نخست وزیر مک نیل ، دکتر استرانگ برای برگزاری کنفرانس خبری COVID-19

قرار است امروز استفان مک نیل ، نخست وزیر نوا اسکوشیا و دکتر رابرت استرانگ ، رئیس ارشد پزشکی ، یک نشست خبری را در ساعت 3 بعد از ظهر برگزار کنند

این یک روز پس از آن رخ می دهد که PEI و Newfoundland و Labrador اعلام کردند که حباب آتلانتیک را ترک می کنند زیرا تعداد پرونده های COVID-19 در نوا اسکوشیا و نیوبرانزویک شروع به بالا رفتن می کند.

بلن هیگز ، نخست وزیر مک نیل و نیوبرانزویک روز دوشنبه گفت که مسافران از آتلانتیك كانادا هنوز می توانند بدون قرنطینه وارد نوا اسكوشیا و نیوبرانزویك شوند ، اگرچه هر دو استان سفرهای غیر ضروری را دلسرد می كنند.

از روز دوشنبه ، نوا اسکوشیا در مجموع 51 مورد فعال شناخته شده داشته است. مقامات بهداشت عمومی تایید کرده اند که جامعه در استان گسترش یافته است.

عصر دوشنبه ، اداره بهداشت نوا اسکوشیا 16 اعلان احتمالی بیشتر در معرض تماس صادر کرد. سایتهای نوردهی فعال در منطقه هالیفاکس بیشتر در اینجا ذکر شده است.

انجمن خواستار بستن بارها ، رستوران های هالیفاکس است

بسیاری از تماس های اخیر در کافه ها و رستوران های هالیفاکس است. این استان از کارمندان بارها و رستوران های هالیفاکس و همچنین هر کسی که طی دو هفته گذشته ساعت 10 شب گذشته از یکی از این مراکز بازدید کرده است ، می خواهد آزمایش COVID-19 را انجام دهد ، حتی اگر بدون علامت باشد.

اتحادیه رستوران های نوا اسکوشیا صبح روز سه شنبه برای همه رستوران ها و بارهای هالیفاکس تماس گرفت تا حداقل برای دو هفته در نزدیکی مشتریان ناهار خوری باشند.

گوردون استوارت ، مدیر اجرایی انجمن گفت که اعتماد مصرف کننده به موسسات “از بین رفته است”.

بهداشت عمومی این توصیه را از بعد از ظهر روز سه شنبه تأیید نکرده است.

موارد COVID در استانهای اقیانوس اطلس

آخرین شماره از استانهای اقیانوس اطلس عبارتند از:

علائم

هر کسی با یکی از علائم زیر باید به وب سایت خود ارزیابی COVID-19 مراجعه کند یا با شماره 811 تماس بگیرد:

  • تب.
  • سرفه یا بدتر شدن سرفه قبلی.

همچنین از کسی که دارای دو یا بیشتر از علائم زیر است می توان به وب سایت مراجعه کرد یا با شماره 811 تماس گرفت:

  • گلو درد.
  • سردرد
  • تنگی نفس.
  • آبریزش بینی.

داستان های برتر بیشتر