میزبانی سامرساید تالار گفتمان عمومی برای ایده پردازی راه حل های مراقبت های بهداشتی

شهر سامراساید چهارشنبه شب میزبان یک انجمن عمومی برای بحث در مورد مسائل و طوفان فکری در مورد راه حل های مربوط به خدمات مراقبت های بهداشتی در این منطقه است.

ساعت 7 بعد از ظهر در Credit Union Place برگزار می شود و اعضای دولت شهرداری، Health PEI و بنیاد بیمارستان پرینس کانتی در آن شرکت می کنند.

دان کوچر، شهردار سامرساید، گفت که دریافت نظرات مردم و سایر ذینفعان در مورد نیازهای مراقبت های بهداشتی، به ویژه زمانی که صحبت از بیمارستان شهرستان پرینس می شود، مهم است.

کوچر گفت: “من می شنوم که مردم نگران هستند – و به درستی چنین است.”

«سوالات زیادی وجود دارد که چگونه می‌خواهیم مطمئن شویم که به عنوان یک جامعه، از بیمارستان حمایت می‌کنیم و از افرادی که در آنجا کار می‌کنند حمایت می‌کنیم تا اطمینان حاصل کنیم که خدمات در دراز مدت گسترش می‌یابد و [that] ما برخی از مسائلی را که در کوتاه مدت پیش می‌آیند مدیریت می‌کنیم.»

کوچر گفت که شهر باید شریکی در استخدام و حفظ مراقبت های بهداشتی برای منطقه باشد. برای مثال، می‌تواند به یافتن مسکن یا خدمات مراقبت از کودکان برای کارگران تازه وارد کمک کند، خواه آنها شغل دائمی داشته باشند یا به‌عنوان مکان موقت برای متخصصان پزشکی سامراساید که به مرخصی نیاز دارند، عمل کنند.

واقعیت این است که ما در آینده به موقعیت های بیشتری نیاز خواهیم داشت. این دقیقاً راهی است که قرار است باشد.-دان کوچر شهردار سامرساید

شهردار گفت: “واقعیت این است که ما در آینده به موقعیت های مستقر بیشتری نیاز خواهیم داشت. این روشی است که قرار است باشد.”

بنابراین ما می‌خواهیم مطمئن شویم که وقتی مردم می‌آیند، به آنها کمک می‌کنیم جایی برای زندگی پیدا کنند یا به آنها کمک می‌کنیم تا در صورت نداشتن وسایل نقلیه، آنها را به وسایل نقلیه اجاره کنیم.»

مردی در دفتر خانه، در صفحه زوم نشان داده شده است.
گوردون مک فارلین، رئیس بنیاد بیمارستان شهرستان پرینس، امیدوار است که این انجمن منجر به صحبت های سازنده در مورد ایده های جدید شود. (بزرگنمایی)

گوردون مک فارلین، رئیس بنیاد بیمارستان پرینس کانتی، گفت که امیدوار است این مجمع بحثی سازنده در مورد ارائه خدمات در بیمارستان فراهم کند.

این بنیاد برای تجهیزات بیمارستان پول جمع‌آوری می‌کند و همچنین به پزشکانی که به بخش اورژانس می‌پیوندند پاداش‌های استخدامی ارائه کرده است.

از دیدگاه بنیاد، ما همیشه مدافع بیمارستان شهرستان پرینس و حفظ و رشد خدماتی هستیم که در بیمارستان ارائه می‌شود.»