نکات مهم در خرید ردیاب حیوانات

در گله گوسفندان قوچ هایی وجود دارد که دیگر گوسفندان دنبال آن حرکت می کنند. یکی دیگر از قابلیت های ردیاب های مخصوص سگ و حیوانات قابلیت شنود صدای محیط است که میتوان با تماس گرفتن با سیم کارت داخل دستگاه صدای محیط را شنود کرد که از این طریق می توان به صدای محیطی که حیوان در آن قرار دارد دسترسی داشت و شاید با صدای حیوان از حالش آگاه ردیاب برای حیوانات شد.

1. قابلیت نصب سیم کارت که با کمترین میزان سیگنال هم کار ردیابی را انجام می دهد. برای به کار گیری از دستگاه های موقعیت یاب تنها کافی است یک سیم کارت را در دستگاه متصل کنید تا با استفاده از آن، سیستم ارسال پیامک جهت ارسال اطلاعات و موقعیت مکانی برای شما فعال شود. به این ترتیب تنها با چند ضربه میتوانید به طور کامل وضعیت و موقعیت حیوان خانگی خود کنترل نمایید. به این ترتیب خرید ردیاب حیوانات نه تنها معقول، بلکه واجب به نظر میرسد. در حالی که پرنده مورد نظر در قفس نیس و آزاد است و در محدوده امن جغرافیایی تعیین شده توسط فرد مورد نظر حرکت می کند.

از آن جایی که حجم و وزن ردیاب پرندگان نیز کوچ است پرنده مورد نظر اذیت نمی شود و به راحتی می تواند پرواز کند. آن چیزی که به شما کمک می کند این است که حیوان خانگی تان به محدوده امن برود یا از آن خارج شود به شما پیامک هشدار می فرستد.

اما وقتی هدف شما از ردیابی ایمنی، کارایی و امنیت است، به زودی خواهید فهمید که دانستن اینکه آیا حیوان شما از محدوده مناطق تعیین شده عبور کرده یا خیر، در هنگام خرید ردیاب بسیار مهم است. 2. باتری ردیاب برای حیوان خانگی شما باید به اندازه کافی طولانی باشد.این را باید توجه داشت که توانایی دستگاه برای تعیین مکان دقیق حیوان خانگی شما بستگی به عمر باتری آن دارد.اما گاهی اوقات، عمر باتری نیز بستگی به شما دارد ک چطور استفاده بکنید میتوانید با استفاده از تنظیمات دستگاه، ردیاب خود را طوری تنظیم کنید که هر ۳۰ دقیقه به شما مکان حیوان خانگی خودرا بدهد نه هر ۵ دقیقه!