مشتی باعث شد این مادر پسر تراجنسیتی خود را از مدارس دولتی بیرون بکشد

سندی سوئینی بچه ای را که پسرش را کتک زده سرزنش نمی کند.

وی سیستم مدرسه دولتی نوا اسکوشیا را مقصر می داند ، که به گفته وی ، به درستی در مورد هویت جنسیتی به کودکان آموزش نمی دهد.

پسر سوئینی تراجنسی است و در کلاس 6 با آزار و اذیت کلامی شروع به آزار و اذیت کرد. در اواخر همان سال ، سوئینی گفت که او و دانش آموز دیگری با هم درگیر شدند که پسرش را دچار خون دماغ و ضربه مغزی کرد.

وی به سی بی سی گفت: “من واقعاً احساس می کنم سیستم مدرسه از فرزندان ما شکست می خورد. آنها از آنها محافظت نمی کنند. ما گواه این موضوع هستیم.” خیابان اصلی این هفته.

سوئینی گفت که پسرش در بیشتر دوره های ابتدایی با آزار و اذیت ترانس فوبیک روبرو بود و به همین دلیل سرانجام تصمیم گرفت او را به کلی از سیستم مدارس دولتی بیرون کند.

تابستان امسال ، در هفته پراید ، خانواده وی به قسمت دیگری از هالیفاکس نقل مکان کردند تا وی بتواند در کلاس 9 در یک مدرسه خصوصی شرکت کند.

Mainstreet NS20:28مادر نوجوان تراجنسیتی می گوید مدارس NS نیاز به تمرکز بیشتری بر هویت جنسیتی دارند

سندی سوئینی در هفته آگاهی از انتقال جنسیت با جف داگلاس ، مجری برنامه ، در مورد تجربه پسرش از زورگویی و آنچه باید در سیستم مدرسه تغییر کند صحبت کرد. 20:28

سوئینی نمی خواهد از نام پسرش برای محافظت از حریم خصوصی او استفاده کند.

وی از بدو تولد به عنوان زن منصوب شد و در کلاس 5 انتقال اجتماعی را شروع کرد. برای بچه های جوان ترنسجندر و غیر باینری ، انتقال اجتماعی عبارت است از تراز کردن نام ، ضمایر و شکل ظاهری آنها با هویت آنها.

سوینی گفت پس از اینکه معلمش کتابی در مورد کودک تراجنسیتی خواند ، پسرش احساس راحتی کرد در مورد اینکه در کلاس 5 است صحبت کند.

وی گفت ، اما همه چیز در سال تحصیلی بعدی تغییر کرد.

سوینی گفت: “سپس او وارد کلاس 6 شد و مدرسه هیچ کاری انجام نداد.” “هیچ تداومی وجود نداشت. حتی ارتباطی … با والدین بچه های کلاس او ، که ما واقعاً درخواست کرده بودیم ، وجود نداشت.”

دیگر دانش آموزان شروع به گفتن جملاتی از جمله ، “شما یک پسر واقعی نیستید یا یک دختر واقعی نیستید و هرگز پسر واقعی نخواهید شد. شما نمی توانید از آن حمام استفاده کنید.”

پسر سوئینی در مدرسه ای در مرکز منطقه ای آموزش و پرورش هالیفاکس تحصیل کرد ، اما وی گفت که برای حفاظت از هویت دانش آموزی که پسرش را مورد آزار و اذیت قرار داده است ، نمی خواهد بخشی از این مدرسه را نام ببرد.

سوینی از طریق شرکت مشاور خود ، Simply Good Form ، کارگاه های آموزشی متنوع و گوناگون در مورد هویت جنسیتی را برای مشاغل و سازمان ها برگزار می کند.

وی گفت كه مدارس نوا اسكوشیا باید برنامه درسی جامع تری در مورد مسائل تراجنسیتی داشته باشند ، برنامه ای كه در تمام مقاطع سازگار باشد و در اسرع وقت شروع شود.

وی گفت: “ما واقعاً باید این ننگ را از بین ببریم و سیستم مدرسه بسیار مهم است.”

او با معلمان کار می کند و گفت در حال حاضر ، در حالی که برخی از کشف این مباحث با دانش آموزان بسیار هیجان زده هستند ، دیگران احساس راحتی نمی کنند.

