نمایشگاه صنایع دستی برای صنعتگران PEI اتصال و فروش ارائه می دهد

صنعتگران می گویند نمایشگاه هایی که امسال برگزار می شود فرصت های مهمی را برای آنها در یک دوره دشوار فراهم می کند.

در سال جاری گردشگری کاهش چشمگیری داشته است و بسیاری از نمایشگاه های صنایع دستی فصلی توسط همه گیری لغو شده اند.

امسال نمایشگاه سالانه صنایع دستی PEI Craft Council در سه اتاق جداگانه در دلتا در شارلوت تاون برپا شد. فقط 50 نفر به طور هم زمان در هر اتاق اجازه داشتند و همه در داخل مجبور بودند ماسک بزنند.

در اواسط روز شنبه ، نمایش امسال حضور سال گذشته را پشت سر گذاشته بود.

پائولا کنی ، یکی از اعضای هیئت مدیره شورای صنایع دستی PEI ، گفت: “من فکر می کنم که این صنعت همیشه به دلیل کیفیت ، ارتباط شخصی که خریداران با آنها برقرار می کند جذابیت خاصی دارد.”

فرصت ایجاد آن ارتباطات شخصی در نمایشگاه برای فروشندگان خوشحال کننده است.

رابرت مک میلان ، سازنده سفال ، به تازگی یک استودیوی کاملاً جدید در استراتفورد قبل از همه گیر شدن همه گیر افتتاح کرده بود. وی گفت که این رویداد چیزی را برای او فراهم کرده است که وی واقعاً در تجارت خود ارزش زیادی دارد

رابرت مک میلان سفالگری می سازد و می فروشد. از نظر او ، فرصت دوباره دیدن مشتریانش مانند ارتباط مجدد با دوستان قدیمی است. (تراویس کینگدون / CBC)

“تماس انسانی ، مردم ، چهره ها ، گفتگوها ، افراد … [who] او گفت: “من 10 سال است که کارم را در اینجا در PEI خریداری می کنم.” و من برخی از آنها را شناختم. و احساس می کنم بیرون آمدن و دیدن دوباره آنها مثل تجدید دوست قدیمی است. “

BJ Sandiford ، صاحب Happy Glass ، قبل از همه گیری همه گیر ، استودیویی در Victoria Row در Charlottetown داشت. او مجبور شد استودیو را ببندد و به خانه خودش برود.

برای او ، این رویداد این فرصت را به او داد تا در مقابل مشتریان جدید قرار گیرد. وی گفت: “فقط به مردم یادآوری کنم که ، بله ، من دیگر در ویک رو نیستم ، اما هنوز زنده هستم.”

کاترینا دوکت ، شریک مدیر کنستانتین دیزاینز ، از هالیفاکس برای شرکت در نمایشگاه صنایع دستی آمد. این بزرگترین رویداد امسال برای تجارت است.

کاترینا دوکت ، شریک مدیر کنستانتین دیزاینز ، گفت که این رویداد به او فرصتی می دهد تا در حباب آتلانتیک به بازارهای جدیدی گسترش یابد. (تراویس کینگدون / CBC)

“افتتاح بازارهای جدید خصوصاً در این عصر مهم است. و بسیار خوب است که در بازارهای ما وجود داشته باشد [Atlantic] حباب ، حتی حمل و نقل کالا بسیار کارآمدتر از حمل و نقل به غرب است “.

کسانی که در این نمایشگاه شرکت می کردند بیشتر از گفتگو آمده بودند.

کنی گفت: “برخی از صنعتگران که من دیشب با آنها صحبت کردم … گفتند که آنها در یک روز به اندازه فروش 3 روزه فروش داشتند.”

اطلاعات بیشتر از CBC PEI