قوانین بازدید از خانه های مراقبت طولانی مدت PEI برای تغییر دوباره

رئیس ارشد بهداشت عمومی PEI بار دیگر در حال تغییر قوانین بازدیدکنندگان از خانه های مراقبت طولانی مدت در جزیره است تا سعی در جلوگیری از شیوع COVID-19 داشته باشد.

طبق سندی در مورد تغییرات ارائه شده توسط مدیر عامل خانه های PEI Seniors Homes ، جیسون لی ، قرار است این تغییرات از اوایل هفته آینده اعمال شود.

“با توجه به آنچه در سراسر کشور می گذرد ، و اکنون به نظر می رسد حتی در آتلانتیک کانادا ، تعداد در حال افزایش است ، من فکر می کنم ایده خوبی است ، و من فکر می کنم ساکنان ما و خانواده های آنها ، به طور کلی ، نیز به فعلاً این را یک حرکت صحیح بدانید “، لی گفت.

“بدیهی است که هیچ کس نخواهد بخواهد این اثر را بیش از آنچه لازم است ، ببیند. اما اکنون فکر می کنم این یک حرکت ضروری است.”

این استان در نظر دارد تا به افراد تحت مراقبت طولانی مدت و عمومی دولتی و خصوصی این اجازه را بدهد تا سه شریک زندگی خود را که به مواردی مانند تحرک و تغذیه کمک می کنند تحت مراقبت نگه دارند. در این سند آمده است که این افراد مجاز به ملاقات با ساکنان در اتاق خود هستند تا زمانی که ماسک بزنند.

همچنین به شرکای مراقبت اجازه داده می شود تا ساکنان را برای رانندگی بیرون ببرند و ساکنان می توانند به دیدار و شب ماندن در خانه های شرکای تحت مراقبت ادامه دهند ، اما اکنون فقط با شرکای مراقب هستند – هیچ خانواده یا دوست دیگری نمی تواند حضور داشته باشد. پیش از این ، ساکنان مجبور بودند به سادگی “تماس با دیگران را محدود کنند”.

با این حال ، بازدیدکنندگانی که طی چند هفته گذشته اجازه ملاقات نامحدود در اتاق خود را داشته اند ، اکنون باید لیستی شامل شش بازدید کننده را انتخاب کنند و فقط دو نفر می توانند همزمان بازدید کنند. این بازدیدها باید یک بار دیگر در یک منطقه مشخص انجام شود و ممکن است یک بار دیگر برنامه ریزی شود. فاصله فیزیکی بین ساکن و بازدید کننده باید حفظ شود. در این دستورالعمل آمده است که مدت زمان بازدید به تشخیص خانه خواهد بود.

و یک تغییر بزرگ برای کارکنان وجود دارد – اگر سایت محل کار آنها یک مرکز مراقبت طولانی مدت یا مراقبت از جامعه باشد ، آنها ممکن است دیگر برای کار در انزوا کار نکنند. انزوای کار برای کسانی است که خارج از حباب آتلانتیک سفر می کنند – بعد از اینکه یک تست منفی دریافت می کنند ، ممکن است فقط به محل کار خود بروند. بقیه اوقات ، آنها باید خود را منزوی کنند.

“یک تصمیم بسیار سخت”

به ساکنان در پایان زندگی خود اجازه ملاقات نامحدود در بالین خود داده شده بود ، اما اکنون فقط سه نفر در یک زمان در کنار تخت مجاز هستند ، از جمله یک شریک در مراقبت.

جیسون لی ، مدیرعامل خانه های PEI Seniors Homes ، گفت: “کارکنان ، ساکنان ، خانواده ها ، همه آنها واقعاً از فضای باز دیگری که ما در طی چند ماه گذشته داشته ایم لذت برده اند.” . (تراویس کینگدون / CBC)

لی گفت روز پنجشنبه درمورد پیش نویس قوانین به وی اطلاع داده شد و به او گفته شد که هنوز هم می تواند چند تغییر ایجاد کند.

لی گفت: “کارکنان ، ساکنان ، خانواده ها ، همه آنها واقعاً از فضای باز دیگری که در طی چند ماه گذشته داشته ایم لذت برده اند ، این برای همه خوب بوده است.”

“این یک تصمیم بسیار سخت است. من نمی خواهم این تصمیم را بگیرم ، اما هدر موریسون و تیم او کار بسیار خوبی انجام می دهند و ما خوشحالیم که از آنها پیروی می کنیم.”

وی گفت حتی اگر قوانین جدید از روز دوشنبه اجرا شود ، وی انتظار دارد که تنظیم همه چیز در سه مرکز PEI وی: ویسپروود ویلا ، گاردن هوم و لیدی دمپایی ویلا چند روز طول بکشد.

وی خاطرنشان كرد: این حداقل قوانین است و در صورت تمایل خانه های منفرد می توانند مقررات سختگیرانه تری را نیز در این مورد اعمال كنند.

اطلاعات بیشتر از CBC PEI