سوینی گفت: “آنها اجزای خاصی دارند ، جعبه های خاصی را باید علامت بزنند و اینکه آیا می خواهند در مورد آنها صحبت کنند یا نه ، می دانید ، غواصی می کنید و کتاب می خوانید ، مثلاً در مورد دانشجویان تراجنسیتی ، این به آنها بستگی دارد.”

روانپزشک می گوید: آموزش از ابتدا لازم است

دکتر سوزان زینک ، روانپزشک در مرکز بهداشت IWK ، گفت آنچه خانواده سوئینی تجربه کرده اند متاسفانه بی نظیر نیست.

زینک به CBC گفت: “من همچنین تحت تأثیر چگونگی وابستگی بسیاری از تحصیلات به جنسیت به آنچه در اختیار معلمان قرار گرفته ام ، من را تحت تأثیر قرار داده اند. منابع در آنجا موجود است ، اما منابع اندک هستند و چیزی نیست که همه تأکید کنند وقتی وقت کم است ، تأکید کنند.” خیابان اصلی.

وی افزود: “بسیار مهم است که در جایی آموزش ببینیم که جنسیت برای همه افراد معادل جنسیت نیست.”

13 تا 19 نوامبر هفته آگاهی از تراجنسیتی بود. (Paul Palmeter / CBC)

وی گفت: تقریباً سه درصد از افراد جنسیتی ندارند که از بدو تولد برای آنها تعیین شده باشد.

زینک گفت: “من فکر می کنم واقعاً سن نامناسبی وجود ندارد.” “در مباحثات آنلاین و رسانه ها درباره جوان بودن بیش از حد جوان تأکید شده است ، و ما واقعاً هرگز درمورد این بحث نمی کنیم که شخصی خود را به عنوان یک پسر جنسیتی یا یک دختر جنسیتی معرفی کند.”

داگ هادلی ، سخنگوی مرکز منطقه ای آموزش و پرورش هالیفاکس ، گفت که این استان برنامه درسی تنظیم می کند و س questionsالات خود را به وزارت آموزش و پرورش ارائه می دهد.

وی همچنین به رهنمودهای استانی ، ارائه شده در سال 2014 ، برای مدارس جهت حمایت بهتر از دانش آموزان جنسیتی و ناسازگار جنسیت اشاره کرد.

نتایج معرفی شده در درجه 4

سخنگوی اداره آموزش نوا اسکوشیا گفت که همه مربیان استان “به منابع برنامه درسی دسترسی دارند که مفهوم جنسیت و اصطلاحات متنوع جنسیت را بیان می کند.”

ویولت مک لئود نوشت: “مهارت ها و مفاهیم مربوط به مهربانی و انصاف به محض ورود دانش آموزان به مدرسه معرفی می شوند ؛ نتایج مربوط به هویت جنسیتی در کلاس 4 از طریق آموزش بهداشت معرفی می شوند.”

وی گفت که از سال 2018 ، این استان با پروژه جوانان همکاری کرده است ، یک گروه غیرانتفاعی که از جوانان در مورد موضوعات گرایش جنسی و هویت جنسیتی حمایت می کند.

سوئینی گفت از زمانی که پسرش به مدرسه رفت ، اوضاع برای او بهتر شده است.

وی گفت ، وی اکنون در مدرسه جدید خود که در آن آموزش در مورد هویت جنسیتی در مقطع ابتدایی آغاز می شود ، در حال پیشرفت است.

وی گفت: “او قطعاً در حال بهبودی از آنچه طی دو سال گذشته پشت سر گذاشته است.” “به عنوان پدر و مادر ، شگفت آور است. دیدن تغییر در او بسیار راحت است.”

Mainstreet NS13:06خانواده ای در هالیفاکس هفته غرور را به دلیل آزار و اذیت ترانسفوبیک توسط همسالان مدرسه به خانه خود می گذرانند

سندی سوئینی فصل Pflag را در هالیفاکس دوباره راه اندازی کرد و همچنین به عنوان یک مربی ، مشاوره با مشاغل و مدارس کار می کند. او در مورد چگونگی کمک سیستم مدرسه به پسرش در درک ترانس بودن خود صحبت می کند ، اما همچنین در مورد اینکه چگونه وقتی او بیرون آمد او را ناامید کرد. 13:06