مونترال می‌گوید تمیز کردن خیابان‌ها و پیاده‌روها به دلیل طوفان یخ تا 3 هفته به تعویق افتاد

نظافت بهاره خیابان ها و پیاده روها در مونترال تا سه هفته به تعویق افتاده است زیرا خدمه شهری به جمع آوری زباله های به جا مانده از طوفان یخ 5 آوریل ادامه می دهند.

فیلیپ سابورین، سخنگوی شهر روز پنجشنبه گفت: «مردم باید صبور باشند.

او توضیح داد که تمیز کردن همه شاخه‌ها و درختان افتاده حداقل یک هفته دیگر طول می‌کشد و سپس دستگاه‌ها می‌توانند با جارو کردن همه زباله‌های آشکار شده توسط ذوب برف و شن‌های شل که در تمام زمستان برای چسبندگی بیشتر پخش شده‌اند، دست به کار شوند.

چه مقدار شن باید جارو و دفع شود؟ او گفت: حدود 150000 تن.

صبورین گفت که به طور معمول نظافت بهاره چهار تا شش هفته طول می کشد، اما برخی از مناطق شهر با تأخیر قابل توجهی مواجه خواهند شد زیرا حدود نیمی از خدمه نظافت به جمع آوری شاخه ها اختصاص یافته اند.

شخصی که شاخه ها را در پشت کامیون بار می کند
شهر می گوید که پاکسازی درختان افتاده در شاخه های مونترال ادامه دارد و ممکن است حداقل یک هفته دیگر طول بکشد. (ایوانو دمرز/رادیو-کانادا)

او گفت که نیمی دیگر در حال کار با جاروهای مکانیکی هستند.

سابورین گفت: «ما تا جایی که می‌توانیم کارمندان زیادی را به عملیات خانه‌داری اعزام کرده‌ایم.

او شهروندان را تشویق کرد تا با گذاشتن دسته‌های چوب در لبه املاک به جای پیاده‌روها یا جاده‌ها که ماشین‌های جارو خیابان و پیاده‌رو را مسدود می‌کند، کمک کنند.

او خاطرنشان کرد که تأخیرها احتمالاً منجر به طولانی‌تر شدن چمن‌ها در پارک‌ها در اواخر فصل می‌شود، زیرا خدمه در عوض مشغول نظافت هستند.

او با لبخند گفت: برای زنبورها بد نخواهد بود.

در حالی که تلاش هایی برای بررسی پارک های شهر برای درختان ضعیف شده توسط طوفان انجام شده است، مقامات مونترال همچنان به مردم توصیه می کنند هنگام لذت بردن از هوای گرم تر مراقب باشند تا از ریزش شاخه ها جلوگیری شود.