مردی که پس از حمله به مسجد در مرکز شهر مونترال مورد اتهام قرار گرفت، در فیلمی ضبط شده است

مونترال

پلیس مونترال می‌گوید مرد 32 ساله‌ای که گفته می‌شود بامداد روز یکشنبه وارد مسجدی در مرکز شهر شد، با اتهام شرارت مواجه است.

ویدئوها نشان می‌دهد که شخصی با استفاده از صخره وارد مسجد می‌شود و به نمازخانه برخورد می‌کند

نمای نزدیک از یک رزمناو پلیس.
Const. ورونیک دوبوک می گوید که بازرسان معتقد نیستند این حادثه یک جنایت ناشی از نفرت بوده است، و افزود که مظنون در تاریخ بعدی در دادگاه حاضر خواهد شد. (چارلز کنتانت/سی بی سی)

پلیس مونترال می‌گوید مرد 32 ساله‌ای که گفته می‌شود بامداد روز یکشنبه وارد مسجدی در مرکز شهر شد، با اتهام شرارت مواجه است.

Const. ورونیک دوبوک می گوید که بازرسان معتقد نیستند این حادثه یک جنایت ناشی از نفرت بوده است، و افزود که مظنون در تاریخ بعدی در دادگاه حاضر خواهد شد.

یک گروه ملی مسلمان فیلم های نظارتی را در رسانه های اجتماعی منتشر کرد که نشان می داد فردی از سنگ برای نفوذ به مسجد و ضربه زدن به نمازخانه استفاده می کند.

ویدئوی انجمن مسلمانان کانادا نیز نزاع متخلف و تعداد انگشت شماری از نمازگزاران در مسجد العمه الاسلامیه را نشان می دهد.

سامر مجذوب، رئیس انجمن می‌گوید که به کسی آسیب نرسیده است، اگرچه یک نوجوان به سختی از ضربات مظنون فرار کرد. او گفت که چندین نمازگزار موفق شدند مزاحم را ترک کنند.

مجذوب می گوید که گروه او این ویدئو را برای افزایش آگاهی در مورد این حمله منتشر کرده و از مردم می خواهد در ماه مبارک رمضان که اواخر ماه آوریل به پایان می رسد محتاط باشند.

اصلاحات و توضیحات|یک نکته خبری ارسال کنید|