محکومیت زندان شاکی خشونت در خانواده توسط کارشناس قانون بهداشت روان محکوم شد

توجه: این داستان شامل جزئیات و تصاویر نگران کننده است.

یک کارشناس حقوق کیفری و معلولیت ذهنی می گوید تصمیم دستگیری شاکی خشونت خانگی ، قرار دادن وی روی صندلی خویشتن داری و اتهام حمله به افسر صلح “فاجعه بار” است و ممکن است تأثیرات مخربی بر قربانیانی که قبلاً تمایلی به گزارش سو abuse استفاده ندارند ، داشته باشد .

آرچی قیصر ، استاد دانشکده حقوق و گروه روانپزشکی دانشگاه دالاهو ، فیلم نظارت از زندان Serrece Winter ، 45 ساله ، از دارتموث ، NS ، در مقر پلیس هالیفاکس را در 20 نوامبر 2019 بررسی کرد.

هنگامی که وی در آن روز برای حضور در دادگاه برای شهادت دادن علیه دوست پسر مجدد خود که متهم به تعرض به او بود ، در دادگاه حاضر نشد ، پس از صدور حکم توسط قاضی ، دستگیر شد.

قیصر گفت: “این فقط فاجعه بار است ، همه آنچه از آغاز تا پایان تعاملات رخ داده است.”

جزئیات این پرونده روز دوشنبه توسط سی بی سی نیوز منتشر شد. وینتر در مصاحبه ای گفت که روز دستگیری او در خانه بوده و برای پیدا کردن شهامت شهادت آبجو می نوشید و از دنیا رفته بود.

سرس وینتر متهم به حمله به یک افسر صلح در پلیس منطقه ای هالیفاکس پس از زندانی شدن به دلیل عدم حضور در دادگاه در زندان شد زیرا می گوید از شهادت دادن علیه دوست پسر سابق خود خیلی ترسیده است. (رابرت کوتاه / CBC)

شریک سابق وی با 14 اتهام روبرو شده بود ، از جمله خفگی ، حمله به بدن منجر به صدمه جسمی و حبس غیرقانونی. این اتهامات در روز جمعه لغو شد ، با این حال وثیقه صلح صادر شد که به او دستور داد فاصله خود را از وینتر حفظ کند و یک سال با او تماس نگیرد. وی پنج مورد دیگر از اتهامات مربوط به خشونت خانگی را در پی دارد.

زمستان بخشی سیاه و بخشی بومی است ، از PTSD ، اختلال دو قطبی و افسردگی رنج می برد و سابقه حمله توسط شرکا را دارد.

آنچه در محاصره پلیس منطقه ای هالیفاکس رخ داد ، در تصاویر نظارت تصویری به اشتراک گذاشته شده با سی بی سی نیوز ثبت شد.

مدت زیادی نگذشته بود که وینتر به قسمت رزرو وارد شد و او با شکایت از اینکه افسران “قربانی را به زندان انداختند” آشفته شد. او شرایط بهداشت روانی خود را فاش کرد و اندکی بعد در سلول زندان محبوس شد.

در عرض چند دقیقه ، او شروع به گریه كرد و سر خود را حدود 36 بار به دیواره سیمان خرد كرد.

بعد از توقف او ، هفت افسر به سلول آمدند. او را بیرون کشیدند و در حالی که سرش را به پشت محکم کرده بودند و شانه ها ، مچ ها و مچ پاها را روی صندلی محکم بسته بودند ، جایی که کمی بیش از یک ساعت در آن بود ، دو نفر از آنها دهان خود را با دستان خود پوشاندند.

این فیلم نشان می دهد که فقط 13 دقیقه از وینتر گذشته است که وی را به چالش کشیدن برای بازداشت در منطقه رزرو و لحظه ای که مأموران او را به صندلی مجبور کرده اند ، نشان می دهد. وی متهم به حمله به اتهام لگد زدن به پای افسر رزرو در طول آزمایش بود.

هفت افسر در دست بودند ، در حالی که دو نفر از آنها دهان زمستان را پوشانده بودند در حالی که او را روی صندلی مهار می بستند. (فیلم نظارت و ضبط صفحه نمایش پلیس منطقه ای هالیفاکس)

قیصر گفت که افسران عدم احترام و حساسیت را نشان می دهند ، که بر ناامیدی وینتر از زندانی شدن به عنوان شاکی در مورد خشونت خانگی افزود. وی استفاده بعدی از صندلی مهار را اقدامی خارق العاده و غیرضروری خواند.

وی گفت: “شروع به پایان دادن ، این به نظر می رسد یک کتاب درسی باشد ، اگر نگوییم اشتباهات مطلق است ، حداقل نتوانسته است استانداردهای مناسب را برای پاسخگویی به شاهدان در صورت خشونت همسر یا شریک زندگی صمیمی رعایت کند.”

وی در میان نگرانی ها ، این سedال را مطرح کرد که آیا لازم است وینتر دستگیر شود؟ وی خاطرنشان کرد که سیاست خدمات دادستانی عمومی نوا اسکوشیا به وضوح بیان می کند که دستور دستگیری به معنای مجازات قربانی نیست.

وی گفت: “این یک مسئله مهم در اینجا است. شک ندارم که این زن همه آنچه را که برای او اتفاق افتاده بود به عنوان یک نوع مجازات تجربه می کرد.”

دادستانی گفته است که سعی کرده است نکات ایمنی وینتر را در رابطه با شهادت وی برطرف کند ، اما در تصمیم خود برای صدور قرار بازداشت ایستاده است.

