محققان NS برچسب های هشدار دهنده نوشیدن مشروب را برای آزمایش قرار دهند

تیمی در دانشگاه سنت فرانسیس خاویر به زودی اثربخشی برچسب های هشدار دهنده الکل را آزمایش خواهند کرد.

کارا تامپسون، مدیر مصرف مواد و سلامت در آزمایشگاه نوظهور بزرگسالی در دانشگاه، اخیرا کمک مالی فدرال به ارزش 238951 دلار برای این تحقیق دریافت کرده است.

او و تیمش آبجوسازی های صنایع دستی را در اختیار خواهند داشت تا به ایجاد و طراحی برچسبی کمک کنند که پیامدهای منفی نوشیدن بیش از حد را بیان کند.

“اگر [craft brewers] تامپسون گفت: داوطلبانه برچسب های هشدار دهنده را برای کمک به مصرف کنندگان خود در تصمیم گیری آگاهانه معرفی کنید، این فقط نمونه عالی دیگری از مسئولیت اجتماعی شرکت است.

گزارشی در مورد ارتباط بین سرطان و مصرف الکل در اوایل سال جاری منتشر شد. مصرف بیش از دو نوشیدنی در هفته خطر ابتلا به چندین نوع سرطان را افزایش می دهد.

تامپسون گفت که بیشتر مطالعاتی که در گذشته بر روی برچسب های هشدار دهنده انجام شده است، در آزمایشگاه یا آنلاین انجام شده است و “نه در یک محیط واقعی که مردم در واقع ظروف با برچسب روی آنها را خریداری می کنند.”

این مطالعه شامل اطلاع رسانی به مصرف کنندگان در مورد خطرات الکل قبل از معرفی برچسب ها است. پس از آن، برچسب ها معرفی می شوند تا ببینند آیا رفتارها تغییر کرده است یا خیر.

Brewer از برچسب های هشدار پشتیبانی می کند

تامپسون گفت که او و تیمش سپس خواهند دید که آیا مصرف کنندگان کمتر نوشیدنی می نوشند، بیشتر در مورد پروژه یاد می گیرند یا اصلاً متوجه برچسب ها شده اند.

برنامه ریزی برای این مطالعه در مراحل اولیه است، اما یک آبجوسازی در کیپ برتون گفت که از این تحقیق حمایت می کند.

جرمی وایت، مالک Big Spruce Brewing در Nyanza، NS، گفت که تمام خطرات مرتبط با الکل باید مشخص شود. او گفت که درگیر ساختن آبجوسازی های صنایع دستی با ایجاد یک برچسب هشدار دهنده یک گام اساسی است.

وایت گفت: «ما بر روی آثار هنری و قابلیت نام تجاری موجود در آن برچسب‌ها معامله می‌کنیم و می‌خواهیم مطمئن شویم که این کار به گونه‌ای انجام می‌شود که بتواند با چیزهایی که به فروش کالاهای ما کمک می‌کنند همزیستی داشته باشد.»