مزرعه کیپ برتون از بیماری همه گیر و آفات جان سالم به در برد و در نتیجه آتش گرفت

این یک سال سخت برای تجارت بود و اکنون یک مزرعه در شهرستان ریچموند ، ایالت نیویورک آمریکا مجبور است بر آتش سوزی که فضای تولید آنها را نابود کرده است ، غلبه کند.

صاحبان باغ Pebble و Fern Market Garden در Little Anse 11 روز پیش بیدار شدند تا در زیرزمین خود سیگار بکشند.

Ciarán Llachlan Leavitt ، مدیر مزرعه ، گفت که تولید مواد غذایی در حال حاضر توسط بیماری همه گیر و یک فصل دشوار رشد به خطر افتاده است.

لیویت مزرعه را به همراه Xennie Wight و Claire Drinnan اداره می کند.

Pebble and Fern Market Garden پس از آتش سوزی در 10 نوامبر که فضای تولید و خانه صاحبان آن را از بین برد ، نشان داده شده است. (ارائه شده توسط Ciaran Llachlan Leavitt)

وقتی آتش سوزی رخ داد ، وایت و درینان در طبقه بالا خوابیده بودند. لیویت گفت: “اگر آنها دقیقاً وقتی بیرون می آمدند بیرون نمی آمدند و اگر آتش نشانی جزیره مادام هنگام آمدن آنها نمی آمد ، وضع بسیار بدتر بود.”

خوشبختانه ، برای کشاورزان ، هیچ کس آسیب ندید. Pebble and Fern که به دلیل رنگهای روشن و تزئینات غریب خود مشهور است ، خود را به عنوان یک باغ هنری توصیف می کند.

لیویت و وایت در سال 2014 یک باغ در ریچموند ایجاد کردند. پس از یک فصل رشد بیش از مقدار کافی محصول ، آنها سپس در بازار کشاورزان مابو شروع به فروش کردند.

تجارت جزیره مادام در این سال با مشکلات عدیده ای روبرو شد. آنها می گویند بیشتر فروش آنها از بازارهای محلی انجام می شود که ماه ها تعطیل بودند.

لیویت گفت: “ما بیشتر درآمد سالانه به بازارها وابسته هستیم و آنها در سال جاری اتفاق نیفتادند ، یا اگر این اتفاق بیفتد بسیار عقب مانده بودند.”

هاب آنلاین کمک می کند

لیویت از مرکز غذایی کیپ برتون – یک بازار آنلاین برای اعضا – به دلیل کمک به ادامه کارشان تعریف و تمجید می کند.

وی گفت: “آنها واقعاً تلاش های خود را افزایش داده و به تحویل هفتگی برای همه مناطق تا مارس می پرداختند.”

انتظار می رفت که فروشندگان مواد غذایی پس از یک وقفه هفت ماهه سرانجام روز شنبه به بازار کشاورزان کیپ برتون بازگردند.

آلیشیا لیک ، مدیر اجرایی مرکز غذا ، گفت که کشاورزان با موانع بی وقفه ای روبرو هستند.

وی گفت: “امسال اتفاقاً کمبود باران در فصل رشد است ، سالهای دیگر باران بیش از حد است.” “ما همیشه با آفات مختلفی روبرو می شویم که مسئله ساز است. امسال سال حلزون حرکت کردن بود.”

بسیاری از مزارع در کیپ برتون مقیاس کمی دارند و برخی دیگر در حال از بین رفتن هستند.

لیک گفت: “ما هر ساله مزارع خود را از دست می دهیم ، بنابراین افراد کمتری در تلاش برای رشد بیشتر و بیشتر مواد غذایی هستند.”

خرید جهانی

در کیپ برتون ، خانوارها اعتماد زیادی به محصولات از سراسر جهان دارند. اعضای تعاونی مواد غذایی می گویند نتیجه مثبت همه گیری این است که مردم اکنون شروع به جستجوی محصولات محلی بیشتر می کنند.

صاحبان Pebble و Fern می گویند که اکنون باید به آینده ای که انتظار می رود نگاه کنند. آنها مطمئن نیستند که می توان فضای خانه و محل کار آنها را نجات داد.

لیویت گفت: “ما واقعاً نمی توانیم کاری انجام دهیم.”

“ما نه فقط در محل زندگی خود ، بلکه همه بطری ها و بسته بندی های خود را از دست داده ایم. هر ماده پایه ای که برداشت شده بود و آماده تبدیل به ترشی و چغندر و نخ بود که کلیر فرآوری کرده و از آن چرخیده است. گوسفند … برای بازسازی یک روند طولانی و دردناک آهسته انجام می شود. “

لیویت گفت هیچ بیمه ای در ساختمانی که سوخت ، وجود ندارد.

دوستان و مشتریان مزرعه از آن زمان اقدام به ایجاد یک جمع آوری کمک مالی بصورت آنلاین کرده اند تا به شرکا get کمک کنند تا روی پای خود بایستند.

داستان های برتر بیشتر