مراقبان در خانه مراقبت طولانی مدت در Maimonides هر 2 هفته آزمایش اجباری می شوند

مراقبان در مرکز سالمندان Maimonides در Côte Saint-Luc باید هر دو هفته یکبار تحت آزمایش COVID-19 قرار بگیرند ، این مرکز روز پنجشنبه اعلام کرد زیرا خانواده ها خواستار مداخله دولت برای جلوگیری از شیوع ویروس در خانه مراقبت طولانی مدت هستند.

39 مورد فعال COVID-19 در بین ساکنان وجود دارد. هشت نفر از آنها در بیمارستان تحت درمان هستند ، در حالی که بقیه در یک گروه در طبقه هفتم خانه تحت درمان هستند. از زمان شروع موج دوم ، پانزده نفر از ساکنان بهبود یافته اند ، در حالی که هشت نفر جان خود را از دست داده اند.

ایمیلی که به امضای جنیفر کلارک ، هماهنگ کننده مرکز ، و همچنین رئیسان آن دکتر جک گایپتمن و دکتر کریس مک ماهون ، عصر پنجشنبه اطلاعات را به خانواده های ساکنان منتقل کرد.

کلارک روز سه شنبه گفت شیوع این بیماری در یکی از ساکنان که به مراقب خود آلوده شده بود ، ردیابی شد.

در اوایل روز ، تعدادی از اعضای خانواده با تجمع در مقابل مرکز خواستار اقدام دولت شدند.

این مرکز یکی از سخت ترین مراکز مراقبت طولانی مدت در طول موج اول همه گیری بود. خانواده ها می گویند که آنها نگران هستند که مدیریت مرکز از آنچه در بهار اتفاق افتاده چیزی یاد نگرفته است.

میچل براونشتاین ، شهردار ساحل سنت لوک ، که گفت پسر عموی 62 ساله اش هنگام موج اول در خانه درگذشت ، همچنین خواستار اقدامات پیشگیری بیشتر در میمونیدس است.

خانواده ها در این تجمع خواستار آزمایش هفتگی اجباری پرسنل و مراقبان و درخواست ماسک N95 برای کارکنان شدند تا از آنها در محل کار استفاده کنند.

آنها از کارکنان به خاطر زحمتشان تشکر کردند.

کلارک ، هماهنگ کننده مرکز ، و دکتر لارنس روزنبرگ ، رئیس هیئت بهداشتی محلی آن ، CIUSSS غربی- مرکزی مونترال ، از مدیریت شیوع بیماری در خانه دفاع کرده و می گویند از زمان موج اول چندین اقدامات احتیاطی دیگر را نیز انجام داده است.

آنها همچنین اظهارات یک پرستار مبنی بر اینکه یک همکار مجبور به کار در منطقه قرمز خانه شده است و روز دیگر در منطقه سبز را رد کردند.

گابریل سیگلر که مادرش یکی از ساکنان میمونیدس است ، در این تجمع حضور داشت.

سیگلر گفت: “من بسیار نگران هستم. منظورم دیروز شخصی همسایه او با COVID است كه به آن مبتلا شده و برای گروه اعزام شده است.”

“خوشبختانه او منفی است ، اما وقتی با او صحبت می کنم او می گوید که احساس می کند مثل اردک در یک گالری عکسبرداری است ، فقط نزدیکتر و نزدیکتر می شود.”

جنیفر کلارک ، هماهنگ کننده سایت میمونیدس گفته است که خانه به اندازه کافی مراقب بیمار است ، اما پرستاران دارای پرسنل کوتاه هستند. (Simon Nakonechny / CBC)

رهبران این مرکز در نامه الکترونیکی روز پنجشنبه به خانواده ها گفتند که آزمایش اجباری مراقبان از 14 دسامبر آغاز می شود.

در این نامه الكترونیكی آمده است: “ما برای نقش مهمی كه مراقبین در دونالد برمن میمونیدس ایفا می كنند ارزش قائل هستیم. در عین حال ، باید اطمینان حاصل كنیم كه ویزیت آنها با حداكثر ایمنی انجام می شود. بنابراین ، ما تصمیم گرفته ایم كه اقدامات پیشگیرانه دیگری را نیز انجام دهیم.”

از وزیر بهداشت کبک ، کریستین دوبه ، در مورد شیوع این مرکز در روز پنجشنبه س askedال شد. وی گفت آنچه در مورد نحوه برخورد میمونیدس با آن شنیده بود مثبت بود.

دوبه گفت: “من خواستار امتحان واضحی در مورد این امتحان شدم زیرا این CHSLD است كه در موج اول دارای برخی از مسائل است.”

روزنبرگ ، از هیئت بهداشت محلی ، گفت که میمونیدس تجهیزات محافظتی و مراقبان بیمار به اندازه کافی دارد ، اما اعتراف کرد که پرستاران دارای پرسنل کوتاه هستند.

وی گفت CIUSSS همچنین برای یک پروژه آزمایشی آزمایش سریع با وزارت بهداشت کبک درخواست کرده است.