مجله رستوران‌های متعلق به سیاه‌پوستان را در هالیفاکس به نمایش می‌گذارد

شش رستوران در منطقه هالیفاکس در هفته رستوران ByBlacks شرکت می کنند و موسسات متعلق به سیاهان را به نمایش می گذارند.

هالیفاکس یکی از چندین شهر است که تا یکشنبه در سراسر کانادا شرکت می کند.

این کمپین که توسط مجله آنلاین ByBlacks راه اندازی شده است، چند سالی است که ادامه دارد و از مفهومی در ایالات متحده الهام گرفته شده است.

در طول هفته، رستوران‌های شرکت‌کننده گزینه‌های غذایی با غذاهای آفریقایی، کارائیب و غذاهای تلفیقی ارائه می‌دهند.

راجر دونداس، ناشر مجله، اخیراً در نوا اسکوشیا بود تا از رستوران‌های متعلق به سیاهان بازدید کند.

او با رادیو CBC صحبت کرد اطلاعات صبح نوا اسکوشیا میزبان پورتیا کلارک در مورد تجربیات خود با مشاغل محلی و اینکه چرا پرورش مشاغل غذایی متعلق به سیاه پوستان اهمیت دارد.

گفتگوی آنها برای وضوح و طولانی بودن فشرده و ویرایش شده است.

صبح اطلاعات – NS9:45هدف ابتکار جدید برجسته کردن رستوران‌های متعلق به سیاه‌پوستان است

این هفته رستوران های ByBlacks است! راجر دونداس نیروی محرک پشت آن و ناشر مجله کانادایی By Blacks است. او در مورد این تلاش برای تبلیغ موسسات غذایی متعلق به سیاهان صحبت می کند و ما به یک کامیون مواد غذایی محلی که شرکت می کند سفر می کنیم.

می‌دانم که شما برای راه‌اندازی هفته در نوا اسکوشیا بودید و از طیف وسیعی از رستوران‌ها و کسب‌وکارهای غذایی متعلق به سیاه‌پوستان مطلع شدید. آیا می توانید برداشت خود را برای ما بیان کنید؟

رستوران های بسیار متنوعی در آنجا وجود دارد.

رستوران هایی با غذاهای آفریقایی، کارائیب و [Nova] غذاهای اسکاتلندی. خیلی خیلی تعجب کردم. انتظار نداشتم این همه رستوران با شما صادق باشند.

من هشت رستوران مختلف را امتحان کردم، دو رستوران در روز، و فقط از خوردن غذای مالک سیاه زنده ماندم [restaurant] غذا.

ممکن است برای برخی افراد تعجب آور باشد که می توانید برای مدت طولانی در رستوران های متعلق به سیاه پوستان غذا بخورید، زیرا نمی دانند تعداد زیادی در اینجا وجود دارد.

من فکر می کنم ما فقط در هالیفاکس و مناطق اطراف آن پیدا کردیم، من معتقدم که 13 رستوران و کامیون حمل غذا وجود دارد و من معتقدم که دو شرکت پذیرایی وجود دارد که تحویل غذا را نیز ارائه می دهند. بنابراین می توانید در واقع از آنها سفارش دهید.

غذا چطوره؟ آیا چیزی هست که هنوز هوس کرده باشید و بخواهید برایش برگردید؟

باید بگویم، من به ساحل شرقی کونچ در بدفورد رفتم، آنها شرکت نمی کنند، اما غذا خیلی خوب بود.

انصافاً به همه آنها برمی گردم.

رفتم خونه مریم [African Cuisine] و آن غذا واقعاً بسیار خوب بود. و اگر فقط آشپزی خانگی جامائیکایی خوب قدیمی را می خواهید، Brawta وجود دارد.

لباس دیگری به نام فرانیز را هم امتحان کردم [Kitchen]. برنج ژولوف را با مرغ باربیکیو امتحان کردیم. من دقیقا قبل از رفتن به هواپیما آن را داشتم. خیلی سیر کننده و خیلی خوشمزه بود

چرا می‌خواهید این هفته رستوران‌های سیاه را شروع کنید؟

در سال 2020، ما متوجه شدیم … همه چیز تعطیل شد و رستوران ها در حال سلاخی بودند، این بهترین راه برای توصیف آن است. گفتیم با پلتفرمی که داریم به آنها کمک کنیم تا خودشان را بازاریابی کنند، چه کنیم.

بنابراین، ما این مفهوم را شروع کردیم. این برگرفته از یک هفته رستوران است که در ایالت‌ها انجام می‌شود که بر رستوران‌های متعلق به سیاه‌پوستان تمرکز دارد، اما با تغییراتی. کاری که ما انجام دادیم این است که گفتیم … آیا می توانید یک تعمیر جایزه منو – پیش غذا، پیش غذا، دسر – با قیمت تخفیفی فقط برای یک هفته و ما آن را به بازار عرضه خواهیم کرد. بنابراین این واقعاً یک مفهوم بسیار ساده است.

چه چیزی پشت نیاز به این فشار اضافی از طریق بازاریابی وجود دارد؟ آیا مالی است یا بی میلی برای شرکت در برخی از کمپین های گردشگری که شاید جریان اصلی تر باشد وجود دارد؟

وقتی با رستوران‌های مختلف صحبت می‌کنم، فکر می‌کنم که آنها از نظر تاریخی بسیاری از سازمان‌های تاسیس‌شده را به عنوان حامی آنها نمی‌دانند. بنابراین، آنها فقط آن را نادیده می گیرند و شرکت نمی کنند.

و سپس گاهی اوقات فراگیر نیست.

برنامه ای مانند برنامه Winterlicious که شهر تورنتو اجرا می کند و فقط یک غذای انتخابی است و رستوران ها یک منوی ویژه برای یک هفته ایجاد می کنند.

از لحاظ تاریخی، رستوران‌های متعلق به سیاه‌پوستان، رستوران‌های بیرون‌بر بودند. به سیاه پوستان هیچ فرصتی برای اجاره فضاهایی که در مکان های برتر قرار دارند، داده نمی شود.

می‌بینید که بیشتر رستوران‌های متعلق به سیاه‌پوستان در برخی از مراکز خرید، در برخی از مناطق حومه شهر یا حتی اگر در مرکز شهر باشد، در مسیری نامتعارف قرار دارند. در یک خیابان برجسته اصلی نیست.

آیا هنوز چالشی در مورد دسترسی به آن فضاهای استیجاری یا فضاهای اجاره ای وجود دارد؟ به نظر می رسد برخی از آن موانع هنوز سر جای خود هستند.

من می دانم که یک رستوران دار در هالیفاکس است … و آنها می گفتند که در آن مرکز خرید نواری که به داخل آن می رفتند صاحبخانه از آنها ودیعه می خواست که فکر می کنم سه تا چهار برابر بیشتر از تمام مستاجران دیگر بود. در آن توسعه

آنها حتی به آنها اجازه ندادند که این فضا را اجاره کنند بسیار اکراه داشتند و ثابت کردند که اشتباه می کنند.

کسب و کار موفق است. آنها حامیان زیادی داشته اند و باز هم، این تجارت در واقع یکی از موارد مورد علاقه من است.