معاون شهردار می گوید: طرح رسمی جدید شارلوت تاون “محله ها را ویران یا مختل نمی کند”

شارلوت تاون یک طرح رسمی به روز شده را پیشنهاد کرده است که شامل رویکرد جدیدی برای توسعه مسکن به نام “پر کردن ملایم” است.

معاون شهردار آلانا یانکوف که همچنین رئیس کمیته برنامه ریزی و میراث شارلوت تاون است، گفت: در صورت تصویب، این طرح افزودن ساختمان های آپارتمانی کوچک، خانه های چند واحدی، خانه های نیمه مستقل، دوبلکس و تریبلکس را در قسمت هایی که مناسب هستند تشویق می کند.

این به ایجاد مسکن در زمانی کمک می کند که تقاضای زیادی برای آن وجود دارد، با توجه به اینکه جمعیت شهر بین سال های 2011 تا 2021 12 درصد افزایش یافته است. یانکوف گفت که تا سال 2050 بین 14000 تا 23000 نفر دیگر در اینجا زندگی خواهند کرد.

او گفت: «این افراد باید در جایی زندگی کنند.

طرح مسکن “پر کردن ملایم” بخشی از پیش نویس سند جدید است که در نهایت چگونگی رشد و توسعه سرمایه PEI در 20 سال آینده را مشخص می کند. این اولین شکست شارلوت تاون در یک طرح رسمی از سال 1999 خواهد بود – و با انتقاد برخی از ساکنان محلی مواجه شده است.

توسعه “نه ملایم”.

جری وولفری، ساکن وست سلطنتی، گفت که طرح جدید توسعه ای مانند ساختمان های آپارتمانی چند واحدی را در مناطق مسکونی که مردم انتظارش را نداشتند، قرار می دهد.

نقشه شارلوت تاون که راهروهای پیشنهادی را نشان می دهد.
جانکوف گفت که هنوز زمان زیادی برای ساکنان شارلوت تاون برای ارائه بازخورد به شهر در مورد طرح پیشنهادی وجود دارد. (شهر شارلوت تاون)

او گفت: “این ملایم نیست. این یک تحول بزرگ در همه محله های مسکونی ما است.”

یانکوف گفت که هدف طرح رسمی جدید تشویق توسعه مسکن بیشتر است و در عین حال از شخصیت محله ها محافظت می کند.

او گفت که گزینه‌های مسکن کوچک‌تر که در یک محله ادغام شده‌اند می‌توانند عرضه مسکن را بدون تغییر ظاهر یا احساس آن افزایش دهند – و به هیچ وجه تصمیمی برای تخریب یا مختل کردن محله‌ها به هر شکل، شکل یا شکلی نگرفته‌ایم.

او گفت که شهر هنوز در مراحل اولیه توسعه طرح جدید است و هنوز مشارکت اجتماعی را به پایان نرسانده است، و افزود که او ساکنان را تشویق می کند تا نظرات خود را ارائه دهند.

این کاری بود که وولفری انجام داد.

ماه گذشته، شهر برای ارائه این طرح، خانه های باز را در چهار مکان برگزار کرد. وولفری در دو مورد از آنها شرکت کرد و یک سخنرانی کوتاه ارائه کرد و نگرانی های خود را مطرح کرد.

او گفت: “محله های مسکونی فقط همین هستند. آنها محله های مسکونی، خانه های تک خانواده ای هستند که ما خانواده هایمان را در آن بزرگ می کنیم. خیابان های ما برای ترافیک تجاری ساخته نشده اند.”

“زمان زیادی برای مشارکت مردم”

یانکوف گفت، علاوه بر ایجاد مسکن بیشتر، پر کردن ملایم از پراکندگی نیز جلوگیری می‌کند – و ساختن آن همیشه ارزان‌تر است تا از بین بردن “زیرا در این صورت خدمات خود را بیشتر گسترش نمی‌دهید.”

ملایم نیست این یک تحول بزرگ در تمام محله های مسکونی ما در اینجا است.– جری وولفری

او گفت که همچنین برای افرادی است که محله خود را دوست دارند اما دیگر نمی توانند خانه بزرگتری داشته باشند، آنهایی که بچه های بالغی دارند که می خواهند به طور مستقل در نزدیکی زندگی کنند یا افرادی که برای کمک به پرداخت وام مسکن خود به درآمد کمی از اجاره نیاز دارند.

“این به مردم اجازه می دهد تا به نوعی در جای خود پیر شوند.”

ساکنان تا پایان روز پنجشنبه، 20 آوریل فرصت دارند تا از طریق آن بازخورد ارائه کنند پست الکترونیک یا نظرسنجی در مورد این اضافه شدن احتمالی به طرح. سپس شهر دوباره به بیرون برمی‌گردد و نشان می‌دهد که این طرح چگونه تغییر کرده است تا آنچه را که از مردم شنیده است منعکس کند.

یانکوف گفت: “هنوز زمان زیادی برای مشارکت مردم وجود دارد.”