نیت دارلینگ دست نخورده می رود اما با باشگاه NBA قرارداد امضا می کند

نیت دارلینگ از بدفورد در چهارشنبه شب NBA انتخاب نشد اما او گام دیگری را در جهت تبدیل شدن به اولین بازیکن متولد نوا اسکوشیا در NBA برداشته است.

دارلینگ که در دانشگاه آلاباما-بیرمنگام و دانشگاه دلاور بسکتبال دانشگاهی بازی می کرد قرار است با شارلوت هورنتس قرارداد دو طرفه امضا کند.

دارلینگ پس از یک فصل شکست در سال گذشته در دلاور ، خود را واجد شرایط حضور در مسابقات NBA کرد. این متخصص سه امتیازی یکی از برترین تیراندازان NCAA بود که با میانگین 21 امتیاز در هر بازی و 39.9٪ از دامنه سه امتیازی شوت می زد.

دارلینگ 672 امتیاز در 2019-2020 کسب کرد ، هفت خجالتی از رکورد مدرسه. وی همچنین فصل گذشته با زدن 107 امتیاز سه امتیازی رکورد دانشگاه دلاور را به نام خود ثبت کرد.

ناتی دارلینگ هنگامی که فصل گذشته در دانشگاه دلاور به طور متوسط ​​21 امتیاز در هر بازی داشت ، مورد توجه اسکات های NBA قرار گرفت. (کوری سایپکین / عکس AP)

این معامله دو طرفه به این معنی است که نگهبان شش فوت و پنج اینچی می تواند زمان بازی در شارلوت را تقسیم کند ، اگر در ماه اردوها که NBA شروع به کار می کند ، به لیست هورنتس برود ، یا در گرینزبورو مجاور مینور هورنتس بازی خواهد کرد وابسته لیگ در لیگ NBA G.

Darling در کلاس نهم کانادا را ترک کرد و در دبیرستان کاتولیک DeMatha ، یک نیروگاه بسکتبال در Hyattsville ، مریلند ثبت نام کرد.

در تابستان سال 2015 ، او به زادگاه خود بازگشت و نام خود را در مسابقات بسکتبال کانادا حک کرد و با کسب 50 امتیاز تیم نوا اسکوشیا را به گل برتری از تیم انتاریو در بازی مدال طلا در مسابقات بسکتبال زیر 17 سال کانادا رساند.