وزیر کشاورزی گفت گزارش IRAC در مورد معاملات زمین منتشر خواهد شد

وزیر کشاورزی PEI به قوه مقننه گفت که دولت وی گزارشی را از کمیسیون تنظیم مقررات و استیناف جزیره در رابطه با معامله بحث برانگیز زمین شرکت ها منتشر خواهد کرد.

وزیر بلوز تامپسون روز چهارشنبه ، زیر سوال از مخالفان ، به این موضوع پرداخت.

تامپسون درخواست تحقیق در سال 2019 را که متمرکز بر انتقال 2200 هکتار در Summerside و North Bedeque به شرکتی بود که اکنون Red Fox Acres نام دارد.

IRAC ماه گذشته گزارش را برای وزیر ارسال کرد. وزیر سپس گفت منتظر کمیساریای حریم خصوصی است تا گزارش را بررسی کند.

تامپسون در حالی که به س questionsالات Green MLA میشل بیتون در مجلس قانونگذاری پاسخ می داد ، گفت: “هیچ کس در این مجلس نمی خواهد این گزارش را بیشتر از من آقای بلندگو منتشر کند و به محض اینکه کمیساریای حفظ حریم خصوصی به او مشاوره و راهنمایی می دهد ، گزارش منتشر می شود “

احزاب خواستند زمین را واگذار کنند

تامپسون در یک خبر خبری در ماه اکتبر گفت که از “طرف های درگیر” خواسته است زمین را واگذار کنند تا مطابق با قانون حمایت از اراضی باشد. با این حال وزیر تأیید نکرده است که به کدام شرکت یا افراد هدایت شده است.

تامپسون در حین س questionال گفت: “من مطمئن هستم كه این مسئله توسط آقای بلندگو به پایان نرسیده است و من مطمئن هستم كه همه چیز در دادگاه ختم می شود ، بنابراین من باید بسیار مواظب آنچه در اینجا می گویم باشم.”

این یک مسئله مهم برای همه جزیره نشینان است و ما نمی خواهیم آن را اشتباه بگیریم.– وزیر کشاورزی بلیس تامپسون

بیتون پرسید: “چه زمانی سرانجام قبول خواهید کرد که هیچ کتابی برای حفاظت از سرزمین جزیره ندارید؟”

تامپسون گفت: “من فقط دومین وزیری هستم که درخواست واگذاری زمین در این جزیره را کردم … ما این کار را کردیم [a] آقای قدرتمند اینجا آقای بلندگو و من مطمئن هستم که کار تمام نشده است و ما به محافظت از جزایر ادامه خواهیم داد ، از این سرزمین در این جزیره محافظت خواهیم کرد. ”

تامپسون گفت که وی همچنین از مشاوران حقوقی راهنمایی می گیرد. “این یک مسئله مهم برای همه جزیره نشینان است و ما نمی خواهیم آن را اشتباه بگیریم.”

وی نگفت که چه موقع علنی خواهد شد.

بر اساس وب سایت قانونگذار ، کمیسر اطلاعات و حریم خصوصی یک افسر مستقل مجلس قانونگذاری PEI است که دسترسی عمومی به اطلاعات و محافظت از حریم خصوصی را ارتقا می بخشد.

اخبار بیشتر PEI