مدافعان از هالیفاکس می خواهند قوانین اسکوتر الکترونیکی را برای محافظت از عابران پیاده وضع کند

مدافعان در هالیفاکس از شهر می‌خواهند تا مطمئن شود که قوانین آتی اسکوترهای الکترونیکی، عابران آسیب‌پذیر را ایمن نگه می‌دارد.

CNIB و سایر حامیان آن روز پنجشنبه در مورد خطرات ناشی از اسکوترهای اجاره ای در هالیفاکس برای افراد مسن و افراد دارای کم بینایی یا شنوایی با کمیته ایستگاهی حمل و نقل شهر صحبت کردند.

میلنا خازاناویسیوس، که نابینا است، گفت که او تجربیات بد زیادی داشته است، زیرا اسکوترها آنقدر آرام هستند که به ندرت هشداری برای نزدیک شدن به آنها وجود دارد.

خزاناویسیوس به کمیته گفت: “یک کاربر اسکوتر الکترونیکی درست کنار من در پیاده رو زیپ زد. در آن لحظه، سگ راهنمای من به دلیل ترسناک و وحشتناک بودن، روی زمین افتاد.”

بار دیگر، او گفت که با یکی از دوستان بینا در حال راه رفتن بود که دو نفر سوار بر اسکوتر با آنها برخورد کردند. دوست به قدری مبهوت شده بود که به خزاناویسیوس برخورد کرد که “سرنگون شد.” زمانی که آنها موفق شدند بایستند و با اسکوتر سواران صحبت کنند، خزاناویسیوس گفت که این زوج هیچ تصوری نداشتند که اجازه ندارند در پیاده رو سوار شوند.

زنی با دم اسبی و ژاکت آبی زیر ژاکت مشکی در حالی که در پیاده رو ایستاده به دوربین لبخند می زند.
Milena Khazanavicius، که نابینا است، مدافع قوانین سختگیرانه تر اسکوترهای الکترونیکی است که از عابران آسیب پذیر محافظت می کند. (اما دیوی/سی‌بی‌سی)

در حال حاضر طبق قانون وسایل نقلیه موتوری با اسکوترها مانند دوچرخه رفتار می شود و باید در خطوط دوچرخه سواری یا جاده تردد کنند. سواران همچنین باید بیش از 14 سال داشته باشند و نمی توانند سریعتر از 32 کیلومتر در ساعت بروند.

اما در هالیفاکس، مدافعان به کمیته گفتند که افراد اغلب به طور غیرقانونی در پیاده روها بدون کلاه ایمنی سوار می شوند، یا اسکوترهای اجاره ای را خارج از محدوده پارکینگ مناسب رها می کنند.

خزاناویسیوس خاطرنشان کرد: برخی از شهرها مانند پاریس اجاره اسکوتر را ممنوع کرده اند. حتی پس از اینکه پایتخت فرانسه محدودیت سرعت را به 10 کیلومتر در ساعت کاهش داد، خزاناویسیوس گفت که در یک سال سه کشته و بیش از 400 مجروح مربوط به اسکوترها رخ داده است.

خزاناویسیوس گفت: “این مقدار زیادی است. و من فکر نمی کنم که سیستم پزشکی ما در حال حاضر بتواند از عهده آن برآید.”

ظهر دریایی52:47دکتر راب گرین ER در مورد خطرات اسکوترهای الکترونیکی صحبت می کند. زوجی در هالیفاکس داستان اهدای اعضای زنده خود را به اشتراک می گذارند. و از طریق تلفن: میراث ملکه الیزابت دوم

دکتر راب گرین، پزشک متخصص اورژانس، در مورد صدماتی که کارکنان پزشکی به دنبال تصادفات اسکوترهای الکترونیکی می بینند، به ما می گوید. دکتر گرین می‌گوید فقط زمان است که شاهد آسیب‌های فاجعه‌بار باشیم. مری جین و پت ولز در هالیفاکس داستان اهدای اعضای زنده خود را به اشتراک می گذارند. او جان او را نجات داد. و در تماس تلفنی: دیوید جانسون از CBU در مورد ملکه الیزابت دوم صحبت می کند و ما خاطرات شما را می شنویم.

لوی گرکو از CNIB Halifax گفت که گروه او دوست دارد هالیفاکس از پاریس پیروی کند، اما در غیر این صورت، قوانین شهری باید محدودیت سرعت را کاهش دهند و خط‌کشی‌های پیاده‌روی اطراف پارکینگ‌های اسکوتر را ملزم کنند تا به مردم عصا هشدار دهند. وی گفت: در هر مکان پارکینگی باید حداقل 1.8 متر پیاده رو صاف وجود داشته باشد.

گرکو گفت که مقررات همچنین باید از ارائه دهندگان اسکوترهای الکترونیکی بخواهد که در صورت بروز مشکلات به سرعت پاسخ دهند.

اما همانطور که پاریس نشان می دهد، گرکو گفت: “با وجود اینکه دستورالعمل ها وجود داشت، اتفاقات بدی برای افراد بی گناه رخ داد.”

رئیس کمیته کان. وای میسون قول داد با پلیس هالیفاکس در مورد اجرای بهتر قوانین فعلی و با کارکنان شهر در مورد حذف اسکوترهای متروکه از املاک شهر صحبت کند.

میسون به گرکو و خزاناویسیوس گفت: «چون منصفانه نیست که ما هنوز در حال انجام آن بحث با شما هستیم، در حالی که از قبل مشخص شده است که آنها نمی توانند در پیاده رو باشند.

گزارش در دست اجراست

انتظار می‌رود که گزارش کارکنان در مورد نحوه تنظیم اسکوترهای الکترونیکی توسط هالیفاکس به زودی به کمیته ارائه شود.

Coun. پتی کاتل گفت که شهر می‌تواند درس‌های زیادی در مورد نحوه پرداختن به دستگاه‌های ریز تحرک در مناطق دیگر بیاموزد. او اضافه کرد که به محض اینکه یک آیین‌نامه رسمی اجرا شود، پاسخگو کردن ارائه‌دهندگان اسکوتر آسان‌تر خواهد بود زیرا آنها «چیزی برای از دست دادن خواهند داشت».

کاتل گفت: “اگر این مشکل دائمی شود، آنها مجوز خود را برای از دست دادن خواهند داشت.”