مارنر در حالی که برگ‌های افرا کانادایی‌ها را در هم می‌کوبد، امتیاز 98 را به خود اختصاص داد

میچ مارنر دو گل و یک پاس گل به ثمر رساند تا با 98 امتیاز در این فصل، اوج خود را ثبت کند.

جان تاوارس با دو گل خود، آستون متیوز، با یک گل و سه پاس گل، ویلیام نایلندر و مایکل بانتینگ نیز برای تورنتو گلزنی کردند (47-21-11). رایان اوریلی و اریک گوستافسون هر کدام سه پاس گل دادند.

ایلیا سامسونوف 20 سیو انجام داد.

در حالی که مت موری، دروازه بان همکار خود به دلیل آسیب دیدگی سر هنوز غایب بود، لیفز، جت الکساندر، مدیر شبکه دانشگاه تورنتو، قراردادی آماتور – برای اهداف مدیریت سقف دستمزد – چند ساعت قبل از کاهش قیمت قرارداد امضا کرد تا به جای فراخوان گزینه سوم، به عنوان پشتیبان سامسونوف عمل کند. جوزف ول از خردسالان.

الکساندر بازی نهایی را 1:10 با لیفز با اختلاف 6 انجام داد، اما سیویی ثبت نکرد.

جاناتان کواچویچ برای مونترال مغلوب (31-43-6) پاسخ داد. سام مونتمبو 39 شوت را متوقف کرد.

در یک مسابقه مرحله اول مرحله حذفی با تامپا بی لایتنینگ – تورنتو همچنین در این سری برتری خانگی را به دست آورده است – وقتی مارنر بیست و نهمین گل فصل خود را در میانه راه افتتاحیه به ثمر رساند، لیفز 1-0 پیش رفت. دوره زمانی.

کانادایی‌های در حال بازسازی سرانجام 20 دقیقه قبل از اینکه مارنر امتیاز شماره 97 کمپین را با یک پاس به تاوارس در امتیاز 34 کاپیتان تورنتو به دست آورد، اولین و تنها شوت خود را به دست آورد.

مونترال در اوایل بازی دوم زمانی که شوت نقطه‌ای کوواچویچ به مارنر برخورد کرد و سومین مدافع مدافع شد، پاسخ داد.

اما ترافیک یک طرفه به سرعت از سر گرفته شد، زمانی که نایلندر تنها برای سومین بار در 13 بازی 1:28 بعد با 38 و برتری 3-1 خود به تور دروازه رسید.

سپس مارنر 30مین امتیاز خود را برای سومین امتیازش در شب به ثمر رساند تا رکورد جدیدی در دوران حرفه ای خود ایجاد کند.

این بازیکن 25 ساله به دنبال تبدیل شدن به چهارمین بازیکن تورنتو است که در یک فصل 100 امتیاز کسب کرده است و به داریل سیتلر (دوبار)، داگ گیلمور (دوبار) و متیوس (یک بار) می پیوندد.

تاوارس سی و پنجمین بازی خود را در دیگر بازی قدرتمند تورنتو در وقت سوم به ثمر رساند تا نتیجه را 5-1 در سکانسی که پس از چالش مربی برای دخالت دروازه‌بان ایستاده بود، به ثمر برساند.

متیوس سپس در شش دقیقه مانده به پایان مسابقه، سی و نهمین بازی خود را به ثمر رساند تا امتیاز را به پایان برساند تا اینکه بانتینگ یک ضربه از مرکز ستاره را برای بیست و سومین ضربه خود به برتری مرد دیگر وارد کرد.

الکساندر با قرار دادن لحظه‌اش در کانون توجه‌ها در فاصله 70 ثانیه‌ای باقیمانده از زمان قانونی که وارد بازی شد و با تشویق خروشان جمعیت وارد بازی شد، اوضاع را کامل کرد.