مطالعه می گوید که هالیفاکس باید با ادغام نیروی محلی و RCMP خود، پلیس را متحول کند

یک گزارش جدید خواستار تغییرات چشمگیر پلیس در هالیفاکس برای ادغام پلیس شهری و RCMP شهر است و می گوید که سیستم فعلی “علت اصلی” بسیاری از مسائل است.

مطالعه تحول مدل پلیسی روز جمعه قبل از جلسه سه شنبه آینده همه اعضای شورا برای بحث در مورد این موضوع منتشر شد.

گزارش مشاور پرایس واترهاوس کوپرز در بیش از 400 صفحه، نقشه راه دقیقی را برای ساختار پلیسی بهتر در هالیفاکس ارائه می دهد – که با این پیام روشن که شهرداری مدل پلیسی یکپارچه ندارد، حتی اگر مدت هاست که از آن نام برده می شود، حمایت می شود.

این دو راه را برای هالیفاکس پیشنهاد می کند: ایجاد یک مدل واقعاً یکپارچه یا انتخاب یک آژانس برای ارائه پلیس.

کان: «به نظر من این یک گزارش محوری است. بکی کنت، رئیس هیئت کمیسران پلیس هالیفاکس، روز جمعه گفت.

“تغییر می تواند اتفاق بیفتد. باید اتفاق بیفتد. در سراسر کشور درباره پلیس صحبت می شود، بنابراین این راهی برای رسیدن به آن است.”

زنی سفیدپوست با موهای خاکستری کوتاه در دهلیز کتابخانه ای ایستاده است که گیاهان پشت سر او قابل مشاهده است
Coun. بکی کنت رئیس هیئت کمیسران پلیس هالیفاکس است. (CBC)

از زمان ادغام در سال 1996، RCMP بخش های روستایی هالیفاکس را مدیریت می کند در حالی که پلیس منطقه ای هالیفاکس تماس های شهری را دریافت می کند.

شورا دو سال پیش خواستار تحلیل وضعیت فعلی شد. این گزارش در زمانی ارائه می شود که استان در حال برنامه ریزی برای بازنگری کلی پلیس در نوا اسکوشیا و نهایی کردن استانداردهای پلیسی استان است.

در این گزارش آمده است که شهرداری منطقه ای هالیفاکس اکنون یک “مدل پلیس دوگانه” دارد، به این معنی که هر دو سرویس در سیلوها کار می کنند و پاسخ های متفاوتی را به ساکنان یکسان می دهند.

در این گزارش آمده است: «حضور دو مدل عملیاتی پلیس در HRM ریشه اصلی بسیاری از چالش‌های امروزی است.

RCMP به هیئت مدیره هالیفاکس گزارش می دهد

این گزارش مدل یکپارچه را توصیه می‌کند زیرا می‌گوید انتخاب ارزان‌تر، سریع‌تر اتفاق می‌افتد و در درازمدت برای عموم ایمن‌تر و بهتر خواهد بود. به نظر می رسد پلیس RCMP و هالیفاکس به عنوان یک نهاد با آموزش، سیاست ها و استانداردهای یکسان عمل کنند.

این نیرو مستقیماً به یک هیئت تقویت شده از کمیسران پلیس گزارش می داد. این یک تغییر بزرگ خواهد بود، زیرا در حال حاضر Halifax RCMP به رهبری RCMP در نوا اسکوشیا و در نهایت اتاوا گزارش می دهد.

RCMP در گذشته علیرغم گزارش‌های متعددی که خواستار بازنگری در ساختار و آموزش نیروها شده‌اند، در برابر تغییرات مقاومت کرده‌اند، از جمله اخیراً گزارش کوبنده کمیسیون تلفات جمعی (MCC) در مورد تیراندازی دسته جمعی نوا اسکوشیا 2020.

این گزارش همچنین توصیه می‌کند که غیرنظامیان به تماس‌های بهداشتی و سلامتی پاسخ دهند. این یکی از اهداف اصلی استراتژی فعلی امنیت عمومی هالیفاکس، گزارش MCC و گزارش کاهش بودجه پلیس در هالیفاکس است.

این گروه گفت که حدود 20 درصد از تماس‌های فعلی می‌تواند توسط این گروه‌ها رسیدگی شود.

افسران صلح، امدادگران غیرنظامی می توانند استخدام شوند

این گزارش می‌گوید که برای تقویت این واکنش جامعه، پنج درصد از افسران شهرداری و RCMP در هالیفاکس – حدود 36 موقعیت – می‌توانند با افسران صلح جایگزین شوند و 26 موقعیت دیگر می‌تواند به تیم‌های هدایت‌شونده و کارکنان بهداشتی به رهبری جامعه اضافه شود.

کنت گفت: «در پایان روز، خدمات پلیسی ما… بر روی بسیاری از لایه‌ها مالیات گرفته شده‌اند.

“من این را تاییدی برای آنچه همه گفته اند می بینم و این فقط یک قطعه دیگر است که می گوید “بله تغییر آماده است.” اما این یکی جزئیات بیشتری دارد و من آن را دوست دارم.”

در این گزارش آمده است که ورود یک نیروی کاملاً یکپارچه ممکن است چهار سال طول بکشد و بین 2 تا 4 میلیون دلار هزینه داشته باشد.

علاوه بر نظرات دولت فدرال در مورد RCMP، قوانین استانی باید تغییر کند تا امکان تغییرات در هیئت پلیس فراهم شود.

این مطالعه اطلاعاتی را از آژانس‌های پلیس هالیفاکس، گروه‌های اجتماعی، کارکنان شهر جمع‌آوری کرد و توسط بیل مور، مدیر اجرایی ایمنی جامعه HRM و معاون سابق رئیس پلیس منطقه‌ای هالیفاکس رهبری شد.

کارکنان پیشنهاد می‌کنند که این مطالعه برای بررسی و تصمیم‌گیری در مورد آنچه در آینده خواهد آمد، به هیئت کمیسران پلیس برود.

سخنگویان پلیس منطقه ای هالیفاکس و RCMP گفتند که آژانس های آنها در حال بررسی این گزارش هستند، اما هنوز نمی توانند پاسخ خاصی ارائه دهند.