مبادله جدید در بزرگراه 101 با هدف حذف کامیون ها از جاده های مسکونی و تقویت اقتصاد

در هر روز، حدود 130 تریلر تراکتور در امتداد بزرگراه 1 از میان جوامع کولدبروک و کمبریج در دره آناپولیس در مسیر خود به و از کارخانه تایر میشلن در واترویل، NS عبور می کنند.

پیتر موتارت، شهردار شهرداری کانتی کینگز، از داشتن کسب و کار و مشاغل ناشی از این کارخانه خوشحال است، اما می‌گوید ترافیک سنگین از طریق خانه‌ها، مدارس و مشاغل کوچک نیز انجام می‌شود.

“این برای جاده ها خوب نیست، برای جامعه خوب نیست. برای آلودگی هایی که در نتیجه ایجاد می شود خوب نیست و برای مردم خوبی که کامیون هایی را که می خواهند سریعتر به مقصد برسند و رانندگی می کنند خوب نیست. ایمنی بیشتر،” او در مصاحبه ای روز دوشنبه گفت.

در همان روزی است که دولت های فدرال و استانی در سالن آتش نشانی Waterville اعلام کردند که به ترتیب 21.8 و 25.3 میلیون دلار را برای تبادل و جاده های اتصال جدید در بزرگراه 101 هزینه خواهند کرد که مسیر مستقیم تری را برای تردد کامیون ها به کارخانه میشلن ایجاد می کند. ، خارج کردن آن از مناطق مسکونی.

خروجی جدید 14A، که انتظار می‌رود تا سه سال دیگر تکمیل شود، بین خروجی 14 در Coldbrook و خروجی 15 در Berwick قرار خواهد گرفت.

زنی با موهای بلند.
کیم ماسلند وزیر فواید عمومی نوا اسکوشیا است. (مارک کراسبی/سی بی سی)

کیم ماسلند، وزیر فواید عمومی نوا اسکوشیا، گفت که ایمنی بهبود یافته نقطه فروش بزرگی برای این پروژه است، اما توسعه اقتصادی که کار ایجاد خواهد کرد نیز همینطور است.

“این زمین هایی را برای توسعه پارک های صنعتی باز می کند، برای آناپولیس فوق العاده است [Valley] او در مصاحبه ای گفت: جامعه ملت اول و شهرداری.

زنی با عینک و موهای بلند.
ناستاسیا کندی یکی از اعضای شورای گروه آناپولیس ولی اولین ملت است (مارک کراسبی/سی بی سی)

ناستاسیا کندی، یکی از اعضای شورای گروه دره آناپولیس، گفت که این اعلامیه از دو جهت برای جامعه او مهم است.

او گفت که تنها یک راه برای ورود و خروج از اولین ملت وجود دارد که نگرانی های ایمنی را ایجاد می کند، و جاده ارتباطی جدید ورودی دیگری را فراهم می کند.

و از آنجایی که اولین ملت مالک زمین در دو طرف بزرگراه است که در آن تبادل برنامه ریزی شده است، کندی گفت که آنها امیدوارند فرصت های تجاری و شغلی ایجاد کنند.

او در مصاحبه ای گفت: “ما در حال توسعه یک ایستگاه بزرگ کامیون و منطقه خرده فروشی هستیم و مراحل مختلفی داریم که بعداً اعلام خواهیم کرد.”

مردی با کت و شلوار و کراوات و عینک.
پیتر موتارت شهردار شهرداری کانتی کینگز است. (مارک کراسبی/سی بی سی)

شهرداری برنامه های توسعه خود را دارد. موتارت گفت که شهرداری زمینی در نزدیکی مبادله برنامه ریزی شده دارد که امکان توسعه یک پارک تجاری را فراهم می کند.

او در مصاحبه‌ای گفت: «Michelin Tire در طول سال‌ها با ما به اشتراک گذاشته است که بسیاری از خدماتی که باید برای آن‌ها به خارج از استان بروند یا به منطقه شهری بروند، ترجیح می‌دهند به صورت محلی در دسترس باشند.»

ما اکنون می‌توانیم یک پارک تجاری فراهم کنیم که این نوع کسب‌وکارها را ایجاد کند.

کودی بلویس، نماینده کینگز-هانتز، گفت که ترافیک در امتداد بزرگراه 1 موضوعی عادی است که او هنگام صحبت با رای دهندگان در منطقه درباره آن می شنود.

مردی با کت و شلوار و کراوات.
Kody Blois نماینده مجلس Kings-Hants است. (مارک کراسبی/سی بی سی)

او اعلامیه روز دوشنبه را “یک پیروزی سه گانه” خواند.

او در مصاحبه ای گفت: “شما یک پیروزی برای صاحبان خانه های مسکونی اینجا در منطقه کمبریج Coldbook بدست آورده اید، شما فرصتی برای شراکت با First Nations در آناپولیس دره اولین ملت دارید و این نیز از رقابت پذیری میشلن حمایت می کند.” .

بهبود دسترسی به کارخانه واترویل بخشی از چیزی است که به کسب پول از اتاوا کمک کرد، که از طریق صندوق راهرو تجارت ملی می‌آید.

این دومین اعلامیه مهم دولت در حدود یک ماه گذشته است که به نفع میشلن است. در ماه مارس، نخست وزیر جاستین ترودو به نخست وزیر تیم هیوستون پیوست تا بودجه ای را برای حمایت از توسعه در کارخانه بریج واتر این شرکت، در نزدیکی جایی که یک بزرگراه جدید دیگر در حال کار است، اعلام کند.

ماسلند گفت که ارتباط با این شرکت در اعلامیه روز دوشنبه تاثیرگذار بوده است، “اما همه چیز به میشلین نیست.”

داستان های برتر بیشتر