“استفاده آسیب زور”

قیصر گفت که آسیب پذیری های زمستان در یک مورد خشونت خانگی نیاز به سطح بالاتری از نظارت ، پاسخگویی و بهبود دارد.

وی گفت: “اگر من مدیر تعقیب کیفری عمومی بودم ، فوراً پرونده را بررسی می کردم تا ببینم آیا با جنبه های مهار ، دلسوزانه و حمایتی سیاست خشونت همسر انطباق دارد یا خیر.”

پس از بازداشت ، قیصر گفت که وكیل باید بلافاصله پیشنهاد شود ، همانطور كه ​​منشور حق وی است.

گرچه وینتر بیماری روحی وی را فاش کرد و سپس با ضربه مکرر به سر او آسیب دید ، اما قیصر خاطرنشان کرد که افسران نتوانستند به فوریت مراجعه کنند. در عوض ، هفت مأمور با گرفتن دست وی ، موهای او را کشیدند و دستان خود را روی دهانش گذاشتند و او را به صندلی مهار بستند.

پلیس درخواست مصاحبه در مورد مناسب بودن استفاده از زور را رد کرده است.

یادداشت های یک افسر ، که در اختیار وکیل وینتر قرار گرفته ، نشان می دهد که صندلی به دلیل آسیب رساندن به خود او استفاده شده است. قیصر این سedال را مطرح کرد که آیا این ابزار ضروری است زیرا وینتر کوبیدن سر او را متوقف کرده است. بدنش را چنگ می زد و گریه می کرد.

“کسی که آسیب پذیر و پریشان بود به گونه ای برخورد شد که نیازهای بهداشت روانی آنها را تشخیص ندهد ، متخصصان را نیاورد و آنها را در معرض نوعی استفاده آسیب زا از زور قرار دهد – من فکر می کنم ما باید یک جامعه ناکافی است. “

زمستان بیش از یک ساعت در صندلی مهار در مخزن مست گیر بود. (فیلمبرداری فیلم / صفحه نمایش پلیس منطقه ای هالیفاکس)

او می ترسد که این فیلم ویدئویی نظارتی بر قربانیان خشونت شریک زندگی صمیمی تأثیر بگذارد ، که وی گفت رئیس پلیس دن کینسلا و وزیر دادگستری نوا اسکوشیا مارک فوری باید نگران آن باشند.

وی گفت ، بدون پاسخگویی و بهبود ، قربانیان – به ویژه آسیب پذیری های بهداشت روان – ممکن است از گزارش خشونت خانگی و همکاری با تحقیقات منصرف شوند.

وی گفت: “آنها احتمالاً می ترسند كه آنها نیز قربانی سیستمی شوند كه نشان نمی دهد از قربانیان حمایت و مراقبت و احترام می گذارد.”

مسئولیت پذیری را می توان از طریق چندین روش در نوا اسکوشیا جستجو کرد ، از جمله تیم نظارت بر حوادث جدی پلیس ، مراحل انضباط داخلی و شورای بازرسی پلیس.

قیصر همچنین اشاره کرد که وزیر دادگستری این قدرت را دارد که طبق قانون پلیس دستور تحقیقات را صادر کند. این در سال 2011 ، دو سال پس از مرگ ویکتوریا پل ، یک زن میکماو ، در بازداشتگاه پلیس Truro انجام شد. او را برای مسمومیت عمومی منتقل کرده بودند و در اثر سکته در سلول زندان درگذشت.

هشدار: این ویدئو حاوی محتوای آزار دهنده است

(هشدار: این ویدئو حاوی محتوای آزار دهنده است) دوربین های مدار بسته در داخل مقر پلیس منطقه ای هالیفاکس مکالمه سرس وینتر با افسران قبل از قرار گرفتن در سلول در زندان را نشان می دهد ، اینکه در داخل سلول چه اتفاقی افتاده و بعداً چگونه او را روی صندلی مهار قرار داده اند. 8:03

قیصر گفت که پلیس منطقه هالیفاکس وضعیت نگران کننده دیگری با افراد مضطرب در محاصره داشته است و به موارد هوارد هاید و کوری راجرز اشاره کرد.

در سال 2007 ، هاید ، که اسکیزوفرنی داشت ، توسط پلیس در منطقه رزرو مورد تاس قرار گرفت ، به بیمارستان اعزام شد و بعدا در زندان برنساید درگذشت. یک تحقیق عمومی انجام شد و منجر به 80 توصیه ، از جمله آموزش بیشتر برای پلیس شد.

راجرز به جرم مسمومیت عمومی دستگیر شد و در سال 2016 در اثر گرفتگی در اثر خفگی درگذشت. دو افسر رزرو پلیس منطقه ای هالیفاکس به دلیل سهل انگاری جنایی منجر به مرگ مقصر شناخته شدند.

قیصر همچنین س questionsال می کند که آیا ادامه دادرسی وینتر به اتهام حمله به یک افسر صلح در حالی که او را از سلول زندان بیرون کشیده اند ، به نفع عموم است؟ وی گفت اثبات این اتهام دشوار است و ادامه آن “لکه ای بر سیستم عدالت” باقی می گذارد.

قیصر گفت: “او یک قربانی درد و رنج بود که می دانید در نتیجه آسیب پذیری های بهداشت روانی خود عمل می کرد ، که وقتی در زندان بود شناخته نشد و تحت درمان قرار نگرفت.”

“این یک نمایش وحشتناک برای او است. و حال او نسبت به گذشته بدتر است ، که در حال حاضر به اندازه کافی بد است.”