لوله فولادی برق گالوانیزه گرم۳۳۵۳۰۲۴۳تیک

تهویه همیشه از نکات مهم پرورش قارچ در خانه بوده است و تا جایی که امکان دارد باید حداقل از یک طرف هوا به سالن جریان داشته باشد، اما ایده آلش این است که سالن پرورش قارچ خانگی ما از هر دو سمت به هوا متصل شود. یکی از کاربردهای اصلی لوله گالوانیزه سبک ساوه ،برای تهویه استفاده می شود و گاهی هم برای تخلیه فاضلاب ولوازم بهداشتی کوچک کاربرد دارد.لوله گالوانیزه سبک ساوه از فولاد نرم ساخته شده ،ورقه فولاد را بافشار از داخل قالب عبور می دهند و بعد درز را جوش می دهند و برای مقاومت در برابر اسیدها و زنگ زدگی ،لوله را با پوششی از روی داخل یک ون آبکاری،گالوانیزه می کنند. که این لوله ها معمولا از جنس فولاد ساخته شده اند و کارخانه هایی که این لوله ها را می سازند پوشش سرد یا گرمی که از جنس روی است می دهند به آنها می دهد که به اصطلاح به این عمل می گویند گالوانیزه کردن . بازه ضخامت این ورق ها در معتبرترین کارخانه های ایرانی بین 0.5 تا 2.5 میلی متر تولید و عرضه می شوند.

بنابراین قبل از عملیات گالوانیزاسیون، فلزات را در محلولی اسیدی مانند اسید سولفوریک یا اسید کلریدریک به همراه ایجاد لرزش و حرکت غوطه ور می کنند تا هر گونه اضافات و آلودگی از سطح آن ها از بین برود. در این روش لوله فولادی در روی مذاب با دمای 460 درجه سانتی گراد غوطه ور شده تا پوششی بر روی آن ایجاد شود سپس از محیط روی مذاب خارج شده و با اکسیژن و کربن واکنش انجام داده و به لایه ای مقاوم در برابر خوردگی و زنگ زدگی تبدیل میشود . لوله گلوانیزه را با پوششی از روی مذاب عایق بندی شده و به رنگ تیره و خاکستری و به صورت سبک و سنگین تولید وبه بازار عرضه می کنند. در لوله گالوانیزه گرم با ضخامت 2 میلیمتر ، میزان آبکاری گرم 14 درصد از وزن لوله گالوانیزه گرم را تشکیل میدهد . در بین لوله های گالوانیزه گرم و سرد ، لوله گالوانیزه گرم به خاطر حرکت شیمیایی انجام شده در زمان آبکاری و به دلیل دمای بالای کار ، براق تر از لوله گالوانیزه سرد است .

۳- زمان تحویل محصول را با فروشنده هماهنگ کنید. در قفسه بندی سالن پرورش قارچ بهتر است به جای لوله های آهنی از لوله های گالوانیزه یا آلومینیومی استفاده کنیم و با سیم گالوانیزه آن را ببندیم، درست است که لوله های آهنی نسبت به لوله های گالوانیزه هزینه پایین تری دارند اما به رطوبت حساس است و به سرعت زنگ میزند . تفاوت دیگر لوله گالوانیزه سرد و گرم در این است که لوله های گالوانیزه گرم اغلب به صورت دو سر رزوه دنده تولید میگردند اما لوله گالوانیزه سرد بدون رزوه است و میتوان آن را رزوه دار نیز کرد . ۲- یک پیش فاکتور با جزئیات کامل را از فروشنده دریافت کنید. گالوانیزه گرم که از قدیمی ترین روشهای گالوانیزه کردن فلزات است، از 150 سال پیش تا به حال استفاده شده است. از لوله گالوانیزه گرم برای عبور کابلهای برق در محیطهای باز و دارای رطوبت استفاده می­شود. انواع مختلف اتصالات برای این لوله ها همه جا موجود می باشد .

لوله فولادی برق گالوانیزه سرد تولید شده توسط این مجموعه در مکانها و پروژه های با رطوبت کم تا متوسط مورد استفاده قرار میگیردو قیمت پایین تری نسبت به لوله های فلزی گالوانیزه گرم دارند زیرا داخل این لوله ها دیگر گالوانیزه نمی شود و فقط سطح آنها با فلز روی پوشانده می شود. لولههای گالوانیزه گرم نسبت به لولههای گالوانیزه سرد عمر بیشتری دارند و معمولا بین 25 تا 30 سال عمر میکنند. وقتی در این دمای بالا یعنی 460 درجه آبکاری گرم انجام میشود ، مولکول های قلع با مولکولهای آهن لوله فولادی عمل شیمیایی و اتصال محکم و مقاومی شکل میگیرد و باعث میشوند تا لوله گالوانیزه گرم مقاومت بیشتری نسبت به لوله گالوانیزه سرد پیدا لوله گالوانیزه مشهد کند. لوله گالوانیزه ، همچنین به عنوان لوله فولادی گالوانیزه برق شناخته می شود ، به گالوانیزه گرم و الکترو گالوانیزه تقسیم می شود. قرار گرفتن فلز روی بر فولاد باعث می شود تا مقاومت آن در مقابل خوردگی و زنگ زدگی بیشتر شود. ZnO به دلیل اکسیداسیون و تشکیل نقطه ذوب بالای آن در حدود 1800 درجه سانتیگراد یا بیشتر است. در حالت کلی سایز لوله های گالوانیزه در پاد تبریز حدود 1.2 تا ۸ اینچ می باشد که به سه دسته سبک نیمه سنگین و سنگین تقسیم می گردد.

اگر شما این مقاله را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در مورد ضخامت لوله گالوانیزه سنگین بدست آورید به سایت ما مراجعه کنید.