هزینه همه گیر CBRM افزایش می یابد ، اما درآمد آنچنان که انتظار می رود کاهش پیدا نمی کند

هفته آینده ، شهرداری منطقه کیپ برتون از اولین صورت مالی خود از زمان برخورد COVID-19 به نوا اسکوشیا در هشت ماه پیش رونمایی خواهد کرد.

جنیفر کمپبل ، مدیر ارشد مالی CBRM ، گفت که از بهار ، شهرداری انتظار داشت که هزینه های بیشتری را برای تمیز کردن و پاکسازی و پرداخت بابت درآمد از دست رفته از حمل و نقل ، اجاره تسهیلات ، مالیات انتقال سند و پروانه های ساختمانی پرداخت کند.

با این حال ، وی گفت ، واقعیت تا حدودی متفاوت بوده است.

كمبل گفت: “در حالی كه ما از طرف مخارج تحت فشارهایی هستیم.

این استان از آن زمان پول حمل و نقل را آغاز کرده است و CBRM شاهد افزایش مالیات انتقال سند از فروش املاک و افزایش هزینه های ساخت و ساز تجاری و مسکونی است.

مسکن های کیپ برتون از فروش مسکن در این سال خبر می دهند و پل برت ، مدیر ساختمان ، برنامه ریزی و صدور مجوز CBRM ، گفت که تعداد پروانه های ساختمانی نسبت به سال های گذشته کمی بیشتر است ، اما مبلغ دلار حتی بیشتر است.

وی گفت: “ما به طور قطع در ساخت و ساز بسیار بالا رفته ایم.”

رشد توسعه مسکونی ، تجاری

برت گفت که بازسازی استان های بیمارستان های منطقه ای که پیش بینی می شود حدود 400 میلیون دلار هزینه داشته باشد و ساخت یک پردیس جدید کالج جامعه نوا اسکوشیا در مرکز شهر سیدنی هر دو رشد تجاری و مسکونی بیشتری ایجاد می کنند.

دولت استانی به پروانه ساختمانی از شهرداری نیازی ندارد ، اما برت گفت که فقط پروانه ساخت NSCC حدود 80،000 دلار درآمد دارد.

وی اظهار داشت: رشد جدید تجاری از مرکز موفقیت Horizon و Protocase در Open Hearth Park سیدنی وجود دارد و توسعه مسکن قابل توجهی در Keltic Drive در رودخانه سیدنی افزایش می یابد.

آخرین صورت مالی CBRM در ماه سپتامبر به صورت عمومی ارائه شد ، اما این گزارش شامل پایان سال مالی تا 31 مارس بود.

از ماه آوریل ، شهرداری در تلاش برای دستیابی به تأثیر همه گیر است و به دلیل انتخابات پاییز ، شورا از جولای فقط یک بار تشکیل جلسه داد و این برای مقابله با نتایج مالی پایان سال بود.

جزئیات تصویر مالی فعلی هفته آینده در اولین جلسه شورای تازه انتخاب شده CBRM ارائه خواهد شد.

کمپبل می گوید انتظار نمی رود CBRM در سال آینده به طور خودکار در درآمد مالیاتی افزایش یابد زیرا محدودیت ارزیابی با تورم گره خورده است و نرخ در حال حاضر زیر صفر است. (تام آیرز / سی بی سی)

در همین حال ، کمپل در حال کار بر روی پیش بینی بودجه برای سال آینده است.

وی گفت که یک نگرانی بزرگ نرخ تورم است که به گفته وزارت دارایی نوا اسکوشیا به دلیل همه گیری ، زیر صفر است.

این به معنای افزایش در ارزیابی املاک به دلیل محدودیت ، که به تورم گره خورده است نیست.

شهرداری ها از مقادیر ارزیابی برای تعیین نرخ مالیات استفاده می کنند.

نرخ مالیات به طور سنتی ثابت است

کمپبل گفت CBRM به طور سنتی نرخ مالیات خود را یکسان نگه داشته و برای افزایش درآمد مالیاتی به افزایش ارزیابی سالانه اعتماد کرده است.

وی گفت: با توجه به اینکه این سقف ارزیابی ها را مسطح نگه می دارد ، شهرداری باید به افزایش ارزیابی از پروانه های ساختمانی جدید و املاکی که دیگر به دلیل فروش آنها محدود نشده است ، تکیه کند.

کمپبل گفت ، به دلیل شاخص قیمت مصرف کننده ، که به عنوان CPI یا نرخ تورم نیز شناخته می شود ، ارزیابی های کلی طی چند سال گذشته یک تا سه درصد افزایش یافته است.

وی گفت: “امسال با توجه به رشد مالیات ، كاملاً حیوان دیگری برای تلاش برای مقابله با آن خواهد بود.”

به امید رشد “ارگانیک”

کمپبل گفت ، خیلی زود است که پیش بینی کنیم افزایش پروانه های ساختمانی و سایر هزینه های کاربری چه تاثیری در بودجه سال آینده خواهد گذاشت.

وی گفت: “ما امیدواریم که اگرچه ممکن است CPI افزایش نیافته باشد و شاهد افزایش ارزیابی محدود نباشیم ، اما رشد ارگانیک دیگری نیز وجود خواهد داشت که دلار مالیات اضافی ایجاد می کند”

در حالی که همه گیری بر تورم تأثیر گذاشته و تعیین کننده محدودیت ارزیابی است ، اما تأثیر آن بر ارزش املاک تا اواخر سال آینده مشخص نخواهد بود.

لوید مک لئود ، مدیر ارشد شرکت خدمات ارزیابی املاک ، گفت که ارزیابی املاک سال آینده براساس مقادیر 1 ژانویه سال 2020 انجام می شود.

وی گفت: “به هر حال ما تاکنون هیچ تاثیری از بیماری همه گیر در اعلامیه های ارزیابی نخواهیم دید.”

MacLeod گفت مقادیر ارزیابی سال آینده باید ماه آینده آماده شود و در ژانویه به شهرداری ها می رود.