسته می شود تا این کمبود را تحمل کنند. عمده این تصمیم.»

اپوزیسیون می‌گوید دولت «هیچ برنامه‌ای» ندارد

در مجلس قانونگذاری، لیبرال‌های اپوزیسیون و حزب ثالث سبزها از دنیس کینگ نخست وزیر و مارک مک‌لین وزیر بهداشت درباره تأثیر این تغییر بر سیستم مراقبت‌های بهداشتی انتقاد کردند.

هال پری، رهبر لیبرال ها گفت: «کاملا واضح است که این وزیر، این دولت و PEI بهداشت برنامه ای ندارند.

آنها هیچ برنامه ای برای حرکت رو به جلو ندارند و هیچ برنامه ای برای بازگشایی ICU در بیمارستان پرینس کانتی به این زودی ها ندارند.

مک‌لین آن را یک راه‌حل موقتی نامید تا زمانی که بتوانند مکان‌هایی را برای PCH ایمن کنند و پزشکان بیشتری را استخدام کنند. وی گفت: ICU در صورت ایمن بودن بازگشایی خواهد شد.

مارک مک لین وزیر بهداشت
مارک مک‌لین، وزیر بهداشت، می‌گوید که بخش آی‌سی‌یو بیمارستان پرینس کانتی، زمانی بازگشایی می‌شود که کارکنان به سطح ایمن بازگردند. (CBC)

مک‌لین گفت: «بدیهی است که ما می‌خواهیم تا آنجا که ممکن است پزشکان بیشتری در آنجا داشته باشیم، و مهم است که آنها را جذب و نگهداری کنیم. “اما در حال حاضر، اگر ما نمی توانیم خدمات را به روشی ایمن ارائه کنیم، باید به کاهش آن و اینکه چگونه می توانیم به آن مردم PEI غربی خدمت کنیم نگاه کنیم.”

با این حال، این تسلی کمی برای پرستاران است.

بروکینز گفت که از شنیدن تغییرات بدون مشورت زیاد ناامید شده اند. بسیاری نامه ای به Health PE.I امضا کرده اند. نگرانی های خود را بیان می کنند.

شما نمی توانید به طور ناگهانی این حرکات را انجام دهید و از مردم انتظار داشته باشید که از تأثیری که این کار بر روی حجم کاری آنها می گذارد، نگران نباشند.