وزیر گفت ، اسمیت لج قرار است تا پایان سال 9 تختخواب مسکونی انتقالی را باز کند

وزیر توسعه اجتماعی و مسکن PEI می گوید به زودی تختخوابهای مسکونی انتقالی بیشتری برای ساکنان جزیره در دسترس خواهد بود.

ارنی هادسون گفت که نه تختخواب مسکونی انتقالی در Smith Lodge در چارلوت تاون قرار است تا پایان سال افتتاح شود. وی گفت: برنامه این است که تا بهار سال آینده آن را به 20 تخت گسترش دهیم.

در ابتدا قرار بود اسمیت لژ تابستان امسال به عنوان تسهیلات مسکن انتقالی 28 تختخوابی افتتاح شود و به مردان ، زنان و کودکان مسکن انتقالی ارائه دهد. هادسون گفت: این بیماری همه گیر باعث تأخیر در باز شدن ساختمان می شود.

هادسون گفت: “اگر ما در وسط یک بیماری همه گیر نبودیم یا همه گیری را تجربه نمی کردیم ، بله ما می توانستیم پاییز امسال برای 20 تخت انتقالی یا واحد در Smith Lodge در موقعیتی قرار بگیریم.”

هادسون می گوید این برنامه تا بهار سال آینده 20 تخت را باز می کند که نیمی از آن به مردان و نیمی دیگر به زنان اختصاص یافته است. (مجلس قانونگذاری PEI)

هادسون گفت: نه تختخوابی که تا پایان سال جاری افتتاح می شود فقط برای مردان در دسترس خواهد بود. وی گفت: وقتی تسهیلات در نهایت هر 20 تخت را گشود ، نیمی به مردان و نیمی دیگر به زنان اختصاص خواهد یافت.

وی گفت که دولت همچنین توافق نامه ای را برای تأمین بودجه برای حمایت از سه گزینه مسکن اضطراری و انتقالی برای ساکنان جزیره که نیاز به پناهگاه دارند ، از جمله Bedford MacDonald House ، Community Outreach Center و افتتاح Smith Lodge نهایی کرده است.

وی گفت که دولت طی سه سال آینده 3.7 میلیون دلار به ارتش نجات برای اجرای این برنامه ها اختصاص خواهد داد.

“آخرین مکان برای چرخش”

هادسون روز سه شنبه در حالی که به س questionsالات لیبرال MLA گورد مک نیلی در مجلس قانونگذاری پاسخ می داد ، از گشودن تختخواب های جدید خبر داد.

گورد مک نیلی ، لیبرال MLA ، می گوید: “من نمی توانستم تصور کنم که در این زمان جایی برای رفتن نداشته باشم.” (مجلس قانونگذاری PEI)

مک نیلی همچنین از وزیر س aboutال کرد که در حال حاضر چند تخت پناهگاه در اختیار جزیره نشینانی است که نیاز به مکانی برای خواب شبانه دارند.

مک نیلی گفت: “امروز ما با وزش باد شدید و هوای سردتر بیدار شدیم ، من نمی توانستم تصور کنم که در این زمان جایی برای رفتن نداشته باشم.”

هادسون گفت که در حال حاضر 9 تخت در خانه بدفورد مک دونالد در شارلوت تاون و 6 تخت دیگر در دیکن هاوس وجود دارد که یک پناهگاه شبانه برای مردان بالای 19 سال است که با مشکلات اعتیاد دست و پنجه نرم می کنند.

مک نیلی همچنین س askedال کرد که چرا Bedford MacDonald House تنها 9 تخت در دسترس داشت ، در حالی که ظرفیت به طور معمول 12 است.

در این برهه از زمان کاملاً برنامه ای برای بستن دیکن هاوس وجود ندارد.– وزیر بهداشت جیمز آیلوارد

هادسون گفت تعداد تخت های موجود در Bedford MacDonald House باید فعلاً تنظیم شود تا به پروتکل های بهداشت عمومی مرتبط با COVID-19 پایبند باشد.

مک نیلی همچنین گفت که نگرانی ساکنان جزیره را در مورد باز نبودن پناهگاه به صورت 24 ساعته شنیده است.

مک نیلی گفت: “در بسیاری از موارد ، این پناهگاه ها به غیر از ارائه خدمات ضروری آخرین مکانی هستند که کسی می تواند به آنها مراجعه کند قبل از اینکه در سرما کاملاً کنار گذاشته شوند.”

“چه تضمین هایی را می توانید در اختیار جزایر جزیره قرار دهید که نگران محدود شدن پناهگاه در هفته ها و ماه های آینده هستند؟”

هادسون گفت: مرکز ارتباط جامعه ، واقع در اسمیت لژ ، برای ساکنان جزیره که نیاز به مکانی برای تعطیل کردن خانه بددفورد مک دونالد دارند ، باز است.

شماس خانه تعطیل نیست

مک نیلی همچنین گفت که او نگرانی های ساکنان جزیره را می شنود که نگران بسته شدن دیکن هاوس هستند.

وزیر بهداشت و سلامتی جیمز آیلوارد ، كه بخشش مسئول این تاسیسات است ، در گفتگو با خبرنگاران گفت كه این استان قصد ندارد خانه دیكن را تعطیل كند.

آیلوارد گفت: “در مقطعی با تاسیسات جدیدتری جایگزین می شود.” “اما در این برهه از زمان کاملاً برنامه ای برای بستن دیکن هاوس وجود ندارد.”

وی گفت: این تاسیسات در حال حاضر با ظرفیت شش تخت موجود در حال فعالیت است. وی گفت که این استان در نهایت بعنوان بخشی از ساخت پردیس بهداشت روان جایگزین ساختمان خواهد شد و در آن زمان آن تخت ها در مکان دیگری در دسترس قرار می گیرد.

اطلاعات بیشتر از CBC PEI