“ما فقط می دانیم که آنها گرسنه هستند”: مدیر دبیرستان ناهار رایگان را بیشتر می بیند

اعضای هیئت امنای مدرسه PEI در جلسه عصر سه شنبه خود گفتند که دانش آموزان بیش از همیشه در Montague High از برنامه ای استفاده می کنند که به آنها امکان می دهد یک ناهار رایگان را انتخاب کنند.

رابین مک‌دونالد، مدیر دبیرستان منطقه‌ای مونتاگ، در حین ارائه‌ای در مورد مدرسه‌اش به معتمدین گفت: «ما بیشتر از همیشه به کودکان غذا می‌دهیم.

ما نمی‌پرسیم. برایمان مهم نیست که چرا.

دانش آموزان از طریق برنامه غذای مدرسه PEI به ناهار رایگان دسترسی دارند. این گروه غیرانتفاعی ناهار را برای تمام مدارس دولتی جزیره فراهم می کند. ناهارها به صورت آنلاین بر روی مدل پرداختی با حداکثر قیمت 5.50 دلار سفارش داده می شوند. همه وعده‌های غذایی به یک شکل تحویل داده می‌شوند، بدون اشاره به مبلغی که برای آنها پرداخت شده است.

از جمله میوه ها و سبزیجات به نمایش گذاشته شده در فروشگاه مواد غذایی تولید کنید.
والری تاراسوک، محقق ناامنی غذایی، می‌گوید که PEI بالاترین تورم را در طول 2 سال در کشور داشته است و برای مواد غذایی همچنان بالا است و این به این مشکل کمک کرده است. (برایان انیاس/سی بی سی)

مک‌دونالد گفت: Montague High همچنین مکانی دارد که دانش‌آموزان می‌توانند میان‌وعده‌های رایگان بخورند.

در ژانویه، برنامه غذای مدرسه PEI گزارش داد که درآمد آن از ناهارهای پرداختی در حال کاهش است و هفته گذشته گزارش جدیدی نشان داد که PEI کشور را در ناامنی غذایی پیشرو است. تعداد کودکانی که در خانوارهای ناامن غذایی زندگی می کنند از سال 2019 تا 2022 تقریبا 50 درصد افزایش یافته و به 35.1 درصد رسیده است.

“درمان یک علامت”

در حالی که برنامه ناهار مدرسه برای دانش آموزانی که از آن استفاده می کنند مهم است، پروفسور والری تاراسوک، محقق دانشگاه تورنتو که در زمینه ناامنی غذایی تخصص دارد، گفت که مهم است که بدانیم این یک راه حل نیست.

تاراسوک گفت: “ما چیزهای زیادی در مورد اینکه چه چیزی باعث ناامنی غذایی می شود و چه چیزی سوزن را روی آن حرکت می دهد، می دانیم. در نهایت این مشکل درآمد ناکافی و ناامن است.”

والری تاراسوک پشت میز نشسته است.
والری تاراسوک می‌گوید: وقتی خانواده‌ها توانایی خرید مواد غذایی را ندارند، نمی‌توانند سایر وسایل ضروری را نیز بخرند. (نیکول ایرلند/سی بی سی)

“این درمان یک علامت است، نه یک علت، و این رویکردی نیست که واقعیت را تغییر دهد. به خانواده هایی فکر کنید که نمی توانند غذای مورد نیاز خود را تهیه کنند، چیزی که این آمار وحشتناک در مورد ناامنی غذایی نشان می دهد. در پایان روز، آن بچه های آن خانواده ها به خانه هایشان می روند و چیزی تغییر نکرده است.»

او گفت که اگر محققان بخواهند تعداد ساکنان جزیره را مطالعه کنند که از اجاره بها، کوتاهی در پرداخت قبوض آب و برق، اخراج یا پرداخت نکردن قبوض مالیاتی برخوردار هستند، همان افرادی را که از امنیت غذایی رنج می برند، معرفی می کنند.

او گفت: «یک وعده غذایی رایگان گهگاهی برای کسی این واقعیت را تغییر نخواهد داد.